Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Aphrodite

Tullprat.

Jeg blir nesten litt lei meg. Jeg var på butikken her om dagen og skulle kjøpe en Kalinka til naboen som kom på middag.. Fikk beskjeden "leg?" og jeg hadde glemt det i bilen, så måtte ta en ganske flau vei til bilen og inn i butikken igjen.. Dødsflaut, men jeg skjønner at de sjekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo for seint, nå vet jo foreldrene mine at jeg har oppsøkt psykiater så det hjelper fint lite at han ringer på mobilen fra nå av.

nå vet ikke jeg noe om dine hjemmeforhold, men hadde min datter trengt kontakt med psykiater så ville jeg gjerne visst det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten litt lei meg. Jeg var på butikken her om dagen og skulle kjøpe en Kalinka til naboen som kom på middag.. Fikk beskjeden "leg?" og jeg hadde glemt det i bilen, så måtte ta en ganske flau vei til bilen og inn i butikken igjen.. Dødsflaut, men jeg skjønner at de sjekker det.

Du jeg ble bedt om leg for å kjøpe Urge Intense på Eurospar. Han i kassa trodde serriøst jeg var under 14 :sjenert::flau: Å så hadde jeg glemt leg, fordi jeg aldri har blitt spurt om det på Ica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Du jeg ble bedt om leg for å kjøpe Urge Intense på Eurospar. Han i kassa trodde serriøst jeg var under 14 :sjenert::flau: Å så hadde jeg glemt leg, fordi jeg aldri har blitt spurt om det på Ica

:flau: Jeg vet hvordan du har det for å si det sånn, hahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:flau: Jeg vet hvordan du har det for å si det sånn, hahahaha!

Jeg hadde med pappa den gangen å dette skjedde

Kassamannen: Han sønnen din er han gammel?

Pappa: Jeg har ikke noe sønn

Kassamannen: Da kan jeg desverre ikke selge deg denne

Pappa: Men jeg har ei datter å hun er 19

Stakkkars kassamannen han ble helt forfjamset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare overse meg :)

(det er vanligvis det tryggeste)

OK... If you say so!

Det er ikke noe å bli lei seg for. Det er utrolig vanskelig å se hvor gamle folk er. 14åringer sminker og doller seg opp så de skal se ut som de er i 20-åra. Du får heller tenke på at han som satt i kassa kan miste jobben hvis du tilfeldigvis var under 18 og kontrollør. Det er uhyre strengt i forhold til sjenkebevilning. Og jeg som er 29 blir også spurt om leg enda.

nå vet ikke jeg noe om dine hjemmeforhold, men hadde min datter trengt kontakt med psykiater så ville jeg gjerne visst det.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Jeg hadde med pappa den gangen å dette skjedde

Kassamannen: Han sønnen din er han gammel?

Pappa: Jeg har ikke noe sønn

Kassamannen: Da kan jeg desverre ikke selge deg denne

Pappa: Men jeg har ei datter å hun er 19

Stakkkars kassamannen han ble helt forfjamset

Hahahahahahah.. Unnskyld altså, men nå begynte jeg å le. Det er jo nesten litt morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Det er ikke noe å bli lei seg for. Det er utrolig vanskelig å se hvor gamle folk er. 14åringer sminker og doller seg opp så de skal se ut som de er i 20-åra. Du får heller tenke på at han som satt i kassa kan miste jobben hvis du tilfeldigvis var under 18 og kontrollør. Det er uhyre strengt i forhold til sjenkebevilning. Og jeg som er 29 blir også spurt om leg enda.

I know, I know.. Jeg bare føler meg som litt av ei barnerumpe. Jeg har selv vært en som har sittet i kassa og vet hvor ekkelt det er hvis du glemmer å spørre om leg osv. Så skjønner hvorfor de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste på butikken er når folk tror de kan lure kassadama med å bruke sin egen leg fordi det kan hende hun ser feil på årstallet og de som kommer kl 20:01 å skal kjøpe øl. Ravende morsomt å se på flaue fjortiser og sure gubber som ikke får øl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ett nært nok forhold til dem at jeg ønsker at de skal vite noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nuh skal jeg ta meg en tur i butikken å kjøpe meg noe godt :) Skal jeg ta med noe til dere?

et nytt hode, mitt verker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...