Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest Aphrodite

Kvalm og uggen i dag. Da blir jeg heller hjemme i lesekroken min og prøver å lese meg opp igjen på pensum! Og så må jeg komme meg i gang med semesteroppgavene mine snart! To oppgaver på 4000 ord hver, innen 11. oktober. Det skal vel gå? :sjenert:

Liten hyttetur i helgen, det blir kos!

Det går nok bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Good morning.

En liter kaffe inntatt, frostrøyken og krystallene kan fortelle at det er +1 grad.

...så jeg går og legger meg...igjen...

har du hatt et annet nick før? :)

Driver å pakker til jeg snart drar til hytta i Rauland for å gå på jakt. Det blir spennende.

unnskyld meg unnskyld, men håper du ikke får noe...... :sjenert:

men jeg håper du får en fin tur ellers da :blomst:

---

først hadde alle rare øyesykdommer, og så er alle syke ved å være kvalme, feb`rete, hostete og diverse :sjokkert:

dette er snodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

---

først hadde alle rare øyesykdommer, og så er alle syke ved å være kvalme, feb`rete, hostete og diverse :sjokkert:

dette er snodig!

Ja, vi har visst synkroniserte sykdomsperioder :fnise:

Fant noen bilder fra dyreparken på mac'en i dag og når jeg kom til giraffene tenkte jeg på deg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

oiiioiii..så koselig bulben :rodmer:

sjiraffene i kr.sand er så fineee! jeg var å hilste på den nye bebisen i sommer :)

er det nå i sommer du var der eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært innom jobben for å skrive ned vaktene for den neste måneden, fått tidspunkt for årets medarbeidersamtale, handlet inn ost og kjeks til fyllekula i morgen kveld (skal kidnappe en venninne og bøtte nedpå et par flasker vin, akkompagnert av dårlige gamle filmer), kokt sushiris som nå står til avkjøling og skåret til fisk og grønnsaker slik at alt er klart til vi blir sushisultne om et par timer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

oiiioiii..så koselig bulben :rodmer:

sjiraffene i kr.sand er så fineee! jeg var å hilste på den nye bebisen i sommer :)

er det nå i sommer du var der eller?

Ja var der i juli :jepp:

Hei søte LB og Nozzingen :vinke:

Du mye gull i D3 LB?

Hmm, kjøpte nylig mer stash Så tror jeg har rundt 50000, men det går fort oppover når jeg spiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

---

dette er snodig!

Nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...