Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Meget grei farge Jack. Skal du ha deg en slik?

Wee, har masse mørk og gyllen rom, en flaske sake, en stor jaeger samt noe annet ymse greier som står igjen. Bare komme på besøk Gia og Karpuzi :jepp:

Må ikke tenke at du plager folk med slikt frøken. Folk som bryr seg vil hjelpe og høre :) Kan ikke holde ting inne for da blir man smågal til slutt.

Sånn var jeg før og.. Det førte til at jeg fikk et skikkelig sammenbrudd. Det er lurt å snakke med noen for å få lettet på hjertet. Og selv om du tror det, så plager du ikke vennene dine om du prater om problemene dine, du benytter deg av en av sidene ved et vennskap.

Jo takk, men av erfaring har jeg lært at det er best å ikke si noe. Det er best å ikke snakke for mye om kjipe ting. Det oppleves vel tungt, negativt og slitsomt for den som hører på. Jeg var mye mer åpen før. Med årene har jeg blitt mye kaldere og lukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, men av erfaring har jeg lært at det er best å ikke si noe. Det er best å ikke snakke for mye om kjipe ting. Det oppleves vel tungt, negativt og slitsomt for den som hører på. Jeg var mye mer åpen før. Med årene har jeg blitt mye kaldere og lukket.

Men da synes jeg du skal finne noen andre å prate med. Det hjelper nemlig å prate ut, få råd og synspunkter osv. Du vet jo at det er mange her inne som vil hjelpe en frøken i nød :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

karpuuuuuuuuuuziiii da!! jeg kan jo ikke snakke for alle, men jeg tviler på at de synes at du plager dem om du åpner deg opp for dem!

jeg synes det bare er et kjempekompliment jeg- om mine venninner forteller om sine problemer til meg.. det betyr jo bare at de har tillitt til meg og at de setter pris på min hjelp tilbake til dem!

Du kan gjerne tømme deg for meg karpuzi! Du har ihvertfall ikke godt av å drive å stenge det inni deg!

Problemene pleier bare å vokse av å gjøre det....

Dette skulle være med på forrige innlegg..

Kom til meg på jobb begge to, så drikker vi oss fra sans og samling, og jeg får fri veldig lenge!

Noen med mere destruktive forslag?

Ja! Ikke gode forslag, men de gode forslagene kommer gjerne etterhvert som vinen tømmes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke med folk om problemene mine. Vil ikke plage folk med sånt.

...

Vi blir ikke plaget, og du vet hvor du finner oss :opplyser:

Go' kveld folkens! Jeg har vin og deler gjerne.

Har du NOK vin? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rød er i utgangspunktet helt feil, så to av dem.. Go figure...

Og hvorfor vil du ha stasjonsvogn?

Forguding av Volvo er også beyond me...

jeg elsker røde biler, de synes og det er dype, gode farger.

stasjonsvogn er en selvfølge. man har hundeplaner. dessuten er det fantastisk greit å ha når man skal på fjellturer og rallturer uansett hvor hen i verden. bedre med for mye plass enn for lite.

forgudingen av volvo er enkel. jeg har kollidert to slike. den ene gangen er det snakk om treff i autovern i alt for mye km/t, og rulling tre ganger rundt i naturen. det hadde aldri gått så bra om det ikke var en volvo.

det er ei heller noen annen bilprodusent som lager så gode seter eller førerergonomi som volvo, det er perfekte forhold bak rattet for meg. ikke engang cadillacen greier matche komforten og den solide følelsen du har uansett om du kjører by eller landevei. jeg har hatt. bilene er solide, de har fantastiske bensinmotorer som bare går og går og går.

så er det økonomien. om jeg bruker 500.000 på en volvo så får jeg prosentmessig større verdi tilbake på volvoen enn noen annen bil i samme klasse. de har alltid vært lettsolgte på bruktmarkedet, og har du en godt utstyrt bil så er det sjeldent behov for mer enn en uke for å bli kvitt den.

volvo er rett og slett enkelt bilhold, og jeg krever at det er enkelt når det er snakk om hverdagsbil. jeg har mer enn nok av biler å skru på/plages med.

men jeg er litt skeptisk på å ha to biler av nesten samme farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men den koster penger da... absolutt ikke all verden med kronasjer, men den koster..

tenkte meg det ja :/

hm ingen andre stader vel? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det findes bare én eneste vinmengde:

For lide.

:jepp:

Jeg har nok vin til deg ja :D

Som du ser over var det delvis et lurespørsmål! Vi f¨r se hvor lenge det rekker :nigo:

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka sier at jeg skal legge meg, men kroppen er uenig!

What to do?!

Er det kroppen eller klokken som skal holde deg i live de neste seksti årene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det kroppen eller klokken som skal holde deg i live de neste seksti årene.....

:vetikke: Det føles som klokka bestemmer alt! B-menneske kroppen får aldri bestemme hvertfall... Må være på jjobb gørrtidlig på morgenen selv om kroppen ikke vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

karpuzi- hvem er det du har pratet med da da, ettersom du har opplevd det negativt å åpne deg opp? venninner?

jeg synes ihvertfall en viktig del av vennskapet er at man kan prate om kjipe ting!

---

jeg våknet for 14 timer siden av en melding og sto opp rett etter det........ og jeg kom på NÅ at jeg sto opp uten mobilen min!! mobilen min har jo glemt å stå opp!! den har bare ligget å døset i senga i hele dag den........ den kommer jo jaffal ikke til å få sove i natt...håper den ikke holder meg våken siden jeg skal opp tidlig på skolen i morgen :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke: Det føles som klokka bestemmer alt! B-menneske kroppen får aldri bestemme hvertfall... Må være på jjobb gørrtidlig på morgenen selv om kroppen ikke vil...

Jeg har sluttet å ta slike hensyn. Derfor er jeg alltid zombie de dagene jeg må tidlig opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hørte jeg noen sa vin????

Og Karpuzi: Jeg er helt enig med andre her, om det negative med å holde ting inne. Du bør få luftet det. Det er veldig, veldig synd at du har blitt møtt med slike holdninger fra folk du har følt du kan stole på til å fortelle om vonde ting. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...