Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har "jeg er så lei av sei" sangen på hjernen. Hater sånne feste seg på hjernen reklamesanger. God grunn til å ikke handle på spar på en laaang stund (selv om det er den nærmeste butikken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte første boken i Fifty Shades of Grey-triologien idag. Håper den er like bra som folk påstår men er redd det var ett bomkjøp :sjenert:

Den har jeg kjøpt og, men ikke lest den enda.... Kjøpte hele Wallanderserien brukt, så koser meg med den nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Kjøpte første boken i Fifty Shades of Grey-triologien idag. Håper den er like bra som folk påstår men er redd det var ett bomkjøp :sjenert:

heheee...jeg har ikke det inntrykket av at noen synes den er bra men :ler:

den er jo skrevet utrolig dårlig, og i den første boka så skjer det så og si ingenting...

men det blir litt bedre utover i triologien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil til svenskeland for mer fantastisk salami!

når drar vi? jeg og deg, plukke opp hr puccini og suse avgårde mot harryland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheee...jeg har ikke det inntrykket av at noen synes den er bra men :ler:

den er jo skrevet utrolig dårlig, og i den første boka så skjer det så og si ingenting...

men det blir litt bedre utover i triologien!

Wææ, jaja den kostet jo bare 129 kroner, så det er jo ikke det verste som kan skje :fnise:

har ikke skjønt meg helt på det der at når noen bøker får mye omtale, så kjøper alle dem.

Jeg kjøpte den hovedsaklig fordi den visstnok skulle inneholde bondage.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når drar vi? jeg og deg, plukke opp hr puccini og suse avgårde mot harryland?

Jeg er med, så lenge tidspunktet ikke er ukristelig!

Kan jeg få bli med??? :blomst:

Du MÅ være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest NozMonster

jeg trenger en ny sekk... enkli så ønsker jeg meg en gooood gammeldags skinnransel, slik vi hadde på midten av 90tallet... men kanskje jeg bør bestille denne her istedet

-------> http://www.ebay.com/itm/BOYS-GIRLS-UNISEX-GIRAFFE-SKIN-PATTERN-BACKPACK-SCHOOL-BAG-RUCK-SACK-/261003950982?pt=UK_Boys_Accessories&hash=item3cc50c3b86#ht_1225wt_937

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...