Gjest + Carnage + Skrevet 26. mai 2012 #79621 Del Skrevet 26. mai 2012 På kvelden halv 2 om natta er det jo nesten behagelig ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 26. mai 2012 #79622 Del Skrevet 26. mai 2012 Baah...Noen av oss spiser frokost til vanlig tid My,dvs. i 8-9 tiden på morran,og ikke midt på dagen... For løpe noen strafferunder imorra....Hva!!??? vil du at jeg skal spise mer,Chunky Monkey? Naaaaaiiii!...din slemme frister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mai 2012 #79623 Del Skrevet 26. mai 2012 Hei carnage! Har du begynt å spise igjen?? Hva Jelly?? 8-9 tiden er natta i helger!! Kommer fra en familie B mennesker jeg. Så mamma synes jeg var tidlig oppe når jeg våkna kl 10 (av vekkerklokka)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. mai 2012 #79624 Del Skrevet 26. mai 2012 Ta deg en is Gia! Du trenger vel litt sukker for å holde deg våken resten av skiftet? Her findes ikke et fnugg av is - men jeg har fått i meg et monster av en espresso! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 26. mai 2012 #79625 Del Skrevet 26. mai 2012 Shoppe shoppe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 26. mai 2012 #79626 Del Skrevet 26. mai 2012 Shoppe shoppe :-) Syns jeg så dolly nede i kanten ja,fikk dere sjekket inn på hotellet som planlagt? Hvordan var togturen? ubehagelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 26. mai 2012 #79627 Del Skrevet 26. mai 2012 Nå har jeg trent Det ble styrkevideoen i dag: Egentlig var planen å trene i går kveld, men da hadde sola stekt på huset hele dagen så det var myyye varmere inne da enn sånn det er nå. Også var det helt fantastisk med en iskald dusj etter trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2012 #79628 Del Skrevet 26. mai 2012 swing a little more, on the devils dancefloor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. mai 2012 #79629 Del Skrevet 26. mai 2012 swing a little more, on the devils dancefloor Business as usual, med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2012 #79630 Del Skrevet 26. mai 2012 idag er det musikk som gjelder, sittet og spilt med en lystig gjeng i tre timer allerede. vi leker oss med floggin molly og dropkick murphy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 26. mai 2012 #79631 Del Skrevet 26. mai 2012 Hehehe, fantastisk! Tabbe-tyv låste seg inne Like bra som den historien om tyven som brøt seg inn i et hus og møtte en superentusiastisk og fornøyd hund som ville bli kost og lekt med. Så tyven fikk egentlig tatt alt det kan skulle uten noe stress, det eneste problemet var at når han skulle ut så ville ikke hunden slippe han ut. Så tilslutt låste han seg inn på badet og ringte politiet derfra for å få hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 26. mai 2012 #79632 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Nå har jeg trent Det ble styrkevideoen i dag: Wrrrrarrr....Milf,me want a piece af that Skal alltids få til en litt alternativ form for trening,meg og hun! Edit.Søren,fant nettopp ut at hun er skjeiv! Endret 26. mai 2012 av Jellybean78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 26. mai 2012 #79633 Del Skrevet 26. mai 2012 Hvor lenge er IKEA åpent i dag tro? De har vel ikke normale åpningstider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 26. mai 2012 #79634 Del Skrevet 26. mai 2012 Wrrrrarrr....Milf,me want a piece af that Skal alltids få til en litt alternativ form for trening,meg og hun! Edit.Søren,fant nettopp ut at hun er skjeiv! Er hu det? Jøss, det visste jeg ikke! Har alltid synes at hun har sett litt skjeiv ut, men det er nok bare fordi hun minner meg om og ligner litt på ei venninne av meg som er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 26. mai 2012 #79635 Del Skrevet 26. mai 2012 Hei carnage! Har du begynt å spise igjen?? 8 brødskiver + en spiseskje linfrø + en proteinshake til frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 26. mai 2012 #79636 Del Skrevet 26. mai 2012 Er hu det? Jøss, det visste jeg ikke! Har alltid synes at hun har sett litt skjeiv ut, men det er nok bare fordi hun minner meg om og ligner litt på ei venninne av meg som er det. Jepp,bortkastet egentlig,kunne sikkert fått hvilken som helst mann hun hadde lyst på med en slik kropp... Har ikke Ikea en hjemmeside med åpningstider eller no,mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mai 2012 #79637 Del Skrevet 26. mai 2012 8 brødskiver + en spiseskje linfrø + en proteinshake til frokost Bra! Må ikke slutte å spise vetu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 26. mai 2012 #79638 Del Skrevet 26. mai 2012 Bra! Må ikke slutte å spise vetu! Neida, gjorde aldri det. Men det handler om treningsopplegg og så videre. Blir jo til at jeg drikker 6 liter vann om dagen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 26. mai 2012 #79639 Del Skrevet 26. mai 2012 Giacomo_P du er vel ikke sint på meg :/? jeg syns du er kjempe snill så håper du ikke er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 26. mai 2012 #79640 Del Skrevet 26. mai 2012 Jepp,bortkastet egentlig,kunne sikkert fått hvilken som helst mann hun hadde lyst på med en slik kropp... Har ikke Ikea en hjemmeside med åpningstider eller no,mon tro? Jo det hadde de visst! Det sto ikke på den første siden med åpningstider jeg var på, men når jeg spurte Anna eller hva hun nå heter så viste hun meg en annen side med åpningstider. Det stenger kl 16. Da gidder jeg ikke dra til IKEA i dag. Kanskje jeg skal kombinere det med streikearrangementet i Oslo på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg