Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Jeg er svær og innrømmer at jeg aaaaaldri har hatt halsbrann før.

Smekk til meg, har hatt halsbrann siste uka konstant!

*Gleder ved graviditet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Frossen pommes frites, av alle ting :fnise:

Her i huset er det nudler til frokost i dag. Sånn går det når mannen våkner midt på natten med tannpine.

Jeg funker så dårlig når jeg ikke får sovet ordentlig, men men. Noen ting må man bare ofre for å være der for sin bedre halvdel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Vi krysser fingrene nå for at det ikke blir kjempedyrt å fikse det. Men han sier at det kjennes som minst en rotfylling... :tristbla:

Hvordan gikk det med snorkingen til mannen din, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jo vi venter på en slags snorkemaskin nå så skal vel det måle pulsen og sånn,så må han opperere en skjeiv neserygg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

God ettermiddag. Jeg har blitt litt for flink til å ikke gå på skolen i det siste. Blir sånn når det ikke har vært obligatorisk på en stund. Må skjerpe meg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Hei Hannee :goodbye:

Jeg dro ikke opp i dag jeg heller. Men har da fått skrevet litt her hjemme, i hvert fall! Skal til kiropraktoren om et par timer, så da orket jeg ikke dra meg opp på universitetet først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Skjønner jeg veldig godt. Jeg har ikke fått lest enda, sov så lenge. Men skal lese og skrive notater i dag :)

Lykke til hos kiropraktoren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Frossen pommesfrites :skravle: hvordan i alle dager har dere kommet på å smake frossen pommesfrites :fnise:

Her hjemme spiser de ukokte nudler som snacks :jepp:

ååh, det minner meg om barndommen :rodmer:

ukokte nudler er sååå begynnelsen av the 90`s :fnise:

(helt av varianten YamYam- nudler da!)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekola: rotfylling er billigere enn krone, så kryss fingrene for det!

Og apropos frossen pommes frites (det er bare de bølgete som er gode da), jeg smakte det vel første gang når jeg var fysen når jeg var 12-13 og alene hjemme. Og når jeg er fysen spiser jeg det jeg kommer over :fnise:

Noz: jaaa.. Yumyum spiste jeg alltid etter skolen på barneskolen.

Hanne: skjerpings de siste ukene før ferie nå! *peker med streng pekefinger* ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Har vært på en harrytur til Trondheim og sverige i helgen jeg :sjenert: LANG kjøretur. Var ikke helt sikker på om jeg burde bli med men tenkte at man lever jo bare en gang. Var litt rart men jaja. Fri i dag veldig greit! Mmm 2 flasker mørk Capitan Morgan er mine :rodmer:

Spist masse rart jeg :jepp: Vært i kina på en kinesisk restaurant hvor det bare ble bestilt masse mat som kom på bordet hvor vi smakte litt på alt som var der. Ingen ide hva det var :fnise:

Stor :klem: til deg SP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Mmm, Captain Morgan :sikle:

Aaaah, deilig med oppknekt rygg! Og så går det så fort fremover at ryggen min snart er helt bra! Digg!

Big One har lansert noen nye greier. Side orders! Så jeg måtte jo kjøpe den med løkringer, jalapenos og sånne mozarellasticks :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vore flink å jobba i 4-5 timar idag med eksamenen min så no skal eg snart ta meg ei pause med å trene ryggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i ferd med å utvikle tourettesyndrom fordi bilen jeg kjøpte for en måned siden ikke vil starte, og ingenting av det elektriske virker med unntak av vindusviskere som begynner å stopper helt uten grunn... Vuderer å forlange Volvoen min tilbake så sint jeg er på dette franske faenskapet! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn middag i dag.

Vårløk, purre, squash, sukkererter, grønn paprika, grønne linser og løk (som kanskje egentlig er gul) og brokkoli

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Nå er alt som må være gjort, gjort - og det som fikses må, fikset er - jeg kan forhåpentligvis slappe av.

Eller nei - skal jo reise en time for å trene etterpå - men etter det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...