pinar Skrevet 9. september 2012 #111521 Del Skrevet 9. september 2012 Det har jeg glemt for mange år siden. Skal du være med på lidt destruktiv fyld? Ja. Jeg født destruktiv. Jeg drikker så å si aldri. Men tror jeg kunne trenge en tur nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2012 #111522 Del Skrevet 9. september 2012 Er det den nettkanalen som tv2 har? har ikkje peil på slikt... ja, men den koster penger da... absolutt ikke all verden med kronasjer, men den koster.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2012 #111523 Del Skrevet 9. september 2012 Ja. Jeg født destruktiv. Jeg drikker så å si aldri. Men tror jeg kunne trenge en tur nå. har det skjedd noe spesielt nå? :/ foresten så digger jeg den nye avataren din!! hår kan ALDRI bli for stort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. september 2012 #111524 Del Skrevet 9. september 2012 Kan jeg få være med Karpuzi? Tror jeg hadde trengt det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. september 2012 #111525 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) har det skjedd noe spesielt nå? :/ foresten så digger jeg den nye avataren din!! hår kan ALDRI bli for stort! Takk Syns den var fin jeg og. Liker blikket hennes. Det har skjedd mage tinger og tanger det siste året som sammen er vanskelig, både hver for seg og særlig sammen. Også er jeg vel kanskje fra naturens side ikke veldig god til å håndtere motgang. Og noen ganger blir det bare litt for mye på en gang. Rofl er så klart velkommen! Endret 9. september 2012 av Karpuzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 9. september 2012 #111526 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg stufler jo allerede rundt inne på et forum for kvinner, så.. Why not. http://youtu.be/356YjN91Oe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 9. september 2012 #111527 Del Skrevet 9. september 2012 hår kan ALDRI bli for stort! [Host!] Eli Hagen [Host!] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. september 2012 #111528 Del Skrevet 9. september 2012 [Host!] Eli Hagen [Host!] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2012 #111529 Del Skrevet 9. september 2012 Det har skjedd mage tinger og tanger det siste året som sammen er vanskelig, både hver for seg og særlig sammen. Også er jeg vel kanskje fra naturens side ikke veldig god til å håndtere motgang. Og noen ganger blir det bare litt for mye på en gang. jeg vet ikke om så mange av problemene dine, men akkuratt dette med boligen/en romkamerat-greiene forstår jeg veldig godt at tærer på......når man ikke vet hvor den nære fremtiden blir og ihvertfall når det gjelder bosituasjonen, så er det veldig stressende!! har du noen å prate med om problemene dine karpuzi? [Host!] Eli Hagen [Host!] njaaa... hun har jo ihvertfall feil/stygt-stort hår da...det er først og fremst hvordan håret er langt og tupert som jeg synes jeg er stygt på henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. september 2012 #111530 Del Skrevet 9. september 2012 grei farge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. september 2012 #111531 Del Skrevet 9. september 2012 jeg vet ikke om så mange av problemene dine, men akkuratt dette med boligen/en romkamerat-greiene forstår jeg veldig godt at tærer på......når man ikke vet hvor den nære fremtiden blir og ihvertfall når det gjelder bosituasjonen, så er det veldig stressende!! har du noen å prate med om problemene dine karpuzi? Jeg snakker ikke med folk om problemene mine. Vil ikke plage folk med sånt. Ja dette med bosituasjon vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. september 2012 #111532 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Meget grei farge Jack. Skal du ha deg en slik? Wee, har masse mørk og gyllen rom, en flaske sake, en stor jaeger samt noe annet ymse greier som står igjen. Bare komme på besøk Gia og Karpuzi Må ikke tenke at du plager folk med slikt frøken. Folk som bryr seg vil hjelpe og høre Kan ikke holde ting inne for da blir man smågal til slutt. Endret 9. september 2012 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 9. september 2012 #111533 Del Skrevet 9. september 2012 Go' kveld folkens! Jeg har vin og deler gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. september 2012 #111534 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg snakker ikke med folk om problemene mine. Vil ikke plage folk med sånt. Sånn var jeg før og.. Det førte til at jeg fikk et skikkelig sammenbrudd. Det er lurt å snakke med noen for å få lettet på hjertet. Og selv om du tror det, så plager du ikke vennene dine om du prater om problemene dine, du benytter deg av en av sidene ved et vennskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 9. september 2012 #111535 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) grei farge? Hvis du vil ha min ærlige mening om akkerat den saken så: Nei. Edit: Tasteleif. Endret 9. september 2012 av Maruu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2012 #111536 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg snakker ikke med folk om problemene mine. Vil ikke plage folk med sånt. Ja dette med bosituasjon vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med... karpuuuuuuuuuuziiii da!! jeg kan jo ikke snakke for alle, men jeg tviler på at de synes at du plager dem om du åpner deg opp for dem! jeg synes det bare er et kjempekompliment jeg- om mine venninner forteller om sine problemer til meg.. det betyr jo bare at de har tillitt til meg og at de setter pris på min hjelp tilbake til dem! Du kan gjerne tømme deg for meg karpuzi! Du har ihvertfall ikke godt av å drive å stenge det inni deg! Problemene pleier bare å vokse av å gjøre det.... --- ja, jack... en helt grei farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 9. september 2012 #111537 Del Skrevet 9. september 2012 Sånn var jeg før og.. Det førte til at jeg fikk et skikkelig sammenbrudd. Det er lurt å snakke med noen for å få lettet på hjertet. Bra råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. september 2012 #111538 Del Skrevet 9. september 2012 jeg vurderer seriøst bytte ut mazdaratien i en volvo, kjørte en venninnes S60 i går og begynte huske hvorfor jeg forgudet disse bilene. ryggen min har det helt fantastisk greit i setet på en slik, og det er så avslappende å kjøre. jeg liker flamenco red, men det kan kanskje bli litt voldsomt med to knall røde stasjonsvogner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. september 2012 #111539 Del Skrevet 9. september 2012 Ja. Jeg født destruktiv. Jeg drikker så å si aldri. Men tror jeg kunne trenge en tur nå. Kan jeg få være med Karpuzi? Tror jeg hadde trengt det jeg også Kom til meg på jobb begge to, så drikker vi oss fra sans og samling, og jeg får fri veldig lenge! Noen med mere destruktive forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 9. september 2012 #111540 Del Skrevet 9. september 2012 jeg vurderer seriøst bytte ut mazdaratien i en volvo, kjørte en venninnes S60 i går og begynte huske hvorfor jeg forgudet disse bilene. ryggen min har det helt fantastisk greit i setet på en slik, og det er så avslappende å kjøre. jeg liker flamenco red, men det kan kanskje bli litt voldsomt med to knall røde stasjonsvogner? Rød er i utgangspunktet helt feil, så to av dem.. Go figure... Og hvorfor vil du ha stasjonsvogn? Forguding av Volvo er også beyond me... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg