Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

joda, men jeg ser jo oslo og bærum hver dag, så da synes jeg litt av idyllen forsvinner.. desuten så er det vel ikke vits å si at den byen en bor i er best, bare fordi du bor der selv? :fnise:

Tvert imot Noz,det er den aller beste grunnen! Særlig når det kommer en gjeng frekke

trøndere som hevder at Trondheim er Norges beste by... ;)

Neida,spøk til side...er enig i det du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her Rumle: Her er påskepyntet Rådhusplass. Det ble pyntet til påske, men det står enda.

img1199bp.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde på bukse når jeg satt meg ut i stad, så jeg smurte ikke leggene mine. Også dro jeg opp buksa, og nå er jeg kjempesolbrent på leggene. På høyreside, resten er hvite. AUUU! Og selvfølgelig et kjempelekkert sokkeskille :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Jeg har gått med Boffen :hund: Nå leter han etter godbiter i den nye 5 etg. omdreibare lekesaken sin.

Det er igrunnen et artig syn for han blir litt frustrert og dytter boksen rundt i stuen med snuten, og når det ikke går skraper han med poten til hele dritten velter. DA får han tak i godisen sin :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mensen, og får ikke pult mannen min før han blir 32 år på fredag! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg har mensen, og får ikke pult mannen min før han blir 32 år på fredag! :skratte:

men da er det jo bare å ta igjen for tapt tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

appropo det bilde mynona la ut nettopp- i stad så spilte rådhusklokka en lang sang da klokka var 15.00, men jeg kom aldri på hvilken det var, og det irriterer meg! :daane:

det er så stilig at rådhusklokka spiller så mange forskjellige sanger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Det var en gang en bruker som het Rumle.

En dag rumlet magen til Rumle så da spiste Rumle

snipp snapp snute så var eventyre ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

appropo det bilde mynona la ut nettopp- i stad så spilte rådhusklokka en lang sang da klokka var 15.00, men jeg kom aldri på hvilken det var, og det irriterer meg! :daane:

Internasjonalen kanskje. "Opp all jordens bundne treller, opp I som sulten knuget har..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vet. Digger når de spiller skomakergata melodien i adventstiden kl. 12 :)

Internasjonalen kanskje. "Opp all jordens bundne treller, opp I som sulten knuget har..."

Det var sikkert den, siden det er 1.mai og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nom nom. Godt med grillmat hos mamma og pappa :jepp:

Det har jeg fått/gjort i dag og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

mynona- jeg må bare få sagt at du er et herlig kvinnemenneske! :sjenert:

takk for at du støttet meg i ph-tråden og tusen takk for de rørende ordene du skrev om meg i tråden som het noe som "hvilke brukere lurer du på hvordan ser ut" :rodmer:

Du er en sann venn!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mynona- jeg må bare få sagt at du er et herlig kvinnemenneske! :sjenert:

takk for at du støttet meg i ph-tråden og tusen takk for de rørende ordene du skrev om meg i tråden som het noe som "hvilke brukere lurer du på hvordan ser ut" :rodmer:

Du er en sann venn!

:klemmer:

Bare hyggelig Noz! Husker ikke hva jeg skrev i den tråden som du nevner som nr 2 da... Må lete tilbake :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...