Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eventuelt kan det godt hende den hadde skade allerede som gjorde at den ikke trengte så mye manipulering for å bli total.

jeg hører mye sånne varianter av hvordan biler blir skadet, og det mangler som oftest et par detaljer. det er helt umulig for meg å si hva som er årsaken til at den og den bilen fikk et slikt resultat, men jeg har vansker for å tro at noen moderne bil, uansett merke (med mindre den er fransk eller italiensk) bare plutselig blir ødeleggende skadet

Der kan jeg nok tenke meg at du er inne på noe, ja. Han har muligens sabba noe på den bilen der, før turen inn i treleggen, ja. Om jeg kjenner han der rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke litt vel mange forlovede her på KG å holde styr på nå jack? :sjenert:

har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det, men jeg KAN faktisk lure en hvilken som helst mann ved å si at jeg ikke har mensen selvom jeg har det :P

Med andre ord ikke bare faking av orgasmer her, men faking av å ikke ha mens... Damer kan være slue vesner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal la være å legge ut for mye om det, men jeg trodde at "alle er som meg" jeg :sjenert:

.... jeg kan nemlig heeelt fint ha sex selvom jeg har mensen...

det har jeg nemlig sånn at mensen bare stopper opp og blir helt borte i det ting begynner å lede seg frem til sex.. og så kommer den tilbake en times tid etterpå igjen..heheee....

praktisk? :tommelopp:

Joda, jeg tror det er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du ikke litt vel mange forlovede her på KG å holde styr på nå jack? :sjenert:

Neida - det er viktig å forlove seg lidt her og der.

Vi har forresten aldrig forlovet oss, Noz? Burde vi ha gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm bringebær :rodmer: ( Har en følelse at jeg kun snakker om mat i denne tråden :klo: )

I freudianisme handler alt dybest sett om seksualitet. I Giacomismen er det alltid noe kulinarisk som ligger til grund for hvorledes man tenker, handler og reagerer.

Fortsett å sankke om mad. Det er bare sundt og naturlig. Alt her inde handler egentlig om mad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Det er kun du som betyr noe, æresord.

hehee... den har jeg hørt før :P

men jeg tror på deg jack :blomst:

Jeg vil også være med i "dagens out-fit" tråden. Men jeg vet ikke om de er intrissert i å lese om blåkläder og hvit t-skjorte?

Må man legge ut bilde?

'

går du aldri med noe mer spennende klær enn det da? :sjenert:

alle bidrag er jo bra bidrag!

sleng deg med!

Neida - det er viktig å forlove seg lidt her og der.

Vi har forresten aldrig forlovet oss, Noz? Burde vi ha gjort det?

nei, det har vi søren ikke!

ja, hvorfor ikke?? :vetikke:

da har vi jo ihvertfall en god grunn til å feire med champagne til deg og mange andre her og cava til mynona og meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I freudianisme handler alt dybest sett om seksualitet. I Giacomismen er det alltid noe kulinarisk som ligger til grund for hvorledes man tenker, handler og reagerer.

Fortsett å sankke om mad. Det er bare sundt og naturlig. Alt her inde handler egentlig om mad!

Så når man er seksuelt frustrert så betyr det egentlig bare at man er sulten det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det har vi søren ikke!

ja, hvorfor ikke?? :vetikke:

da har vi jo ihvertfall en god grunn til å feire med champagne til deg og mange andre her og cava til mynona og meg!

Da får vi forumforlove oss en smule, og finde tid til lidt cava ved passende anledning!

Så når man er seksuelt frustrert så betyr det egentlig bare at man er sulten det da?

Helt riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...