Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Surrehodet

Jeg er i ferd med å gå i oppløsning :grine:

Og jeg MÅ skrape meg sammen og rette opp ryggen, for jeg har folk rundt meg som trenger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sutre* jeg greide tråkke over når jeg hoppet ned fra motorrommet på bilen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg MÅ skrape meg sammen og rette opp ryggen, for jeg har folk rundt meg som trenger meg.

Hva er hendt, Surre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noe galt som ikke er riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er søt,

du er grei

du skal få en blomst av meg :smilyblomst:

Se, jeg lagde dikt til deg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Jeg får det ikke til, og jeg er så sliten.

ALT er utenfor rekkevidde, og det er ikke rom for at jeg kan være meg.

JEG VIL IKKE HA DET SÅNN :tristbla:

Jeg sliter med eksamensoppgaver, er sur og får kjeft fordi jeg ikke er en hyggelig, smilende og glad samboer.

Jeg er bundet på hender og føtter, blir kontrollert og stilt til veggs for noe som er helt absurd.

Jeg kan ikke være god mor og en god samboer........for kravene som blir satt er umulige.

Og det er en overhengende fare for at jeg ikke klarer eksamen. Den må jeg klare, ellers ryker hele fremtidsplanene mine.

Takk for klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med eksamensoppgaver, er sur og får kjeft fordi jeg ikke er en hyggelig, smilende og glad samboer.

Jeg er bundet på hender og føtter, blir kontrollert og stilt til veggs for noe som er helt absurd.

Jeg kan ikke være god mor og en god samboer........for kravene som blir satt er umulige.

Og det er en overhengende fare for at jeg ikke klarer eksamen. Den må jeg klare, ellers ryker hele fremtidsplanene mine.

Takk for klemmer.

Jeg heier på deg, jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er student selv og strever med å konsentrere meg om eksamenslesingen. Nå har jeg skoleeksamen, da... :/ Uansett, tror jeg skjønner hvordan du har det. Du får bare be samboeren din om å holde ut humøret ditt frem til eksamen er ferdig, og heller prøve å hjelpe deg gjennom det.

Ønsker deg masse lykke til! Heier på deg, jeg også. :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff Surre :klemmer: Er ikkje greitt,men eg og heier på deg,og trur nok du får forklare dine kjære korleis stoda er,og seie at det kjem til å betre seg etter eksamen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer.

Stor :klem: til deg Surrehodet. Hva skal du ha eksamen i? Kanskje noen av oss kan hjelpe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Har forklart men han skjønner det ikke :tristbla:

Han trenger så mye meg, og jeg feller tårer over bøkene. Jeg skjønner ikke denne dritten, han vil ikke skjønne at jeg sliter. Han maser, MASER, MASER!! Og det han maser om er helt sykt.

Ikke ringte de fra Hamar heller idag, :tristbla:

da kunne jeg i det minste flyttet herfra.

Og jeg har tallskrekk, det er matte eksamen jeg skal ha. Jeg må ha min.3 ellers kommer jeg ikke inn på det jeg har søkt.

Endret av Surrehodet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hannee

neeeeii...veeell... :sjenert:

hehee...

jeg drømte at jeg tilfeldigvis møtte deg ute på gata, så kjente du meg igjen å sa du var Hannee.. meeen jeg hadde på meg parfyme, og det merket du med en gang, så ble du sikkelig sint og sa "f*** ass Nozze, du VEIT jo at jeg ikke tåler parfyme! nå kommer jeg til å dåne!" , så så du akkuratt ut som denne smailyen ---> :daane:

så reiste du deg opp igjen fra bakken og sa

"ja, det var det jeg sa! Jeg dåna!"

plutselig så var vi her på nettet igjen, og da hadde jeg så dårlig samvittighet, så jeg spurte om du villle være nettkjæresten min :ler:

og det villle du jo gjerne, så da ble vi nettkjærester.. :sjenert:

Hihihi :fnise::skratte: Nå fikk jeg meg en god latter altså! Så utrolig morsom drøm! Så nå må du huske å ikke bruke parfyme, for plutselig kommer jeg og kjenner deg igjen og dåner!

Hihi, og jeg hadde jo tilgitt deg! Mannen synes det er morsomt om jeg hadde fått ei jentenettkjæreste. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Takk for klemmer.

Åh kjære Surringen min! :klemmer: Slik som jeg kjenner deg er du ei fantastisk mor og samboer, og ikke minst ei fantastisk hundeier og matmor! Det er forferdelig å ha så mange høye krav, og det er viktig at de rundt deg vet at de er for høye. Du må få lov til å være sliten og ha mye på engang, og det mener jeg at det skal tas hensyn til!

Har forklart men han skjønner det ikke :tristbla:

Han trenger så mye meg, og jeg feller tårer over bøkene. Jeg skjønner ikke denne dritten, han vil ikke skjønne at jeg sliter. Han maser, MASER, MASER!! Og det han maser om er helt sykt.

Ikke ringte de fra Hamar heller idag, :tristbla:

da kunne jeg i det minste flyttet herfra.

Og jeg har tallskrekk, det er matte eksamen jeg skal ha. Jeg må ha min.3 ellers kommer jeg ikke inn på det jeg har søkt.

Matteeksamen er skummelt. Men jeg tror at du klarer det! Er mange her inne som har tro på deg kjære Surringen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, surringen :( si fra hvis vi her inne kan hjelpe deg med noe da! Noen av oss kan vel litt matte og!

Stor :klem: til deg!

____

Nå har vi feira morfaren min! Var veldig koselig med alle tanter og onkler med fam samlet!

Min kusine på 6 år var så søt og snill og plukket blomster til mormor. En bukett fra tulipanBedet hennes :fnise: alle sammen faktisk!

Endret av Mynona-83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...