Rofl Skrevet 11. september 2012 #112201 Del Skrevet 11. september 2012 Da trer jeg av. Måtte dere alle sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. september 2012 #112202 Del Skrevet 11. september 2012 I lige måde, du Bergens store sønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2012 #112203 Del Skrevet 11. september 2012 Nattinatt, rolfedolfen! andebryst med sjokolade???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. september 2012 #112204 Del Skrevet 11. september 2012 andebryst med sjokolade???? Du leste riktig! Det var vanvittig godt. Sødme fra chokoladen, varme fra chilien, og fløyel fra en fantastisk vin dertil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2012 #112205 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg vet ikke om jeg noensinne vil tørre å smake noe sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. september 2012 #112206 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg vet ikke om jeg noensinne vil tørre å smake noe sånt.. Man kommer ingen vei i livet hvis man frykter kondensert nydelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. september 2012 #112207 Del Skrevet 12. september 2012 God natt,verden! Jeg udsletter meg selv i søvnens favn noen korte timer før livet drønner videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 12. september 2012 #112208 Del Skrevet 12. september 2012 jeg savner nordnorge. Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Pie Skrevet 12. september 2012 #112209 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg tror ikke selvbruningen var helt tørr før jeg la meg ned i sengen nå. ARG...Bytta jo sengetøy og greier tidligere i dag joo Jaja, barna i Afrika har ingen ordentlig seng å legge seg i de, ei heller selvbruning, så jeg skal ikke klage:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. september 2012 #112210 Del Skrevet 12. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 12. september 2012 #112211 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg tror ikke selvbruningen var helt tørr før jeg la meg ned i sengen nå. ARG...Bytta jo sengetøy og greier tidligere i dag joo Jaja, barna i Afrika har ingen ordentlig seng å legge seg i de, ei heller selvbruning, så jeg skal ikke klage:P De er jo brune, så du trenger bare å ha dårlig samvittighet for det med senga. Men pytt pytt, dyr trenger jo ikke senger egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 12. september 2012 #112212 Del Skrevet 12. september 2012 God morgen tråden Måtte dette bli en god konstruktiv dag, med masse god kaffe og søte mennesker rundt oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 12. september 2012 #112213 Del Skrevet 12. september 2012 Takk det samme! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 12. september 2012 #112214 Del Skrevet 12. september 2012 Ser frem til Apples sin lansering i dag klokka 19 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. september 2012 #112215 Del Skrevet 12. september 2012 Noen idioter som trodde de var på fotballkamp utenfor her i natt. De gaula og ropte og skreik som om de var på Ullevål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 12. september 2012 #112216 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Jeg tror ikke selvbruningen var helt tørr før jeg la meg ned i sengen nå. ARG...Bytta jo sengetøy og greier tidligere i dag joo Jaja, barna i Afrika har ingen ordentlig seng å legge seg i de, ei heller selvbruning, så jeg skal ikke klage:P Det er jo noen barn i Afrika som har det også, da. Afrika er et stort kontinent. Det er mange forskjellige måter mennesker lever på i den delen av verden. Men jeg er enig med deg i at det er mange, mange mennesker der ute i verden som har det mye verre enn oss, sånn at vi ikke egentlig trenger å klage på sånne ting som ujevn hud og flisete hårtupper. "Ta vare på håret ditt, med disse prouktene!!" Hvorfor er det et viktig behov liksom, når det finnes mennesker der ute som bor i pappkartonger på gaten... Men jeg håper du får rent sengetøyet ditt igjen, da. Det er såå kjedelig når man får ekstra klesvask sånn. Jeg kjenner følelsen. Håper alle der ute har en fin dag. Endret 12. september 2012 av CatMaru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. september 2012 #112217 Del Skrevet 12. september 2012 God morgen tråden Får vel komme meg nedover mot jobb igjen selv om jeg har mest lyst til å ligge meg ned på sofaen og bare sove litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 12. september 2012 #112218 Del Skrevet 12. september 2012 er det foredraget? Njaaaaaaaaaaa,mer ett uttrykk for oppgitthet God Morron Alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 12. september 2012 #112219 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Jeg koser meg i dag med fri på morgenen. I dag skal jeg forsøke meg på å lage noe katteleketøy til en liten omplasseringspus som en venn har fått adoptere. En søt liten kattunge med trefarget pels. Jeg lurer på om det går an å strikke noe av garn til en sånn liten pus. Eller vil det bare bli revet istykker med én gang. Er raknende katteleker av ullgarn til fare for en katt? Kan de svelge det og få problemer? Jeg lurer nemlig på om det kanskje kan være sånn... Så da bør jeg kanskje heller satse på å sy noe av et gammelt putetrekk? Hva tror dere katteeiere i tråden? Redigert: Jeg tenker meg at hvis jeg strikker en grå mus i ullgarn, så kan jeg hekle på små ører og sy på øyne og snute.Så kan jeg fylle musen med strå som er til til kaniner og marsvin og sette på den en liten hale. Hva tenker dere om det? Endret 12. september 2012 av CatMaru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest test123 Skrevet 12. september 2012 #112220 Del Skrevet 12. september 2012 Dagens gode gjerning, satte meg ned sammen med en som spiste alene. Og nei det var ikke kun for min egen del for jeg hadde med meg en å spise med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg