Gjest Aphrodite Skrevet 11. september 2012 #112081 Del Skrevet 11. september 2012 Hi-Hi, jeg ønsker meg også en parfyme! Ønsker meg chanel chance:-D Men kjenner jeg mannen min rett så kommer han på noe annet enn en parfyme, selv om jeg sier at det er det eneste jeg ønsker meg....... Han er god på å komme på gaver jeg ikke aner jeg ønsker meg, ifjor så fikk jeg en Mulberry bayswater!!!!! Ble total forelsket i vesken ved første øyekast:-D Hihi, den lukter godt! Det samme skjer her. Jeg ønsker meg en liten ting og han kommer med et lass. Ifjor fikk jeg masse klær og en ny sminke. Han er så snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #112082 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg tror jeg har klart å forstue lillefingeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 11. september 2012 #112083 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg vet ikke om dette funker lengre, men før så stoppet klokka i kassa i et minutt om man slo inn noe annet først. Så da hadde du helt til kl 20:01 og 18:01 å kjøpe øl Så lenge øllet er slått inn før klokka på kassa slår 20.00/18.00 så får man betalt den når klokka passerer det magiske tidspunktet. Men sperringa på å slå inn mer øl, starter på slaget åtte eller seks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. september 2012 #112084 Del Skrevet 11. september 2012 Så lenge øllet er slått inn før klokka på kassa slår 20.00/18.00 så får man betalt den når klokka passerer det magiske tidspunktet. Men sperringa på å slå inn mer øl, starter på slaget åtte eller seks. Da har de endret siden jeg jobbet i matbutikk. Da kunne vi fortsatt slå inn til ti over hvis vi brukte sjefskortet. Tror det var pga kø og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2012 #112085 Del Skrevet 11. september 2012 Hva het det headsettet? Det het Skullcandy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2012 #112086 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg tror jeg har klart å forstue lillefingeren å? hva skjedde? --- liker du lomper med sukker og kanel My? av en eller annen grunn så kan jeg liksom ikke forestille meg at du skal bruke lompene du kjøpte nå til pølser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #112087 Del Skrevet 11. september 2012 Ølreglene i Norge er teite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #112088 Del Skrevet 11. september 2012 å? hva skjedde? Jeg deiset den rett i et klesskap å nå gjør det vondt å bøye den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. september 2012 #112089 Del Skrevet 11. september 2012 liker du lomper med sukker og kanel My? av en eller annen grunn så kan jeg liksom ikke forestille meg at du skal bruke lompene du kjøpte nå til pølser Jeg er en av de få som aldri har likt pølser.. Selv når jeg var barn! Vanskelig i barnebursdag?? Neida, jeg har alltid elsket lomper med sprøløk og ketchup. Det spiser jeg stadig vekk til middag når jeg ikke orker lage mat Så nå kjøpte jeg det så jeg kan ha til kvelds etter forelesning i morgen. Har begynt å like noen pølser nå da. Har jobba med det i 3-4 år, så nå liker jeg sånne anderledes-pølser ala løkpølse, ostepølse, pølse med chorizo osv.. Har ikke spist lomper med sukker og kanel før. Bare med smør og sukker. Men ikke siden jeg var barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #112090 Del Skrevet 11. september 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #112091 Del Skrevet 11. september 2012 Hahahahahahahahahaha CJ den var morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. september 2012 #112092 Del Skrevet 11. september 2012 Homsepatruljen! Alex har klipt håret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 11. september 2012 #112093 Del Skrevet 11. september 2012 Klarer dere å komme dere inn på google documents i kveld? Hele google har klikka i explorernettleseren min, mens firefoxen kommer inn på alt bortsett fra documents... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2012 #112094 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg deiset den rett i et klesskap å nå gjør det vondt å bøye den tviler på at den er forstuet altså... sikkert bare litt "forslått" Jeg er en av de få som aldri har likt pølser.. Selv når jeg var barn! Vanskelig i barnebursdag?? Neida, jeg har alltid elsket lomper med sprøløk og ketchup. Det spiser jeg stadig vekk til middag når jeg ikke orker lage mat Så nå kjøpte jeg det så jeg kan ha til kvelds etter forelesning i morgen. Har begynt å like noen pølser nå da. Har jobba med det i 3-4 år, så nå liker jeg sånne anderledes-pølser ala løkpølse, ostepølse, pølse med chorizo osv.. Har ikke spist lomper med sukker og kanel før. Bare med smør og sukker. Men ikke siden jeg var barn... hahahaaa JEG VISSTE DET! aner ikke hvorfor, men jeg kunne ikke forestille meg at du likte pølser men som du sier, så har du jo begynt å like dem i det siste da, men det er de "nye" variantene..så da hadde jeg litt rett alikevell..hehee da jeg jobbet på shell, så elsket jeg å toaste pølsebrødet slik man gjør med de pølsebrødene- også dressing, salatstrimler,potetsalat og så sprøstekt løk! Fy søren det er godt! det blir jo nesten litt av det samme som du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 11. september 2012 #112095 Del Skrevet 11. september 2012 Baybe baybe baybe åååh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #112096 Del Skrevet 11. september 2012 ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 11. september 2012 #112097 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg tror du må være verdens kjekkeste på det bildet der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #112098 Del Skrevet 11. september 2012 like kjekk som du søt er på bildet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 11. september 2012 #112099 Del Skrevet 11. september 2012 Trodde du skjønte at det ikke er meg? Må jo være mulig å se forskjell på meg og en kjendis. Eller kanskje ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #112100 Del Skrevet 11. september 2012 nei, nettopp! er jo en kjendis på mitt bilde også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg