Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest Aphrodite

Hi-Hi, jeg ønsker meg også en parfyme! Ønsker meg chanel chance:-D

Men kjenner jeg mannen min rett så kommer han på noe annet enn en parfyme, selv om jeg sier at det er det eneste jeg ønsker meg....... Han er god på å komme på gaver jeg ikke aner jeg ønsker meg, ifjor så fikk jeg en Mulberry bayswater!!!!! Ble total forelsket i vesken ved første øyekast:-D

Hihi, den lukter godt!

Det samme skjer her. Jeg ønsker meg en liten ting og han kommer med et lass. Ifjor fikk jeg masse klær og en ny sminke. Han er så snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om dette funker lengre, men før så stoppet klokka i kassa i et minutt om man slo inn noe annet først. Så da hadde du helt til kl 20:01 og 18:01 å kjøpe øl

Så lenge øllet er slått inn før klokka på kassa slår 20.00/18.00 så får man betalt den når klokka passerer det magiske tidspunktet.

Men sperringa på å slå inn mer øl, starter på slaget åtte eller seks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge øllet er slått inn før klokka på kassa slår 20.00/18.00 så får man betalt den når klokka passerer det magiske tidspunktet.

Men sperringa på å slå inn mer øl, starter på slaget åtte eller seks.

Da har de endret siden jeg jobbet i matbutikk. Da kunne vi fortsatt slå inn til ti over hvis vi brukte sjefskortet. Tror det var pga kø og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg tror jeg har klart å forstue lillefingeren

å? hva skjedde?

---

liker du lomper med sukker og kanel My?

av en eller annen grunn så kan jeg liksom ikke forestille meg at du skal bruke lompene du kjøpte nå til pølser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker du lomper med sukker og kanel My?

av en eller annen grunn så kan jeg liksom ikke forestille meg at du skal bruke lompene du kjøpte nå til pølser :P

Jeg er en av de få som aldri har likt pølser.. Selv når jeg var barn! Vanskelig i barnebursdag??

Neida, jeg har alltid elsket lomper med sprøløk og ketchup. Det spiser jeg stadig vekk til middag når jeg ikke orker lage mat :ler: Så nå kjøpte jeg det så jeg kan ha til kvelds etter forelesning i morgen.

Har begynt å like noen pølser nå da. Har jobba med det i 3-4 år, så nå liker jeg sånne anderledes-pølser ala løkpølse, ostepølse, pølse med chorizo osv..

Har ikke spist lomper med sukker og kanel før. Bare med smør og sukker. Men ikke siden jeg var barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer dere å komme dere inn på google documents i kveld? Hele google har klikka i explorernettleseren min, mens firefoxen kommer inn på alt bortsett fra documents...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Jeg deiset den rett i et klesskap å nå gjør det vondt å bøye den

tviler på at den er forstuet altså... sikkert bare litt "forslått"

Jeg er en av de få som aldri har likt pølser.. Selv når jeg var barn! Vanskelig i barnebursdag??

Neida, jeg har alltid elsket lomper med sprøløk og ketchup. Det spiser jeg stadig vekk til middag når jeg ikke orker lage mat :ler: Så nå kjøpte jeg det så jeg kan ha til kvelds etter forelesning i morgen.

Har begynt å like noen pølser nå da. Har jobba med det i 3-4 år, så nå liker jeg sånne anderledes-pølser ala løkpølse, ostepølse, pølse med chorizo osv..

Har ikke spist lomper med sukker og kanel før. Bare med smør og sukker. Men ikke siden jeg var barn...

hahahaaa JEG VISSTE DET!

aner ikke hvorfor, men jeg kunne ikke forestille meg at du likte pølser :ler:

men som du sier, så har du jo begynt å like dem i det siste da, men det er de "nye" variantene..så da hadde jeg litt rett alikevell..hehee

da jeg jobbet på shell, så elsket jeg å toaste pølsebrødet slik man gjør med de pølsebrødene- også dressing, salatstrimler,potetsalat og så sprøstekt løk!

Fy søren det er godt!

det blir jo nesten litt av det samme som du liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...