Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vått og kaldt ute og jeg er dausliten etter å ha sittet på vaffelstand i hele dag! :snurt:

Men, folk var kjempehappy for vaflene! Masse plusspoeng for gode, hjemmelagde vafler! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vått og kaldt ute og jeg er dausliten etter å ha sittet på vaffelstand i hele dag! :snurt:

Men, folk var kjempehappy for vaflene! Masse plusspoeng for gode, hjemmelagde vafler! :jepp:

Nice! Jeg hadde kommet innom om jeg hadde vært i trondheim :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, når psykiateren ENDELIG siden jeg søkte i juni tar kontakt med meg så hører jeg ikke mobilen. Og han svarer selvsagt ikke når jeg ringer tilbake. På toppen av det hele ringte dotten til hustelefonen også så nå lurer faren min på hvorfor jeg har kontaktet han. Åå så mye styr! :sur: :sur: :sur: :sur: :sur:

Endret av Hikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg vil til Trondheim !!

Er du sikker på det ? ;)

Det regner, blåser litt og et ganske trivelig innendørs

Så Hog har helt rett :Hehe:

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, når psykiateren ENDELIG siden jeg søkte i juni tar kontakt med meg så hører jeg ikke mobilen. Og han svarer selvsagt ikke når jeg ringer tilbake. På toppen av det hele ringte dotten til hustelefonen også så nå lurer faren min på hvorfor jeg har kontaktet han. Åå så mye styr! :sur: :sur: :sur: :sur: :sur:

Jeg tror det må være en konspirasjon mot deg et eller annet sted i systemet.. Nesten ihvertfall.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stolt av meg selv. Har vært strukturert og disiplinert med skolearbeid på en hverdag! Lagde 2 regler i går kveld.

1. stå opp senest 7

2. ikke skru på PC eller TV før kl 20 - skal lese!

Nr. 1 gikk ikke så bra :sjenert: Men nr 2! Jeg ble til og med ferdig med 35 sider før kl 20. Inkl en liten powernap på 20 min!

Har dykk det bra? Kan du sende ned en vaffel til meg?? Jeg vil smake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig :( men, du får bare prøve å ringe tilbake, så får du nok tak i ham. Kanskje sende epost med beskjed om at han helst må ringe på mobilen?

Og egentlig er det jo gode nyheter? Da er det nok sikkert ikke så lenge til du får time! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig :( men, du får bare prøve å ringe tilbake, så får du nok tak i ham. Kanskje sende epost med beskjed om at han helst må ringe på mobilen?

Og egentlig er det jo gode nyheter? Da er det nok sikkert ikke så lenge til du får time! :):klemmer:

Nå er det jo for seint, nå vet jo foreldrene mine at jeg har oppsøkt psykiater så det hjelper fint lite at han ringer på mobilen fra nå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jo for seint, nå vet jo foreldrene mine at jeg har oppsøkt psykiater så det hjelper fint lite at han ringer på mobilen fra nå av.

Ja, det har du jo rett i ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er My! :blomst:

Skal du unne deg noe ekstra i kveld som belønning? :jepp:

Tja, kanskje det! Kanskje jeg må i butikken etterpå å kjøpe noe snacks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje det! Kanskje jeg må i butikken etterpå å kjøpe noe snacks!

Siden når ble øl regnet som "snacks"? :klo:

Jeg har snart bursdag og jeg blir ertet med at jeg ser ut som en 3-åring..

Tullprat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...