Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Jeg skal stramme opp lillebror litt :opplyser:

Sikkert ikke han som leverer post til deg da men..

De leverte på feil postkontor, så jeg gikk rundt i en time å letet etter post i butikk i Vestbyen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal se om jeg ikke kommer meg hjem litt tidligere i dag så skal jeg inn og snoke litt på D3 :jepp: Har en masse masse gull siden jeg var heldig med et salg. Lyst på litt fancy items :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Skal se om jeg ikke kommer meg hjem litt tidligere i dag så skal jeg inn og snoke litt på D3 :jepp: Har en masse masse gull siden jeg var heldig med et salg. Lyst på litt fancy items :jepp:

Så gøy! Kjøpte meg en kult våpen som gjorde nightmare til en lek, og så har jeg et på lur som jeg ikke kan bruke hel enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig jeg er gått fra vett og forstand - men jeg vurderer faktisk å skrive en handleliste før jeg år i butikken.

ha alltid en plan, spesielt i butikken ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Det er mulig jeg er gått fra vett og forstand - men jeg vurderer faktisk å skrive en handleliste før jeg år i butikken.

:overrasket:

Handleliste?! Ikke skriv ned ting som du MÅ i såfall.. Hvertfall hvis du er sånn som meg, da kommer du hjem med alt annet enn det som var på listen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, dere fine bergensere. Hva MÅ jeg se i Bergen fredag og lørdag kveld neste uke?

Meg?

Så gøy! Kjøpte meg en kult våpen som gjorde nightmare til en lek, og så har jeg et på lur som jeg ikke kan bruke hel enda :)

Yup yup. Må kjøpe meg noe kjekt tror jeg. Har sikkert noe kjekt til deg også :jepp:

Selv om jeg gjør slikt så får jeg masse annet rart også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Handleliste?! Ikke skriv ned ting som du MÅ i såfall.. Hvertfall hvis du er sånn som meg, da kommer du hjem med alt annet enn det som var på listen :hoho:

Det der er et godt godt argument for hvorfor man ikke skal bruke slike lister. Jeg pleier aldrig å bruke slike lister, men jeg glemmer nesten alltid noe, og kommer hjem med en masse ting jeg ikke skulde ha.

Hvorfor, å, hvorfor sa jeg opp hele tjenerstaben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Meg?

Yup yup. Må kjøpe meg noe kjekt tror jeg. Har sikkert noe kjekt til deg også :jepp:

Selv om jeg gjør slikt så får jeg masse annet rart også :fnise:

Til meg også..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Det der er et godt godt argument for hvorfor man ikke skal bruke slike lister. Jeg pleier aldrig å bruke slike lister, men jeg glemmer nesten alltid noe, og kommer hjem med en masse ting jeg ikke skulde ha.

Hvorfor, å, hvorfor sa jeg opp hele tjenerstaben?

Kan handle jeg, så lager du middag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker sjelden liste i butikken altså, men det hender seg om det er noe spesielt jeg skal lage. Å så hvis jeg skal handle tunge ting som 4 pakk pepsi max så tar jeg med meg min varevogn. Ja jeg er lat å bære å så handler jeg bare på Ica og Rimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handle for meg også, jeg tror ikke jeg skal gå utenfor døren mer idag. straks jeg får levert tørketrommel, så skal jeg begrave meg i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg.

Meg?

Har dere tid på lørdag, for eksempel? Jeg skal bo rett ved ... et vann? Veldig god på stedsnavn :ler:

Har ikke fått fullstendig oversikt over lørdagen, men tror seminaret er ferdig mellom 12 og 15 en gang. Og så tar jeg ikke toget før søndag morgen, så, ja, trenger underholdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...