Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112861 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg skal pakke den pent ind.... Hva får jeg? Hva får jeg? Vææææær så snill åååå siiii deeeeeet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112862 Del Skrevet 14. september 2012 Hva får jeg? Hva får jeg? Vææææær så snill åååå siiii deeeeeet. Hvis du ikke kan styre nysgjerrigheden din, får du juling. Det er jo ikke noe gøy å vide det på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112863 Del Skrevet 14. september 2012 Ikke le. Jeg sliter med et søvnproblem. Okei, det er lov å le. Jeg ler litt av det selv, faktisk. Det er jo helt hysterisk.. Jeg lå og sov med munnen oppe på bibiloteket i dag.. Jeg skulle sjekke noe om den Aristoteles. Det ble med tanken! Uff, da. Nei, jeg ler ikke av søvnforstyrrelser. Jeg har dem selv. Noe herk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112864 Del Skrevet 14. september 2012 I epletreet, da? Med tilhørende kakao og jodling. Jodling? Ooki. Jodling, faktisk. Da må du ta på en sånn grønn hatt med fjær også. Og lederhosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112865 Del Skrevet 14. september 2012 Hvis du ikke kan styre nysgjerrigheden din, får du juling. Det er jo ikke noe gøy å vide det på forhånd? Nysjerrigheten min er såå stor.. Bare det ikke er boken fifty shades of grey er jeg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112866 Del Skrevet 14. september 2012 Uff, da. Nei, jeg ler ikke av søvnforstyrrelser. Jeg har dem selv. Noe herk. Jeg ser jo selv at det er litt morsomt. Jeg sover knapt på natten, men dagen.. da vil kroppen sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112867 Del Skrevet 14. september 2012 Oj. Jeg skal få mat. Snakkas, folket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112868 Del Skrevet 14. september 2012 Jodling? Ooki. Jodling, faktisk. Da må du ta på en sånn grønn hatt med fjær også. Og lederhosen. "På veggen, der henger en klöcka, og i klöckan er det en gjøøøøøøK! Kokolideladeleiho - Kokolideladeleiho Kokolideladeleiho -Kokolideladeleiho Koko!" Eller slik: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112869 Del Skrevet 14. september 2012 Nysjerrigheten min er såå stor.. Bare det ikke er boken fifty shades of grey er jeg fornøyd! Ok, da. Jeg har kjøbt et rosa belte til den drakten du går rundt med. Jeg synes det sorte var så kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112870 Del Skrevet 14. september 2012 Ok, da. Jeg har kjøbt et rosa belte til den drakten du går rundt med. Jeg synes det sorte var så kjedelig. Jeg har faktisk lagt fra meg kampsporten litt. Men takk for tanken, du er så grei altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112871 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har faktisk lagt fra meg kampsporten litt. Men takk for tanken, du er så grei altså. Men da kan du bruke det som hårbånd. Eller hengekøye til hodet, når du er på biblioteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112872 Del Skrevet 14. september 2012 Men da kan du bruke det som hårbånd. Eller hengekøye til hodet, når du er på biblioteket. Hvor stort hode har jeg..? Hahahhahaha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 14. september 2012 #112873 Del Skrevet 14. september 2012 "På veggen, der henger en klöcka, og i klöckan er det en gjøøøøøøK! Kokolideladeleiho - Kokolideladeleiho Kokolideladeleiho -Kokolideladeleiho Koko!" Eller slik: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 14. september 2012 #112874 Del Skrevet 14. september 2012 Men da kan du bruke det som hårbånd. Eller hengekøye til hodet, når du er på biblioteket. Jeg synes hun kan bruke det til å feste PC'en sin, jeg, når hun ligger og taster på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112875 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg synes hun kan bruke det til å feste PC'en sin, jeg, når hun ligger og taster på sofaen Neihei!!! JEG VIL BRUKE DET SOM EN EFFEKT TIL HÅRET MITT, SÅ DET SÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112876 Del Skrevet 14. september 2012 Neihei!!! JEG VIL BRUKE DET SOM EN EFFEKT TIL HÅRET MITT, SÅ DET SÅ Du får binde det opp på en slik måde at det fungerer som sikleklud når du sovner, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112877 Del Skrevet 14. september 2012 Du får binde det opp på en slik måde at det fungerer som sikleklud når du sovner, da! Det er godtatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 14. september 2012 #112878 Del Skrevet 14. september 2012 Det er godtatt! Med sikleklut og rosa pysj blir du så lekker at jeg ikke tror guttene her kan holde seg unna deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. september 2012 #112879 Del Skrevet 14. september 2012 NozMonster du er rene Rain Man jo Jepp- jeg føler meg akkuratt sånn faktisk Men, man trenger ikke huske dem. Det står jo på Facebook. neeei- men det er jo ikke "frivillig" at jeg husker det,. og desuten så hadde man ikke facebukken da jeg gikk på skolen de 13 første årene.. Ååå, Noz! Tenk at du husker bursdagen min åff kåsh i did... det værste er faktisk at når jeg blir 80 år, så kan jeg fremdeles si at Aphrodite fra KG har bursdag den 20. september, og det har Benedicte som gikk i klassen min på barneskolen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. september 2012 #112880 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) fælt som dere har skravlet midt på dagen her da foresten... jeg tok meg bare en tur ut å kjøpte en dressjakke og en halv tonn med sminke, så er det flere sider å bla seg igjennom edit- også har jeg hentet brillene mine, så nå skal jeg leke smart og sexy! Endret 14. september 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg