Gjest NozMonster Skrevet 9. mai 2012 #75721 Del Skrevet 9. mai 2012 oiii.. så det er ikke sikkert at hun vet at det er hun som forårsaket det hele da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. mai 2012 #75722 Del Skrevet 9. mai 2012 Stakkars deg Hannee Bra det går bra med deg nå hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. mai 2012 #75723 Del Skrevet 9. mai 2012 Det var godt å se deg tilbake igjen, Hannee! Jeg hadde en følelse av at noe ikke var riktig fatt, og var faktisk lidt bekymret. Det var godt du fikk hjelp i tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2012 #75724 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så godt at du er tilbake, Hannee! nå begynte jeg å bli skikkelig bekymret for deg!!!!! Så utrolig skummelt at du måtte på sykehus og alt - stakkars deg, altså!!!! Det må ha vært veldig skremmende! Glad for at du er tilbake jaffal! Endret 9. mai 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 9. mai 2012 #75725 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Puh, nå er jeg tilbake, endelig. Det siste halvannet døgnet har jeg nesten ikke gjort annet enn å være i senga. Ikke alene, riktig nok. Hahaha! Endret 9. mai 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. mai 2012 #75726 Del Skrevet 9. mai 2012 Derfor du og Yme har vært vekke altså 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 9. mai 2012 #75727 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) What...? Wh... Who told you!? Neida. Hadde bare en svært våryr venninne på besøk. Endret 9. mai 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 9. mai 2012 #75728 Del Skrevet 9. mai 2012 Huff Hanne,føler med deg Godt at det går betre i alle fall Åh eh Pene Sko,kva i alle dagar? Med nærmare ettertanke så vil eg ikkje vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 9. mai 2012 #75729 Del Skrevet 9. mai 2012 Du skal få alle detaljene sendt på PM i form av en erotisk novelle, Daybreak, darling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 9. mai 2012 #75730 Del Skrevet 9. mai 2012 Du skal få alle detaljene sendt på PM i form av en erotisk novelle, Daybreak, darling. Truuuur eg står over den,takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 9. mai 2012 #75731 Del Skrevet 9. mai 2012 Du sier dette bare fordi denne novellen ikke omhandler oss to, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 9. mai 2012 #75732 Del Skrevet 9. mai 2012 Du sier dette bare fordi denne novellen ikke omhandler oss to, ikke sant? Så det er det du prøvar på? Å gjere meg sjalu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 9. mai 2012 #75733 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Ja! :gjeiper: EDIT: Det forrige innlegget ble over kanten... Endret 9. mai 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. mai 2012 #75734 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Så godt å se at du er tilbake Hannee huff,for en opplevelse du har hatt. Men jeg trodde de fleste skjønte at vi ikke skal drive å parfymere oss hvor det er andre folk,det er ganske mange som er alergiske,så det er jo snakk om å ta litt normalt hensyn. God bedring og ha en fin skoledag i morgen Hannee Endret 9. mai 2012 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 9. mai 2012 #75735 Del Skrevet 9. mai 2012 JA!!! Jeg lukket til og med øynene og tenkte kun på deg vennen. Et spesielt klimaks ble nådd da jeg tenkte på deg og hørte "deg" si at jeg hadde en deilig kuk midt i akten. :gjeiper: EDIT: Hahaha! Dette her ble drøyt, selv for meg. Hahaha! Hahahaha Legg ikkje skjul på det heller nei Og sann for ordens skuld,eg har ikkje opplevd meg sjølv så direkte før,men ein veit no aldri oooog no skal eg berre halde kjeft før eg kjem med fleire setningar som kan misforståast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 9. mai 2012 #75736 Del Skrevet 9. mai 2012 Så det er det du prøvar på? Å gjere meg sjalu? Sjarmerende bekjentskaper du gjør deg her inne Day! En virkelig moden og reflektert herremann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 9. mai 2012 #75737 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Sjarmerende bekjentskaper du gjør deg her inne Day! En virkelig moden og reflektert herremann Jeg er både sjarmerende og moden, så det så. Du må bare bli bedre kjent med meg først. EDIT: Beklager sleskete tulleinnlegg. Hodet mitt er litt inn og ut i kveld som følge av mangel på søvn. Endret 9. mai 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 9. mai 2012 #75738 Del Skrevet 9. mai 2012 Sjarmerende bekjentskaper du gjør deg her inne Day! En virkelig moden og reflektert herremann Han er faktisk det,han berre likar å framstå litt annleis :gjeiper: Jeg er både sjarmerende og moden, så det så. Du må bare bli bedre kjent med meg først. EDIT: Beklager sleskete tulleinnlegg. Hodet mitt er litt inn og ut i kveld som følge av mangel på søvn. Men du har ikkje mangel på sex i alle fall Ehm ja,på tide for meg å halde kjeft snart eller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-90 Skrevet 9. mai 2012 #75739 Del Skrevet 9. mai 2012 akkuratt nå våkner sønnen min igjen... klikker vil sååååååååååååååååve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. mai 2012 #75740 Del Skrevet 9. mai 2012 du er ikke Litt høy på pære vel pene sko? du er nok ikke den eneste i denne tråden som får deg noe når du vil, det er bare ikke så mange andre som har en trang for å skryte av hver gang det skjer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg