Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg trenger en ny sekk... enkli så ønsker jeg meg en gooood gammeldags skinnransel, slik vi hadde på midten av 90tallet... men kanskje jeg bør bestille denne her istedet

-------> http://www.ebay.com/itm/BOYS-GIRLS-UNISEX-GIRAFFE-SKIN-PATTERN-BACKPACK-SCHOOL-BAG-RUCK-SACK-/261003950982?pt=UK_Boys_Accessories&hash=item3cc50c3b86#ht_1225wt_937

:sjenert:

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "jeg er så lei av sei" sangen på hjernen. Hater sånne feste seg på hjernen reklamesanger. God grunn til å ikke handle på spar på en laaang stund (selv om det er den nærmeste butikken).

I know the feeling, jeg går fortsatt rundt å synger på en gammel sang fra en ICA reklame. Har sunget på den i 9 år eller noe. Å den der glad mandag sangen til Joker, mitt hode blir fult av sånt tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

til helgen har jeg en date, faktisk. antageligvis ikke det smarteste jeg gjør, men hey. man dør bare en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg likte fjellreven før, men etter at de kom i rosa,gul,rød......ja, det meste.... og "alle" har dem, så liker jeg dem ikke så godt lenger.. :/ jeg liker hun de gamle slitte blå klassiske utgavene... og da må man jo ha hatt dem en stund :P

men nå er nr1 bestilt... .:bolledeig:

e-bay er for enkelt!! heheee...

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik............. jeg får finne senga og late som at jeg klarer å sove! det skal ikke bli så vanskelig siden den er såååååååååå stoooor!

opp tidlig i morgen!

nattinatt!

j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

koselig:-) noen vi vet hvem er?

hun har konto her, men jeg tror ikke hun er så veldig aktiv lengre.

rettelse, hadde. ser den er lagt ned.

Endret av CadillacJack
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg resirkulerer. det er ex.

takk for den, nå ble lei av sei sangen byttet ut med søppelsolosangen til Didrik og gjengen (Jeg må slutte å se på reklame) :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...