Rofl Skrevet 9. september 2012 #111501 Del Skrevet 9. september 2012 Spennende som oftest kjekt men skummelt farlig Lurt å prøve Impreza med 4x4 jeg Ooo, skal de bli kjendis Siennna? De er fryktelig søte så ikke så rart Hei NOZZINGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 9. september 2012 #111502 Del Skrevet 9. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 9. september 2012 #111503 Del Skrevet 9. september 2012 Heisann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. september 2012 #111504 Del Skrevet 9. september 2012 Hei Daybreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. september 2012 #111505 Del Skrevet 9. september 2012 Lurt å prøve Impreza med 4x4 jeg Farsan har en sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. september 2012 #111506 Del Skrevet 9. september 2012 Farsan har en sånn... OOO. En sånn skummel versting versjon også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. september 2012 #111507 Del Skrevet 9. september 2012 OOO. En sånn skummel versting versjon også? Vet ikke helt.. Den er grå! Jeg og mamma får ikke låne den :gjeiper: Men jeg har tjuvlånt den en gang.. Den gikk skikkelig fort når jeg så vidt var borti gassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 9. september 2012 #111508 Del Skrevet 9. september 2012 Da er jeg endelig klar til å hive meg på 100 dager uten godteri-utfordringen igjen! Og denne gangen er jeg skikkelig motivert! Men jeg må ha en slags "belønning jeg kan få når jeg er ferdig med hele greia, problemet er bare at jeg vet ikke hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. september 2012 #111509 Del Skrevet 9. september 2012 Haha. Sneaky Mynona. Husker du om det sto WRX eller STi bakpå den? Ikke helt sikker men mener det er et tegn på at den er litt skummel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. september 2012 #111510 Del Skrevet 9. september 2012 Da er jeg endelig klar til å hive meg på 100 dager uten godteri-utfordringen igjen! Og denne gangen er jeg skikkelig motivert! Men jeg må ha en slags "belønning jeg kan få når jeg er ferdig med hele greia, problemet er bare at jeg vet ikke hva Et godt måltid mat enten lagd eller kjøpt på en restaurant du liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 9. september 2012 #111511 Del Skrevet 9. september 2012 Et godt måltid mat enten lagd eller kjøpt på en restaurant du liker? Jeg spiser jo mat jeg liker hver eneste dag, så det blir liksom ikke så spesielt. Jeg tenkte litt på en ny tatovering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. september 2012 #111512 Del Skrevet 9. september 2012 Da er jeg endelig klar til å hive meg på 100 dager uten godteri-utfordringen igjen! Og denne gangen er jeg skikkelig motivert! Men jeg må ha en slags "belønning jeg kan få når jeg er ferdig med hele greia, problemet er bare at jeg vet ikke hva Hva med en behandling på spa? Haha. Sneaky Mynona. Husker du om det sto WRX eller STi bakpå den? Ikke helt sikker men mener det er et tegn på at den er litt skummel Ehhh.. nei.. Kan sjekke neste gang jeg er hjemme. Han valgte ikke det panseret med hull på, men det som har vanlig panser hvertfall. Men det er sikkert ikke no dritt, for det er første gang familien har kjøpt en ny bil - alle de andre har vært sånne mekkebiler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. september 2012 #111513 Del Skrevet 9. september 2012 Fikk lyst å prøve den jeg også Spa er vist meget behagelig har jeg hørt så det må jo være en god belønning. Skal du spare alle pengene du egentlig hadde brukt på snop til belønningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. september 2012 #111514 Del Skrevet 9. september 2012 Kult sengetøy!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2012 #111515 Del Skrevet 9. september 2012 Hei NOZZINGEN! Da er jeg endelig klar til å hive meg på 100 dager uten godteri-utfordringen igjen! Og denne gangen er jeg skikkelig motivert! Men jeg må ha en slags "belønning jeg kan få når jeg er ferdig med hele greia, problemet er bare at jeg vet ikke hva så braaaaaa hikken!! akkuratt som rofl skrev, så hadde jeg tenkt å foreslå at du kan legge alle pengene som du enkli hadde brukt på godterier i en pott, så bruker du dem til noe du kan unne deg...du mååå jo ikke finne ut hva det er idag.. kanskje det kan være å ta en tur til frisøren? der er du kanskje ikke så ofte? eller så er jo tatovering et godt forslag om du øsnker deg det! --- ja Mynona, det var et artig stykk sengetøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. september 2012 #111516 Del Skrevet 9. september 2012 Haha, likte det Mynona Hei Nozzingen. Hatt en fin søndag? *sniker seg ut for å kjøpe seg en hamburger siden han er meget lat og lite kreative i matveien i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 9. september 2012 #111517 Del Skrevet 9. september 2012 Nokon som veit kor ein kan sjå Skal vi danse på nettet,utanom youtube? Vil gjerne få med meg,men har ikkje fjernsyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2012 #111518 Del Skrevet 9. september 2012 Haha, likte det Mynona Hei Nozzingen. Hatt en fin søndag? *sniker seg ut for å kjøpe seg en hamburger siden han er meget lat og lite kreative i matveien i dag* ja, kan ikke annet enn å klage, som bestemor brukte å si har ligget som en potetsekk på sofaen med betty planta i armkroken i en halv evighet! og så har jeg fått gjort noe skolearbeid såklart! hva med du da roflen? Nokon som veit kor ein kan sjå Skal vi danse på nettet,utanom youtube? Vil gjerne få med meg,men har ikkje fjernsyn tv2 sumo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 9. september 2012 #111519 Del Skrevet 9. september 2012 Hva med en behandling på spa? Hmm ja kanskje det? Får tenke på det så braaaaaa hikken!! akkuratt som rofl skrev, så hadde jeg tenkt å foreslå at du kan legge alle pengene som du enkli hadde brukt på godterier i en pott, så bruker du dem til noe du kan unne deg...du mååå jo ikke finne ut hva det er idag.. kanskje det kan være å ta en tur til frisøren? der er du kanskje ikke så ofte? eller så er jo tatovering et godt forslag om du øsnker deg det! --- ja Mynona, det var et artig stykk sengetøy!! Blir nok ikke å spare de pengene nei, blir nok heller å kjøpe ting som Skyr yoghurt, Pepsi Max og frukt Orker ikke sette av 30 kroner i uka Hadde vært enklere om jeg bodde alene for da kunne jeg unngått alle fristelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 9. september 2012 #111520 Del Skrevet 9. september 2012 tv2 sumo? Er det den nettkanalen som tv2 har? har ikkje peil på slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg