Mynona Skrevet 11. september 2012 #112041 Del Skrevet 11. september 2012 Hæ? Hvem sa noe om øl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 11. september 2012 #112042 Del Skrevet 11. september 2012 Hæ? Hvem sa noe om øl? Bare overse meg (det er vanligvis det tryggeste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 11. september 2012 #112043 Del Skrevet 11. september 2012 Tullprat. Jeg blir nesten litt lei meg. Jeg var på butikken her om dagen og skulle kjøpe en Kalinka til naboen som kom på middag.. Fikk beskjeden "leg?" og jeg hadde glemt det i bilen, så måtte ta en ganske flau vei til bilen og inn i butikken igjen.. Dødsflaut, men jeg skjønner at de sjekker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 11. september 2012 #112044 Del Skrevet 11. september 2012 Nå er det jo for seint, nå vet jo foreldrene mine at jeg har oppsøkt psykiater så det hjelper fint lite at han ringer på mobilen fra nå av. nå vet ikke jeg noe om dine hjemmeforhold, men hadde min datter trengt kontakt med psykiater så ville jeg gjerne visst det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #112045 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg blir nesten litt lei meg. Jeg var på butikken her om dagen og skulle kjøpe en Kalinka til naboen som kom på middag.. Fikk beskjeden "leg?" og jeg hadde glemt det i bilen, så måtte ta en ganske flau vei til bilen og inn i butikken igjen.. Dødsflaut, men jeg skjønner at de sjekker det. Du jeg ble bedt om leg for å kjøpe Urge Intense på Eurospar. Han i kassa trodde serriøst jeg var under 14 Å så hadde jeg glemt leg, fordi jeg aldri har blitt spurt om det på Ica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 11. september 2012 #112046 Del Skrevet 11. september 2012 Du jeg ble bedt om leg for å kjøpe Urge Intense på Eurospar. Han i kassa trodde serriøst jeg var under 14 Å så hadde jeg glemt leg, fordi jeg aldri har blitt spurt om det på Ica Jeg vet hvordan du har det for å si det sånn, hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #112047 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg vet hvordan du har det for å si det sånn, hahahaha! Jeg hadde med pappa den gangen å dette skjedde Kassamannen: Han sønnen din er han gammel? Pappa: Jeg har ikke noe sønn Kassamannen: Da kan jeg desverre ikke selge deg denne Pappa: Men jeg har ei datter å hun er 19 Stakkkars kassamannen han ble helt forfjamset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. september 2012 #112048 Del Skrevet 11. september 2012 Bare overse meg (det er vanligvis det tryggeste) OK... If you say so! Jeg blir nesten litt lei meg. Jeg var på butikken her om dagen og skulle kjøpe en Kalinka til naboen som kom på middag.. Fikk beskjeden "leg?" og jeg hadde glemt det i bilen, så måtte ta en ganske flau vei til bilen og inn i butikken igjen.. Dødsflaut, men jeg skjønner at de sjekker det. Det er ikke noe å bli lei seg for. Det er utrolig vanskelig å se hvor gamle folk er. 14åringer sminker og doller seg opp så de skal se ut som de er i 20-åra. Du får heller tenke på at han som satt i kassa kan miste jobben hvis du tilfeldigvis var under 18 og kontrollør. Det er uhyre strengt i forhold til sjenkebevilning. Og jeg som er 29 blir også spurt om leg enda. nå vet ikke jeg noe om dine hjemmeforhold, men hadde min datter trengt kontakt med psykiater så ville jeg gjerne visst det. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 11. september 2012 #112049 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg hadde med pappa den gangen å dette skjedde Kassamannen: Han sønnen din er han gammel? Pappa: Jeg har ikke noe sønn Kassamannen: Da kan jeg desverre ikke selge deg denne Pappa: Men jeg har ei datter å hun er 19 Stakkkars kassamannen han ble helt forfjamset Hahahahahahah.. Unnskyld altså, men nå begynte jeg å le. Det er jo nesten litt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 11. september 2012 #112050 Del Skrevet 11. september 2012 Det er ikke noe å bli lei seg for. Det er utrolig vanskelig å se hvor gamle folk er. 14åringer sminker og doller seg opp så de skal se ut som de er i 20-åra. Du får heller tenke på at han som satt i kassa kan miste jobben hvis du tilfeldigvis var under 18 og kontrollør. Det er uhyre strengt i forhold til sjenkebevilning. Og jeg som er 29 blir også spurt om leg enda. I know, I know.. Jeg bare føler meg som litt av ei barnerumpe. Jeg har selv vært en som har sittet i kassa og vet hvor ekkelt det er hvis du glemmer å spørre om leg osv. Så skjønner hvorfor de gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #112051 Del Skrevet 11. september 2012 Det morsomste på butikken er når folk tror de kan lure kassadama med å bruke sin egen leg fordi det kan hende hun ser feil på årstallet og de som kommer kl 20:01 å skal kjøpe øl. Ravende morsomt å se på flaue fjortiser og sure gubber som ikke får øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2012 #112052 Del Skrevet 11. september 2012 nå vet ikke jeg noe om dine hjemmeforhold, men hadde min datter trengt kontakt med psykiater så ville jeg gjerne visst det. Jeg har ikke ett nært nok forhold til dem at jeg ønsker at de skal vite noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #112053 Del Skrevet 11. september 2012 IKKE SI NAVNET MITT ALEJANDROOOO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. september 2012 #112054 Del Skrevet 11. september 2012 Nuh skal jeg ta meg en tur i butikken å kjøpe meg noe godt Skal jeg ta med noe til dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2012 #112055 Del Skrevet 11. september 2012 Nuh skal jeg ta meg en tur i butikken å kjøpe meg noe godt Skal jeg ta med noe til dere? iiiiiiiiiiiiiiiiiskrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2012 #112056 Del Skrevet 11. september 2012 Nuh skal jeg ta meg en tur i butikken å kjøpe meg noe godt Skal jeg ta med noe til dere? Tab-xtra og Pepsi Max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #112057 Del Skrevet 11. september 2012 Nuh skal jeg ta meg en tur i butikken å kjøpe meg noe godt Skal jeg ta med noe til dere? et nytt hode, mitt verker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. september 2012 #112058 Del Skrevet 11. september 2012 *skrive på listen* Noe mer rett før jeg fyker ut av døra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. september 2012 #112059 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har snart bursdag og jeg blir ertet med at jeg ser ut som en 3-åring.. Jeg har også snart bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. september 2012 #112060 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg tror ikke de har hoder på Kiwi... Skal jeg ta med nesespray i steden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg