Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Hihi, kjenner til Nesttun ganske godt jeg siden jeg nesten er derfra :fnise: Paradis som utested eller plassen Paradis?

Plassen Paradis:-) Vært på noen heidundrende hjemmefester der.........

Liker meg godt på Nestun, kjekt å besøke faderen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

sorry henrix... jeg bare kom til å tenke på min gode-gode venninne serru....

da "talk the line" kom på kino, så spurte jeg om vi skulle gå å se den filmen, og da lurte hun på hva filmen handlet om, og mitt svar var da at det er om livet til johnny cash.

Men hun hadde verken en anelse om hvem han var, hun hadde ikke engang hørt om denne johnny cash`en..

Jeg synes ikke det var merkelig at ikke visste hvem avataren til jack er altså, så jeg ler ikke av det... det var bare samtalen mellom dere som var vittig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang ølsalg...

Jeg mente salget måtte være åpnet før det magiske tidspunktet jeg... :sjenert:

Uansett, det er digg at butikken stenger sammen med ølsalget :fnise:

Ja til døgnåpen ica å du som kassadame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CadJack; jeg har vært på endel bra fester på Paradis, har du noen kjennskap til den plassen?

Ellers når jeg er i Bergen så bruker jeg å være på Nestun:-) Ganske ok plass, der faren min bor er det meget stille og rolig!

Jeg er oppvokst på Paradis :) Så ja. Har vi felles venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang ølsalg...

Jeg mente salget måtte være åpnet før det magiske tidspunktet jeg... :sjenert:

Uansett, det er digg at butikken stenger sammen med ølsalget :fnise:

Hvor irriterende er det ikke når man kommer til kasser og finner ut at man er ti min for sent ute.. Neineinei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sorry henrix... jeg bare kom til å tenke på min gode-gode venninne serru....

da "talk the line" kom på kino, så spurte jeg om vi skulle gå å se den filmen, og da lurte hun på hva filmen handlet om, og mitt svar var da at det er om livet til johnny cash.

Men hun hadde verken en anelse om hvem han var, hun hadde ikke engang hørt om denne johnny cash`en..

Jeg synes ikke det var merkelig at ikke visste hvem avataren til jack er altså, så jeg ler ikke av det... det var bare samtalen mellom dere som var vittig :ler:

For å være ærlig, visste jeg godt hvem det er. Jeg liker bare å spille litt dum iblandt. Hadde ikke vært så ulikt meg å ikke vite det da, jeg er elendig når det kommer til kjendiser og navn og sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig........men dette var i min grønne ungdom da....så ei stund siden!

husk at vi er omtrent like gamle ;) jeg må nødvendigvis ha vært ung i samme tiden. hen på paradis hengte man? nede ved jacob kjødes vei/skolen eller nyparadis? eller birkelundsbakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at vi er omtrent like gamle ;) jeg må nødvendigvis ha vært ung i samme tiden. hen på paradis hengte man? nede ved jacob kjødes vei/skolen eller nyparadis? eller birkelundsbakken?

Ikke langt unna en nærkolonial på Paradis, et stort gammelt, hvitt hus i et kryss....(jeg har elendig stedssans..), han jeg kjente hette Geir...(dette var for ca 18 år siden...) (å herrefred hvor gammel jeg føler meg nå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke langt unna en nærkolonial på Paradis, et stort gammelt, hvitt hus i et kryss....(jeg har elendig stedssans..), han jeg kjente hette Geir...(dette var for ca 18 år siden...) (å herrefred hvor gammel jeg føler meg nå..)

Jeg vet hvor! ^^,

jeg er helt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst?!?! Ha! Kanskje du var på de samme festene! Mulig!

jeg var nok sjeldent der, men jeg gikk i klasse med en jente som er naboen - om jeg tenker rett hus. jeg hadde kjæreste på Hop, og havnet stort sett der - forståelig nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer litt på hva jeg skal ønske meg til bursdagen min...........vanskelig spørsmål.. Har forsåvidt det jeg trenger.

Ønsker meg parfyme og en Buck, men ellers aner jeg ikke. Pappa, mamma, mannen, barna, venninner, bestemødre lurer......(bestemødre er grei, der ønsker jeg meg hjemmestrikka ullsokker)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...