Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En avdeling for de levende, eller døde? Det er litt bekymringsfullt (når jeg fabulerer litt over det)

at pasientenes røde lamper blinker livet av seg, mens GP nyter freden og roen på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En avdeling for de levende, eller døde? Det er litt bekymringsfullt (når jeg fabulerer litt over det)

at pasientenes røde lamper blinker livet av seg, mens GP nyter freden og roen på KG.

De lever. Det er som oftest ikke så mye som skjer om nettene, men noe småplukk er det jo dog. Og noen ganger har man ikke tid til å fjase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke sovet og prøvde å lære meg å tegne..

Som de fleste kan gjette seg til: Jeg greide det ikke.

Endret av Papirbit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slår meg med 20cm.

Har en venninne som er 142 :opplyser:

Den morsomste måten å terge små mennesker på er å flytte dem rundt som litt store sjakkbrikker :opplyser:

Får ikke sovet og prøvde å lære meg å tegne..

Som de fleste kan gjette seg til: Jeg greide det ikke.

Øvelse gjør mester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det greide du jo. du lærer ikke å tegne på en-to-tre, men det du gjør der er en veldig god start. bytt ut kulepennen med en blyant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Den morsomste måten å terge små mennesker på er å flytte dem rundt som litt store sjakkbrikker :opplyser:

Hvis du har planer om å flytte på meg vil jeg være dronningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvelse gjør mester :)

Det er sant,men er bare måten hånden min beveger seg på arket som gjør det håpløst :skratte:

Klønemester'n!

det greide du jo. du lærer ikke å tegne på en-to-tre, men det du gjør der er en veldig god start. bytt ut kulepennen med en blyant.

Ja,tenkte å kjøpe meg blyanter og lære meg å tegne noe lett!

Ble et impulsivt forsøk nå som jeg måtte ty til med penn og min gamle leiekontrakt!

Ah, å sitte oppe om kvelden kan være kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...