skruf Skrevet 11. september 2012 #112121 Del Skrevet 11. september 2012 Hihi, kjenner til Nesttun ganske godt jeg siden jeg nesten er derfra Paradis som utested eller plassen Paradis? Plassen Paradis:-) Vært på noen heidundrende hjemmefester der......... Liker meg godt på Nestun, kjekt å besøke faderen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2012 #112122 Del Skrevet 11. september 2012 sorry henrix... jeg bare kom til å tenke på min gode-gode venninne serru.... da "talk the line" kom på kino, så spurte jeg om vi skulle gå å se den filmen, og da lurte hun på hva filmen handlet om, og mitt svar var da at det er om livet til johnny cash. Men hun hadde verken en anelse om hvem han var, hun hadde ikke engang hørt om denne johnny cash`en.. Jeg synes ikke det var merkelig at ikke visste hvem avataren til jack er altså, så jeg ler ikke av det... det var bare samtalen mellom dere som var vittig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #112123 Del Skrevet 11. september 2012 Ang ølsalg... Jeg mente salget måtte være åpnet før det magiske tidspunktet jeg... Uansett, det er digg at butikken stenger sammen med ølsalget Ja til døgnåpen ica å du som kassadame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. september 2012 #112124 Del Skrevet 11. september 2012 Fin natta sang til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #112125 Del Skrevet 11. september 2012 CadJack; jeg har vært på endel bra fester på Paradis, har du noen kjennskap til den plassen? Ellers når jeg er i Bergen så bruker jeg å være på Nestun:-) Ganske ok plass, der faren min bor er det meget stille og rolig! Jeg er oppvokst på Paradis Så ja. Har vi felles venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 11. september 2012 #112126 Del Skrevet 11. september 2012 Ang ølsalg... Jeg mente salget måtte være åpnet før det magiske tidspunktet jeg... Uansett, det er digg at butikken stenger sammen med ølsalget Hvor irriterende er det ikke når man kommer til kasser og finner ut at man er ti min for sent ute.. Neineinei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #112127 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg synes det er morsomt med sånne folk som glemmer tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. september 2012 #112128 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg er oppvokst på Paradis Så ja. Har vi felles venner? Mulig........men dette var i min grønne ungdom da....så ei stund siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 11. september 2012 #112129 Del Skrevet 11. september 2012 sorry henrix... jeg bare kom til å tenke på min gode-gode venninne serru.... da "talk the line" kom på kino, så spurte jeg om vi skulle gå å se den filmen, og da lurte hun på hva filmen handlet om, og mitt svar var da at det er om livet til johnny cash. Men hun hadde verken en anelse om hvem han var, hun hadde ikke engang hørt om denne johnny cash`en.. Jeg synes ikke det var merkelig at ikke visste hvem avataren til jack er altså, så jeg ler ikke av det... det var bare samtalen mellom dere som var vittig For å være ærlig, visste jeg godt hvem det er. Jeg liker bare å spille litt dum iblandt. Hadde ikke vært så ulikt meg å ikke vite det da, jeg er elendig når det kommer til kjendiser og navn og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #112130 Del Skrevet 11. september 2012 Mulig........men dette var i min grønne ungdom da....så ei stund siden! husk at vi er omtrent like gamle jeg må nødvendigvis ha vært ung i samme tiden. hen på paradis hengte man? nede ved jacob kjødes vei/skolen eller nyparadis? eller birkelundsbakken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #112131 Del Skrevet 11. september 2012 Hvorfor smaker det forskjell på et brød til 30 kr og et kneipbrød til 5 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. september 2012 #112132 Del Skrevet 11. september 2012 husk at vi er omtrent like gamle jeg må nødvendigvis ha vært ung i samme tiden. hen på paradis hengte man? nede ved jacob kjødes vei/skolen eller nyparadis? eller birkelundsbakken? Ikke langt unna en nærkolonial på Paradis, et stort gammelt, hvitt hus i et kryss....(jeg har elendig stedssans..), han jeg kjente hette Geir...(dette var for ca 18 år siden...) (å herrefred hvor gammel jeg føler meg nå..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #112133 Del Skrevet 11. september 2012 Ikke langt unna en nærkolonial på Paradis, et stort gammelt, hvitt hus i et kryss....(jeg har elendig stedssans..), han jeg kjente hette Geir...(dette var for ca 18 år siden...) (å herrefred hvor gammel jeg føler meg nå..) Jeg vet hvor! ^^, jeg er helt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. september 2012 #112134 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg vet hvor! ^^, jeg er helt med! Seriøst?!?! Ha! Kanskje du var på de samme festene! Mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #112135 Del Skrevet 11. september 2012 Seriøst?!?! Ha! Kanskje du var på de samme festene! Mulig! jeg var nok sjeldent der, men jeg gikk i klasse med en jente som er naboen - om jeg tenker rett hus. jeg hadde kjæreste på Hop, og havnet stort sett der - forståelig nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 11. september 2012 #112136 Del Skrevet 11. september 2012 Nå skal susehodet suse seg i seng! God natt tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #112137 Del Skrevet 11. september 2012 Natta su su su su susa i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. september 2012 #112138 Del Skrevet 11. september 2012 Moren min har vært på harrytur og kom innom med 6 flasker rødvin og snus:-D (da trenger jeg ikke kjøpe vin til bursdagen min ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #112139 Del Skrevet 11. september 2012 jeg vil også på harrytur! kanskje jeg skal lure med meg gia når jeg suser østover neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. september 2012 #112140 Del Skrevet 11. september 2012 Lurer litt på hva jeg skal ønske meg til bursdagen min...........vanskelig spørsmål.. Har forsåvidt det jeg trenger. Ønsker meg parfyme og en Buck, men ellers aner jeg ikke. Pappa, mamma, mannen, barna, venninner, bestemødre lurer......(bestemødre er grei, der ønsker jeg meg hjemmestrikka ullsokker).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg