Rumle Skrevet 2. mai 2012 #74461 Del Skrevet 2. mai 2012 Du må virkelig holde et pilates-seminar for oss snart, kjære Rumle! Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. mai 2012 #74462 Del Skrevet 2. mai 2012 Du har forstått det, Hogwash. I felt må man iblandt være kreativ for å overliste fienden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. mai 2012 #74463 Del Skrevet 2. mai 2012 jeg følte for å dele denne lille koselige trudelutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mai 2012 #74464 Del Skrevet 2. mai 2012 Skal lage vegetarburger snart!<3<3<3 Håper jeg bare snart blir sulteeen da Lager du de selv fra bunnen av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. mai 2012 #74465 Del Skrevet 2. mai 2012 Hmm hvordan forklare angina pectoris på en enkel måte. Hyl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. mai 2012 #74466 Del Skrevet 2. mai 2012 Hmm hvordan forklare angina pectoris på en enkel måte. Hyl. Transient ischemisk hendelse i hjertemuskulatur med eller uden smerte, kanskje? Skal du forklare fysiopatologien, eller bare lave en definisjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. mai 2012 #74467 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg skal bare nevne det, uten å gå inn på det. Skriver en slags "pasient case" hvor jeg nevner diagnoser etc, hvor jeg skal dra inn ulike fagområder jeg har vært innom tidligere dette året, skriver kort om sirkulasjon. Det skal på en måte forklares på en slik måte at en person som ikke har kunnskap om anatomi/fysiolgi kan forstå hva det er. Skjønner? Vurderte å skrive hjertekrampe, men det blir kanskje litt for langt på viddene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. mai 2012 #74468 Del Skrevet 2. mai 2012 Da synes jeg du skal skrive noe slikt som: "Angina Pectoris er en forbigående, reversibel tilstand av oksygenmangel i hjertet, som klinisk presenteres som en ubehags- eller smertefølelse centralt i brystet. Angina varer som regel fra noen sekunder, og opp til femten minutter, og oppleves gjerne som en trykkfølelse over brystet, noen ganger med udstråling til arm." Det er flere tyber angina. Spør hvis du lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. mai 2012 #74469 Del Skrevet 2. mai 2012 Ah jeg kan kanskje skrive at det kan kjenens som smerter i brystet som sprer seg til armene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. mai 2012 #74470 Del Skrevet 2. mai 2012 Takk Jeg driver å skal surre trykksår, underernæring, sirkulasjon, grunnleggende behov og hjerneslag til en gryte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. mai 2012 #74471 Del Skrevet 2. mai 2012 En slags patologisk lapskaus? Husk å koke den godt, så smaken bliver fyldig og god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. mai 2012 #74472 Del Skrevet 2. mai 2012 haha ja vet du det er akkurat det det er! Og det komiske er at jeg hadde lapskaus til middag idag (med grønnskaer). Men tror faktisk denne anginaen er akkurat hva jeg trengte for å trekke inn en lite rød tråd mellom sirkulasjon, underernæring og det at "pasienten min" er mye sengeliggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. mai 2012 #74473 Del Skrevet 2. mai 2012 Skremte vi bort de andre, Eple? Bare pass deg Rumle, ellers kan det blive enzymsnakk igjen (jeg har f. eks. i øyeblikket hemmet enzymet phosphodiesterase med koffein). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mai 2012 #74474 Del Skrevet 2. mai 2012 Ikke skremt meg bort enda! :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. mai 2012 #74475 Del Skrevet 2. mai 2012 Ikke skremt meg bort enda! :gjeiper: Glitrende! Da holder jeg enzymene for meg selv, end så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. mai 2012 #74476 Del Skrevet 2. mai 2012 jeg kikker gjennom gamle bilder. herregud så tynn jeg engang var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mai 2012 #74477 Del Skrevet 2. mai 2012 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. mai 2012 #74478 Del Skrevet 2. mai 2012 jeg kikker gjennom gamle bilder. herregud så tynn jeg engang var. Vi er flere som kunde si det samme. Da jeg var 18 veide jeg under seksti kilo. Jeg har nok fått lidt for god indskuddsrente de senere år. Noen kalder det "en liden akademisk velstandsmave". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. mai 2012 #74479 Del Skrevet 2. mai 2012 hehe, vet hva du mener. men jeg var jo regelrett spinkel jo. så begynte jeg å trene. fra nerd til sporty norsk ungdom på notime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. mai 2012 #74480 Del Skrevet 2. mai 2012 Nå legger jeg vekk skolearbeid, og tar frem en roman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg