FruN Skrevet 4. mai 2012 #74821 Del Skrevet 4. mai 2012 Jo, knekking inngår. Noe småpsyko meg egentlig synes er deilig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2012 #74822 Del Skrevet 4. mai 2012 Det kan jeg faktisk godt forstå, for jeg har så mange spenninger og "låsninger" til tider selv, at jeg tror jeg ville synes det også. Men, jeg har altså aldri vært hos kiropraktor, så jeg vet jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 4. mai 2012 #74823 Del Skrevet 4. mai 2012 Da vil jeg anbefale å ta en behandling. Ren fysioterapi hjalp ikke stort for meg, da jeg har dårlig bevegelse i noen ryggvirvler, hvor skulderbladet blir involvert, og smått skjevt bekken. Burde trene meg opp, emn får aldri begynt. Dessuten liker jeg ikke treningsstudio, for det gir meg ikke motivasjonen jeg trenger for å komme meg på trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 4. mai 2012 #74824 Del Skrevet 4. mai 2012 Men nå er det natt her i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2012 #74825 Del Skrevet 4. mai 2012 Ja, får kanskje vurdere det. Jeg har hatt veldig mye hjelp av diverse øvelser. Men, har vært litt sløv med det siste halvåret, og da merker jeg virkelig hvor mye det faktisk har hjulpet. Så jeg må ta meg sammen og komme i gang igjen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2012 #74826 Del Skrevet 4. mai 2012 Ja, det er det jammen her også. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 4. mai 2012 #74827 Del Skrevet 4. mai 2012 Isj, jeg skal opp halv åtte i morgen og finnes ikke det minste trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. mai 2012 #74828 Del Skrevet 4. mai 2012 jeg skal jobbe fra tre til tre i morgen. sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. mai 2012 #74829 Del Skrevet 4. mai 2012 Hjeeeeeeeeeelp jeg hører naboene mine Gamlingene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mai 2012 #74830 Del Skrevet 4. mai 2012 Jo, knekking inngår. Noe småpsyko meg egentlig synes er deilig... Det er superdigg! Nå er FB aktivert igjen, så får vi se hvordan det går videre. Tror jeg skal logge meg av allikevel, når jeg bare er ferdig med å oppdatere meg på hva som har skjedd den siste uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 4. mai 2012 #74831 Del Skrevet 4. mai 2012 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. mai 2012 #74832 Del Skrevet 4. mai 2012 Mayaene trodde mennesker var lagd av mais... Hvorfor? Fordi dr spiste mye mais! Det snur litt om på den klassiske "du blir det du spiser". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. mai 2012 #74833 Del Skrevet 4. mai 2012 Mayaene trodde mennesker var lagd av mais... Hvorfor? Fordi dr spiste mye mais! Det snur litt om på den klassiske "du blir det du spiser". G det forteller også hvor gale de som tror verden går under 22.des 2012 på bakgrunn av mayanes spådom er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 4. mai 2012 #74834 Del Skrevet 4. mai 2012 Deilig med en avspaseringsdag fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. mai 2012 #74835 Del Skrevet 4. mai 2012 G det forteller også hvor gale de som tror verden går under 22.des 2012 på bakgrunn av mayanes spådom er. Mayaene har aldri spådd verdens ende, så det sier litt ja hehehe Den ene kalenderen dems har et slags "mileniumskifte"... Den datoen hadde vært 22 des. i år, men siden mayaene ikke regna med skuddår, har datoen faktisk allerede passert for noen måneder siden. Det er intelligent å tro på ting man ikke undersøker en dritt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 4. mai 2012 #74836 Del Skrevet 4. mai 2012 En masse rare sjokolader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 4. mai 2012 #74837 Del Skrevet 4. mai 2012 Jo, knekking inngår. Noe småpsyko meg egentlig synes er deilig... Knekking er deilig Mayaene har aldri spådd verdens ende, så det sier litt ja hehehe Den ene kalenderen dems har et slags "mileniumskifte"... Den datoen hadde vært 22 des. i år, men siden mayaene ikke regna med skuddår, har datoen faktisk allerede passert for noen måneder siden. Det er intelligent å tro på ting man ikke undersøker en dritt om Haha,ja,ikkje sant,det seier litt Eg veit om fleire som ha ei viss tru på at det kjem til å skje,og då driv eg å fleiper om det har allereie starta på Vestlandet med orkan og jordskjelv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 4. mai 2012 #74838 Del Skrevet 4. mai 2012 En masse rare sjokolader Nam :gjeiper: Et par av de så jo litt gode ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. mai 2012 #74839 Del Skrevet 4. mai 2012 Haha! Jeg savner noen av dem når jeg skriver meldinger! .... jeg og!! Spesielt denne: .... men det går vel ann å bruke smailyser på mobilen også, bare man skriver dem manuelt? Nam :gjeiper: Et par av de så jo litt gode ut da. oooog mange av dem høres rett og slett grusomme ut sjokolade med røde bønner og grønn te for.eks og potet?! potetsjokolade?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. mai 2012 #74840 Del Skrevet 4. mai 2012 .... .... men det går vel ann å bruke smailyser på mobilen også, bare man skriver dem manuelt? Jeg kan ikke fnisesmileykode har sånn app som gjør at jeg har smileys på mobilen, men de er så stygge. Den vanlig smilefjes ser ut som den rødmer. KG sine er finere. ______ Sjefen er stiv inakken og skuldrene, så hun lurte på om vi kanskje skulle ta en spatur bare en dag. hun skulle høre med den andre sjefen. *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg