pinar Skrevet 21. mai 2012 #78161 Del Skrevet 21. mai 2012 Høres ut som du beskrev meg nå! Haha! Huff! Det er så teit! Så unødvendig ting å plage seg selv med! (Sier jeg imens jeg strekker litt på toppen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. mai 2012 #78162 Del Skrevet 21. mai 2012 Haha, jeg har vært i Lamatempel i Beijing. Var ganske usikker på hva som ventet oss når vi skulle dit, men det var altså Dalai Lama-tempel - ikke de spyttende dyrene-tempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 21. mai 2012 #78163 Del Skrevet 21. mai 2012 Hehehe....og jeg trodde George Bush var en busk... Ja,helt sant altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 21. mai 2012 #78164 Del Skrevet 21. mai 2012 jeg har begått en miljøsynd ved et uhell :/ jeg trodde først det sto "jeg har begått selvmord ved et uhell" O__o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 21. mai 2012 #78165 Del Skrevet 21. mai 2012 jeg trodde først det sto "jeg har begått selvmord ved et uhell" O__o Snedig triks,å gjøre det også skrive om det i denne tråden etterpå, det må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 21. mai 2012 #78166 Del Skrevet 21. mai 2012 Dollhouse - kanskje Strange Doll er med i den?? Det gikk på norsk TV en eller annen gang. For jeg har sett et par episoder her og der. Handler om en "fabrikk" med mennesker som ikke har noe minne. Man kan leie et menneske (doll) til forskjellige oppgaver (date, leiemorder, osv) og da blir de fylt opp med et minne. Også slettes minnet igjen når de er ferdig med oppgaven. Sånn kort fortalt. Når jeg skrev det her hørtes det skikkelig sært ut.... :gjeiper: Men det er litt spennende. Forrige serien jeg så på ble cancelled i USA etter første sesong. Og den avsluttet med såå mange løse tråder. Den husker jeg! Tror jeg fikk med meg halve siste episoden eller noe, men jeg husker hvertfall at jeg tenkte at denne serien kunne jeg egentlig sett på! hæææ? virkelig? Jeg var nok ikke heeeelt edru når jeg sa det, og jeg blir støtt og stadig minnet på det i lystige lag :gjeiper: (Hadde jeg tenkt meg litt bedre om hadde jeg kanskje kommet på at han ikke var en lama). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2012 #78167 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) jeg trodde først det sto "jeg har begått selvmord ved et uhell" O__o det verste er at jeg kunne tatt en darwin award i handlingen, og faktisk gjort det. idiotuhell. jeg bidro litt til hull i ozonlaget, gitt. Endret 21. mai 2012 av WildThing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. mai 2012 #78168 Del Skrevet 21. mai 2012 det verste er at jeg kunne tatt en darwin award i handlingen, og faktisk gjort det. idiotuhell. jeg bidro litt til hull i ozonlaget, gitt. Du gjør at det blir mer for meg å lese i naturfag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 21. mai 2012 #78169 Del Skrevet 21. mai 2012 Hehehe....leste at 3 palestinske terrorister hadde sprengt seg selv i luften fordi timeren på bombene deres var stilt feil,(natta i forveien skulle nemlig klokka egentlig stilles 1 time tilbake pga. sommertid)---->instant Darwin Award Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2012 #78170 Del Skrevet 21. mai 2012 Du gjør at det blir mer for meg å lese i naturfag kunne fort blitt mer å lese i avisen "ung mann gammel bajas gasset ihjel utenfor bergen. skal ha kranglet med bilen." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. mai 2012 #78171 Del Skrevet 21. mai 2012 kunne fort blitt mer å lese i avisen "ung mann gammel bajas gasset ihjel utenfor bergen. skal ha kranglet med bilen." Sant nok. Vær forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 21. mai 2012 #78172 Del Skrevet 21. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2012 #78173 Del Skrevet 21. mai 2012 der var det der rare ordet igjen. "forsjiktig".. hva betyr egentlig det? *lete i ordboken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 21. mai 2012 #78174 Del Skrevet 21. mai 2012 Hallo,Day!...Humøret og formen på topp i kveld,eller? Plages du med eksamenslesing som mange andre her inne også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2012 #78175 Del Skrevet 21. mai 2012 men jeg stakk avgårde og hentet jonas! ta-ta, så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. mai 2012 #78176 Del Skrevet 21. mai 2012 der var det der rare ordet igjen. "forsjiktig".. hva betyr egentlig det? *lete i ordboken* Du må lete sjempenøye 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2012 #78177 Del Skrevet 21. mai 2012 Du må lete sjempenøye "forsik'tig a2 (fra lty, ty. 'forutseende') varsom, ettertenksom, tilbakeholden " dette er gresk for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 21. mai 2012 #78178 Del Skrevet 21. mai 2012 I noen uker nå har jeg spist ekstremt lite, og trent ekstremt mye - og i dag fikk jeg virkningen av det midt under dagens andre trening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. mai 2012 #78179 Del Skrevet 21. mai 2012 der var det der rare ordet igjen. "forsjiktig".. hva betyr egentlig det? *lete i ordboken* Føler jeg har forklart det en million ganger. Jeg gir opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2012 #78180 Del Skrevet 21. mai 2012 Føler jeg har forklart det en million ganger. Jeg gir opp:) er det noe a la det vi gjorde i rundkjøringen forleden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg