Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest Applecore

Jeg tror kanskje du misforstod litt, jeg tolket Eple slik at hun havner som siste innlegg på en side hver gang hun poster ;)

Ååååh, sånn å forstå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om man har klaget på støynivået til naboen en gang, hva gjør man når det ikke har gitt seg? Sier ifra igjen, eller venter en halvtime til og ser om de faktisk forsvinner på byen?

Jeg synes man skal si fra en gang til - og hjelper ikke det, kan du si at du kommer til å ringe politiet om de ikke holder opp. Det er ikke en trussel man har lyst til å benytte, men må man, er den som regel effektiv. Hvis jeg bråker, vil jeg heller at noen truer med dette, end å bare ringe direkte dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, takk takk. Det er anonymiteten jeg vil beholde ja. Den har en viss... bevegelsesfrihet? Jo mindre info om mitt privatliv, dess mindre fordømming (ikke nødvendigvis negativ fordømming) og dess mindre blir det jeg skriver "fargelagt" av denne infoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå sitter jeg med et lommetørkle og lærer meg nye måter å brette dem på, slik at de ser bra ut i brystlommen. Høres gøy ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: alle sammen! Er dere ikke ute å fester i dag?

Velkommen til deg, Smithereens :jepp:

Det er vel ingen vanskelig oppgave å gjette hvor jeg er....

Kanskje sende opp HerrN denne gang..

God idé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ingen vanskelig oppgave å gjette hvor jeg er....

Du er vel ikke på et visst sykehus..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Pene Sko!

Ja, sjallabais, FruN! For ikke å glemme det å ønske alle en god 17 mai. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er vel ikke på et visst sykehus..?

Når jeg tenker meg om, så er jeg vidst det.....

Dagens sladder: Silvermist har fødselsdag! Gratulasjoner til Silvermist, som er alt for lide i denne tråden for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal finne senga snart jeg... Snart tunnelsyn, vaaarm og gåååen etter jobb...

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...