TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #112061 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg tror ikke de har hoder på Kiwi... Skal jeg ta med nesespray i steden? et kålhode duger, evt en kålrabi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2012 #112062 Del Skrevet 11. september 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 11. september 2012 #112063 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har også snart bursdag Når har du? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2012 #112064 Del Skrevet 11. september 2012 vofsedofse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #112065 Del Skrevet 11. september 2012 Hvis vi plutselig skulle se en av de koselige folkene i tråden her på gata, så trenger vi et slags kjennemerke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. september 2012 #112066 Del Skrevet 11. september 2012 Når har du? :-D På søndag:-D Enn du? Og har du noen bursdagsønsker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2012 #112067 Del Skrevet 11. september 2012 Ååå, når psykiateren ENDELIG siden jeg søkte i juni tar kontakt med meg så hører jeg ikke mobilen. Og han svarer selvsagt ikke når jeg ringer tilbake. På toppen av det hele ringte dotten til hustelefonen også så nå lurer faren min på hvorfor jeg har kontaktet han. Åå så mye styr! :sur: :sur: jeg synes det er oppriktig trist at du faktisk må(?) skjule dette for foreldrene dine... :/ det er absolutt ikke uvanlig/unormalt å slite psykisk,og for meg så virker det som at foreldrene dine har fordommer mot psykiske lidelser. (rett meg hvis jeg tar feil) hustelefon!? hihihihiiii... har dere det enda altså? Det morsomste på butikken er når folk tror de kan lure kassadama med å bruke sin egen leg fordi det kan hende hun ser feil på årstallet og de som kommer kl 20:01 å skal kjøpe øl. Ravende morsomt å se på flaue fjortiser og sure gubber som ikke får øl mamma var på butikken på lørdag for å kjøpe seg noen pils-hun kom inn i butikken noen minutter før kl 18, og tok meg seg tre stk pils bort til kassa. Kassadamen slo inn den ene pilsen, men så ble kloken seks, og da fikk hun ikke slått inn de to neste Det er litt flaks i den veldige uflaksen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 11. september 2012 #112068 Del Skrevet 11. september 2012 På søndag:-D Enn du? Og har du noen bursdagsønsker?? Jeg har neste torsdag! Jeg ønsker meg bare en parfyme egentlig! du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2012 #112069 Del Skrevet 11. september 2012 jeg synes det er oppriktig trist at du faktisk må(?) skjule dette for foreldrene dine... :/ det er absolutt ikke uvanlig/unormalt å slite psykisk,og for meg så virker det som at foreldrene dine har fordommer mot psykiske lidelser. (rett meg hvis jeg tar feil) hustelefon!? hihihihiiii... har dere det enda altså? Nei, jeg tror ikke de har fordommer, men de vet jo at jeg slet psykisk blandt annet da jeg gikk på barne og ungdomskolen,og det var jo ikke noe trøst å få der, bare kjeft. Vi har bare ikke noe særlig nært forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. september 2012 #112070 Del Skrevet 11. september 2012 Tab Xtra, Pepsi Max, is og kålhode settes frem! Det var ikke akkurat den sunneste posen jeg har kommet hjem med. Cookies, smash og lomper i tillegg... mamma var på butikken på lørdag for å kjøpe seg noen pils-hun kom inn i butikken noen minutter før kl 18, og tok meg seg tre stk pils bort til kassa. Kassadamen slo inn den ene pilsen, men så ble kloken seks, og da fikk hun ikke slått inn de to neste Det er litt flaks i den veldige uflaksen da! Jøss.. Når jeg jobbet i matbutikk hadde vi 10 min på oss til å få ekspedert de kundene som stod i kø kl 18/20. Så kassa sperret ikke før 18.10 på lørdager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2012 #112071 Del Skrevet 11. september 2012 Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for is, My! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #112072 Del Skrevet 11. september 2012 mmmmsmash <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. september 2012 #112073 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg får nok litt sjokkissjokk her nå! Sjokoladeis med sjokoladebiter toppet med sjokoladesaus og oboy! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2012 #112074 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg får nok litt sjokkissjokk her nå! Sjokoladeis med sjokoladebiter toppet med sjokoladesaus og oboy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2012 #112075 Del Skrevet 11. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #112076 Del Skrevet 11. september 2012 Tab Xtra, Pepsi Max, is og kålhode settes frem! Det var ikke akkurat den sunneste posen jeg har kommet hjem med. Cookies, smash og lomper i tillegg... Jøss.. Når jeg jobbet i matbutikk hadde vi 10 min på oss til å få ekspedert de kundene som stod i kø kl 18/20. Så kassa sperret ikke før 18.10 på lørdager. Jeg vet ikke om dette funker lengre, men før så stoppet klokka i kassa i et minutt om man slo inn noe annet først. Så da hadde du helt til kl 20:01 og 18:01 å kjøpe øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. september 2012 #112077 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har neste torsdag! Jeg ønsker meg bare en parfyme egentlig! du da? Hi-Hi, jeg ønsker meg også en parfyme! Ønsker meg chanel chance:-D Men kjenner jeg mannen min rett så kommer han på noe annet enn en parfyme, selv om jeg sier at det er det eneste jeg ønsker meg....... Han er god på å komme på gaver jeg ikke aner jeg ønsker meg, ifjor så fikk jeg en Mulberry bayswater!!!!! Ble total forelsket i vesken ved første øyekast:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. september 2012 #112078 Del Skrevet 11. september 2012 Tror ikke jeg trenger smash nå Eller cookies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2012 #112079 Del Skrevet 11. september 2012 Hmpf, betalte 400 kroner for ett headset med elendig lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #112080 Del Skrevet 11. september 2012 Hmpf, betalte 400 kroner for ett headset med elendig lyd! Hva het det headsettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg