Gjest Hikken Skrevet 10. september 2012 #111781 Del Skrevet 10. september 2012 I NEEDS! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. september 2012 #111782 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg er glad jeg ikke skulle male mer enn dørkarmer idag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 10. september 2012 #111783 Del Skrevet 10. september 2012 Pus bare snorker søt som bare pus klarer Skal du ha den bilen nå Jack? Snakkes i kveld Skal spise fårikål med en kamerat jeg nå. Blir nom nom! Så fint Surre! Mye godt i det nye heftet Hva skal du og CJ gjøre i kveld Fårikål er kjempe nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. september 2012 #111784 Del Skrevet 10. september 2012 10 Timer med skolearbeid!! (...idag også!) kan jeg gi meg nåååå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 10. september 2012 #111785 Del Skrevet 10. september 2012 10 Timer med skolearbeid!! (...idag også!) kan jeg gi meg nåååå?? Jaa det kan du! Flinkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 10. september 2012 #111786 Del Skrevet 10. september 2012 Dårlig dag. Stor takk til Maruu for hyggelige og konstruktive ord på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. september 2012 #111787 Del Skrevet 10. september 2012 10 Timer med skolearbeid!! (...idag også!) kan jeg gi meg nåååå?? Da kan du gi deg. Jeg skulle bare spise middag, og så lese, men jeg sovnet i steden Kanskje prøve å lese litt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. september 2012 #111788 Del Skrevet 10. september 2012 Jaa det kan du! Flinkis! yeeessssss Dårlig dag. Stor takk til Maruu for hyggelige og konstruktive ord på PM. å?? har det skjedd noe spesielt gia? eller har du bare en uforklarlig dårlig dag? Da kan du gi deg. Jeg skulle bare spise middag, og så lese, men jeg sovnet i steden Kanskje prøve å lese litt nå? skal bare du liksom det er så godt å sove litt på sofaen på dagtid, men jeg synes det er hundre ganger værre å stå opp igjen da iforhold til på morgningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. september 2012 #111789 Del Skrevet 10. september 2012 Kanskje denne kan muntre deg opp Gia? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 10. september 2012 #111790 Del Skrevet 10. september 2012 å?? har det skjedd noe spesielt gia? eller har du bare en uforklarlig dårlig dag? Det findes grunder til at jeg ikke har kontakt med det lille jeg har av familie. Idag kom nok en bekreftelse. Jeg vil ikke ta detaljer i et offentlig forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. september 2012 #111791 Del Skrevet 10. september 2012 skal bare du liksom det er så godt å sove litt på sofaen på dagtid, men jeg synes det er hundre ganger værre å stå opp igjen da iforhold til på morgningen! Jeg spiste da.. også skulle jeg bare se ferdig episoden av Cold Case - og da sovna jeg.. Får lese i morgen i steden - nå skal jeg lete etter hotell i Vietnam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. september 2012 #111792 Del Skrevet 10. september 2012 til Giacomo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 10. september 2012 #111793 Del Skrevet 10. september 2012 Kanskje denne kan muntre deg opp Gia? Jeg vil ha! Dårlig dag. :( Jeg er ingen norsk visesang person, men denne her liker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. september 2012 #111794 Del Skrevet 10. september 2012 Det findes grunder til at jeg ikke har kontakt med det lille jeg har av familie. Idag kom nok en bekreftelse. Jeg vil ikke ta detaljer i et offentlig forum. aah- ja, har jo fått med meg noe av dette her Gia... og det gjør meg skikkelig trist å høre, for familien sin er jo noen man virkelig burde ha satt pris på (den andre veien også så klart). Alle burde virkelig hatt en så fin familie som det jeg har.. I det minste Gia- så har du en KG-familie som bryr seg om deg veldig mye!! Jeg spiste da.. også skulle jeg bare se ferdig episoden av Cold Case - og da sovna jeg.. Får lese i morgen i steden - nå skal jeg lete etter hotell i Vietnam ble det noe godt til middag i dag da? pizzarester? ordene i boken forsvinner ikke nei, så ingen grunn for å stresse med å lese dem kjappest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 10. september 2012 #111795 Del Skrevet 10. september 2012 Bud er kjempesliten i hodet og stuptrøtt! Får ta en dusj, hente fruen og komme seg i seng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. september 2012 #111796 Del Skrevet 10. september 2012 Stor og til deg Gia. Mira gir deg nok et mjau og noe kos når hun våkner den syvsoveren. Mmm, fårikål er nom nom! Mett nå. Sover nesten bare om natten jeg, noen ganger litt på sofaen men da blir jeg jo kidnappet av pus. Fikk en bok på fredag og er ferdig med den i dag. Madness for nå må jeg vente i lang tid til neste bok i serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. september 2012 #111797 Del Skrevet 10. september 2012 ble det noe godt til middag i dag da? pizzarester? ordene i boken forsvinner ikke nei, så ingen grunn for å stresse med å lese dem kjappest mulig Pasta med en saus som het "svinegodt" som var laget i Italia for en restaurat på Grünerløkka. Elns. Fant på Rema. Nei, de forvinner ikke. Men jeg bør ha lest før forelesning på onsdag, ellers blir det så vanskelig å diskutere det vi skal diskutere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 10. september 2012 #111798 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Hver gang jeg høre de tenker jeg på bakgrunnen for at den sangen ble til..... Pus bare snorker søt som bare pus klarer Skal du ha den bilen nå Jack? Snakkes i kveld Skal spise fårikål med en kamerat jeg nå. Blir nom nom! Så fint Surre! Mye godt i det nye heftet Ingen som snorker like 'søtt' som en katt. Eneste snorkingen det går ann å kose seg med å høre på Dårlig dag. Stor takk til Maruu for hyggelige og konstruktive ord på PM. Maruu er en god mann. En god mann med en omtenksom og flott kjæreste ! Trenger du en skulder, Gia ? Kan låne min og hvile hodet ditt på Endret 10. september 2012 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 10. september 2012 #111799 Del Skrevet 10. september 2012 Takk for tilbudet, Lille-pus! her kan man nok trenge noen skuldre, ja - men jeg har fått en masse hyggelige PM'er, så du kan godt føle deg "overflødig" om du vil. Jeg setter veldig stor pris på omtanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. september 2012 #111800 Del Skrevet 10. september 2012 Bud er kjempesliten i hodet og stuptrøtt! Får ta en dusj, hente fruen og komme seg i seng... flytta hun inn hos deg eller omvendt? eller har dere funnet dere noe nytt? er nyskjerrig jeg serru! Pasta med en saus som het "svinegodt" som var laget i Italia for en restaurat på Grünerløkka. Elns. Fant på Rema. Nei, de forvinner ikke. Men jeg bør ha lest før forelesning på onsdag, ellers blir det så vanskelig å diskutere det vi skal diskutere. Ja, det har du nok rett i! det er litt artig å være forbredt til timen også da! Jeg fikk skikkelig ros av læreren i dag etter et innlegg jeg hadde i timen idag! hun ble imponert over at jeg hadde lest og lært meg så mye allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg