Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Vi kan bytte.

Min trenger noe tungt rundt føttene og en bådtur. Helst uden båd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er såpass ja. så ille søsken har heldigvis ikke jeg. jeg har dog en onkel som kunne fått en slik seilas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok såpass ille. Men som man sier:

Let us subject ourselves to merrier matters!

Jeg kan for eksempel nevne at jeg har en dundrende hodepine, og at hodet er lidt tregt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg innser at mitt papirsystem har en mangelfull side; at det ikke er system. jeg finner ikke morgendagens innkalling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg trenger en tur på sanatoriet.

Sval vin under platanens skygge.

O lykke - hvor har du gjemt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full.

Vil du være lykkelig en uke, slakt en gris.

Vil du være lykkelig et år, gift deg.

Vil du alltid være lykkelig, bli gartner.

Kinesiske ordtak

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror det er like sannsynlig at jeg blir gift som at vi finner intelligent liv på solen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å gifte meg - men kom ikke helt i mål.

Så ett års lykke indtraff nok ikke. Men jeg kan vel alltids pusle lidt i haven.

Jeg skal se om jeg kan finde en gris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg skulle giftet meg desember 2008. men jeg avbrøt det hele uken før.

noen ganger tenker jeg at jeg like godt kunne latt være, selv om jeg vet at det var et godt valg.

nå idag er det under tre måneder til hun venter barn med en annen. jeg hadde ikke forventet at det skulle treffe meg slik, men det gjør det. jeg savner henne, tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si - kjærligheden er en komplisert materie hos halvgamle rustne herrer.

Det tar tid å komme over slikt. Hvis man da gjør det. Jeg begynder så smått å forsone meg med at jeg neppe kommer til å få til den biden av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille vann

Hva skal man si - kjærligheden er en komplisert materie hos halvgamle rustne herrer.

Det tar tid å komme over slikt. Hvis man da gjør det. Jeg begynder så smått å forsone meg med at jeg neppe kommer til å få til den biden av livet.

En dag bare dukker hun opp fra intet. Det er jeg sikker på. Ei som vet å sette pris på deg og som deler dine verdier. Ei som ser hvem du er, og setter deg høyest. Kommer hun ikke så klarer du deg. Men ikke lås deg selv! Da kan du risikere å gå glipp av noe stort. Noe fantastis å dele med et annet menneske som bryr seg om akkurat deg, og setter pris på din endeløse godhet. Det kan skje når du minst venter det. Det finnes mennesker der ute som vil prøve. Prøve å få deg glad. Det er jeg sikker på for du fortjener ei slik jente. Noen setter pris på deg og vil være der for deg.

Ingenting hjelper mot søvnløshet og restless leggs i natt :tristbla:

Endret av Stille vann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord, stille vann!

Kanskje, kanskje skjer det du beskriver. Men jeg er nok ikke riktig klar for det for tiden.

Søvnløshed og restless legs har jeg derimod en hel del av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...