Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest hogwash

..

Han skulle bare tenkt over hvor mange gutter der ute som kunne ønske de hadde noen som ville kose med dem og som var tilgjengelig for det!

Og at hun ikke var alt for mange mil unna :sukk:

Joda - General Practician. Men jeg er stadig ikke lege, altså.

Har fått det med meg :) Bare en liten digresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da passer du godt inn her! For her er vi mange som elsker blomster! Og kaker! og mat og mye mer ... :ler:

:klemmer:

Jeg har aldri besøkt denne delen av forumet før, men jeg må si at jeg liker meg godt her så langt. :) Skulle ha tittet innom tideligere.

Jeg elsker å lage kaker! :) Er ekspert på marsipankake og eplekake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at hun ikke var alt for mange mil unna :sukk:

Auda. :(

Da skal du få en klem av meg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Vet ikke helt jeg Gia om jeg tror deg på det at du ikke er lege :sjenert:

Har snart hatt deg som nettvenn i ett år og du har alt for mange kunnskaper og erfaringer til å bare være en portør :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEI I ALLE DAGER! Han kravla bort i sofaen og gav meg masse kos og klem nettopp! Tror dere han er en tankeleser? Fins det en Gud? Er det dere som har gjort dette her for meg? Nei, nå tror jeg at jeg drømmer! :fnise: Hva skjedde nå!?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok i hvert fald ikke portør, bare så det er sagt.

Men hvis jeg er lege, er jeg både en dårlig og uautorisert sådan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI I ALLE DAGER! Han kravla bort i sofaen og gav meg masse kos og klem nettopp! Tror dere han er en tankeleser? Fins det en Gud? Er det dere som har gjort dette her for meg? Nei, nå tror jeg at jeg drømmer! :fnise: Hva skjedde nå!?

Haha så bra! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si? Vi gjør så godt vi kan....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi er mange som lurer fælt på hva du er, Gia :) men du skal få beholde anonymiteten din i fred :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest hogwash

Nei.

Nei, jeg tror ikke det.

Nei, med mindre jeg har undervurdert noen her inne kraftig...

Aner ikke, men nyt det ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Nei, jeg tror ikke det.

Nei, med mindre jeg har undervurdert noen her inne kraftig...

Aner ikke, men nyt det ;)

Takk for svært utfyllende svar! :) Ja, det der gjorde godt i sjela. Han anerkjenner at jeg eksisterer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...