Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er sulten, men eier ikke matlyst..

Er rastløs og kjeder meg, har et halv tonn ting å gjøre, men er redd jeg ikke orker å gjennomføre det jeg setter igang med.

Møkk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaa- har du vært påhøstutstilligen før Sienna?

Det er kanskje ikke like bra som det en gang var, men det er alikevell verdt et forsøk!

Var der mange år på rad en gang i tiden når jeg gikk tegning, form og farge på vgs. Og var der et par år etter det og :) Men begynner å bli en stund siden sist nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sulten, men eier ikke matlyst..

Er rastløs og kjeder meg, har et halv tonn ting å gjøre, men er redd jeg ikke orker å gjennomføre det jeg setter igang med.

Møkk!

Æsj. Kanskje du skal ile opp til Oslo og bli med Noz på høstutstillingen istedet? Eller bake boller og lage kakao og sitte resten av dagen under dyna og se på teite ting på tv? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj. Kanskje du skal ile opp til Oslo og bli med Noz på høstutstillingen istedet? Eller bake boller og lage kakao og sitte resten av dagen under dyna og se på teite ting på tv? :jepp:

Skal til ei venninne ikveld som plutselig ble singel igår :(

Høstutstilling har jeg aldri vært på faktisk!

Den kakaoen fristet da ;)

:klemmer:

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til ei venninne ikveld som plutselig ble singel igår :(

Høstutstilling har jeg aldri vært på faktisk!

Den kakaoen fristet da ;)

:klemmer:

Uffda :( Hørtes hvertfall ut som hun venninnen din trenger kakao!

Jeg har også lyst på kakao, men jeg tror faktisk ikke jeg har noe sukker i huset...Og gidder ikke dra på butikken :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fryktelig mye rett i koppen/regia kakao til tross for at jeg sjelden drikker det.

Venninne som tok med en pakke til meg hver gang hun var på besøk, for hun hadde lyst på. Så har vel 30 poser om jeg skal sende over noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheee- ja, jeg "veit" jo hvor du bor.

blir ikke tantarus (jeg veit det blant annet er en D inni der, men jeg husker ikke hvor :P)

veldig redd om det plutselig dukker opp et stykk NozMonster? :sjokkert:

Tarandus har stadig vekk mareritt om NozMonstre, så det hadde vært fint om du kunne vist henne at NozMonstre ikke nødvendigvis er så farlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

Jeg fryser.

Og så hadde jeg en merkverdig drøm inatt som innbefattet Alex Rosen :blush:

Og ett hotell som nektet å gi oss frokost fordi han ikke bar kaffekoppen sin selv (det gjorde jeg-for han gikk på krykker)

Mulig jeg skal se på det som et hint om at livet mitt er usigelig kjedelig fortiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...