Illicitus Skrevet 30. april 2012 #74101 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg er svær og innrømmer at jeg aaaaaldri har hatt halsbrann før. Smekk til meg, har hatt halsbrann siste uka konstant! *Gleder ved graviditet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. april 2012 #74102 Del Skrevet 30. april 2012 Frossen pommes frites, av alle ting Her i huset er det nudler til frokost i dag. Sånn går det når mannen våkner midt på natten med tannpine. Jeg funker så dårlig når jeg ikke får sovet ordentlig, men men. Noen ting må man bare ofre for å være der for sin bedre halvdel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. april 2012 #74103 Del Skrevet 30. april 2012 Stakkars mannen din Tekola,tannpine er siste sort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. april 2012 #74104 Del Skrevet 30. april 2012 Vi krysser fingrene nå for at det ikke blir kjempedyrt å fikse det. Men han sier at det kjennes som minst en rotfylling... Hvordan gikk det med snorkingen til mannen din, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. april 2012 #74105 Del Skrevet 30. april 2012 Jo vi venter på en slags snorkemaskin nå så skal vel det måle pulsen og sånn,så må han opperere en skjeiv neserygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 30. april 2012 #74106 Del Skrevet 30. april 2012 God ettermiddag. Jeg har blitt litt for flink til å ikke gå på skolen i det siste. Blir sånn når det ikke har vært obligatorisk på en stund. Må skjerpe meg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. april 2012 #74107 Del Skrevet 30. april 2012 Hei Hannee Jeg dro ikke opp i dag jeg heller. Men har da fått skrevet litt her hjemme, i hvert fall! Skal til kiropraktoren om et par timer, så da orket jeg ikke dra meg opp på universitetet først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 30. april 2012 #74108 Del Skrevet 30. april 2012 Skjønner jeg veldig godt. Jeg har ikke fått lest enda, sov så lenge. Men skal lese og skrive notater i dag Lykke til hos kiropraktoren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 30. april 2012 #74109 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Frossen pommesfrites hvordan i alle dager har dere kommet på å smake frossen pommesfrites Her hjemme spiser de ukokte nudler som snacks :jepp: ååh, det minner meg om barndommen ukokte nudler er sååå begynnelsen av the 90`s (helt av varianten YamYam- nudler da!) Endret 30. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. april 2012 #74110 Del Skrevet 30. april 2012 Tekola: rotfylling er billigere enn krone, så kryss fingrene for det! Og apropos frossen pommes frites (det er bare de bølgete som er gode da), jeg smakte det vel første gang når jeg var fysen når jeg var 12-13 og alene hjemme. Og når jeg er fysen spiser jeg det jeg kommer over Noz: jaaa.. Yumyum spiste jeg alltid etter skolen på barneskolen. Hanne: skjerpings de siste ukene før ferie nå! *peker med streng pekefinger* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. april 2012 #74111 Del Skrevet 30. april 2012 Problemet med de ukokte nudlene var at helsesøster sa det var farlig og ungene fikk ikke ta det med på skolen lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 30. april 2012 #74112 Del Skrevet 30. april 2012 Hei alle sammen! Har vært på en harrytur til Trondheim og sverige i helgen jeg LANG kjøretur. Var ikke helt sikker på om jeg burde bli med men tenkte at man lever jo bare en gang. Var litt rart men jaja. Fri i dag veldig greit! Mmm 2 flasker mørk Capitan Morgan er mine Spist masse rart jeg Vært i kina på en kinesisk restaurant hvor det bare ble bestilt masse mat som kom på bordet hvor vi smakte litt på alt som var der. Ingen ide hva det var Stor til deg SP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. april 2012 #74113 Del Skrevet 30. april 2012 Harrytur til Sverige er gøy Og den maten hørtes spennende ut Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. april 2012 #74114 Del Skrevet 30. april 2012 Mmm, Captain Morgan Aaaah, deilig med oppknekt rygg! Og så går det så fort fremover at ryggen min snart er helt bra! Digg! Big One har lansert noen nye greier. Side orders! Så jeg måtte jo kjøpe den med løkringer, jalapenos og sånne mozarellasticks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 30. april 2012 #74115 Del Skrevet 30. april 2012 Eg har vore flink å jobba i 4-5 timar idag med eksamenen min så no skal eg snart ta meg ei pause med å trene ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 30. april 2012 #74116 Del Skrevet 30. april 2012 Høres ut som et fint avbrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 30. april 2012 #74117 Del Skrevet 30. april 2012 Ja Kva tid har du eksamen då,Pene Sko? Er vel snart, er det ikkje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 30. april 2012 #74118 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg er i ferd med å utvikle tourettesyndrom fordi bilen jeg kjøpte for en måned siden ikke vil starte, og ingenting av det elektriske virker med unntak av vindusviskere som begynner å stopper helt uten grunn... Vuderer å forlange Volvoen min tilbake så sint jeg er på dette franske faenskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. april 2012 #74119 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Grønn middag i dag. Vårløk, purre, squash, sukkererter, grønn paprika, grønne linser og løk (som kanskje egentlig er gul) og brokkoli Endret 30. april 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 30. april 2012 #74120 Del Skrevet 30. april 2012 Nå er alt som må være gjort, gjort - og det som fikses må, fikset er - jeg kan forhåpentligvis slappe av. Eller nei - skal jo reise en time for å trene etterpå - men etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg