Mrs.Shadows Skrevet 27. april 2012 #73741 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg og bikkja sitter ute i sola og koser oss med ett glass vin. Eller, jeg ihvertfall. SKÅL (min er hvit) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. april 2012 #73742 Del Skrevet 27. april 2012 Hvorfor er det så vanskelig å kjøpe bukse? har samme problem, så derfor bruker jeg stort sett ikke bukser, så vips- så er man kvitt det problemet hvordan står det til med folket på denne fredagskvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 27. april 2012 #73743 Del Skrevet 27. april 2012 Joa, drikker litt øl og GT, hører på musikk, surfer på nettet etter klokker, snakker svada med broren min og gruer meg til eksamen kommende uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 27. april 2012 #73744 Del Skrevet 27. april 2012 Nozze, jeg fant et bilde på verdensnettet av noen i samme bunad som meg. Men klarer ikke kopiere det inn, men jeg har bilde på FB min så det er bare å bla...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. april 2012 #73745 Del Skrevet 27. april 2012 aah, deeer ja surre har jo sett det før, men hadde bare glemt det :gjeiper: jeg liker`n! Bunad! og et tips til neste gang- du kan bare kopiere linken i adresselinjen og lime den inn her skal dere ut i kveld da pene sko? broren din har ikke regisert seg her han da, etter at han var med på kg-treffet og greier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 27. april 2012 #73746 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) skal dere ut i kveld da pene sko? broren din har ikke regisert seg her han da, etter at han var med på kg-treffet og greier? Kanskje i morgen, om jeg gidder. Jeg tråkket over da jeg jogget og halter derfor rundt med en utrolig vond venstrefot. Ikke helt optimalt for en liten bytur. Nei, han har visst ikke gjort det enda. Jeg kan prøve å presse han til det. Hahaha! Endret 27. april 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 27. april 2012 #73747 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg og bikkja sitter ute i sola og koser oss med ett glass vin. Eller, jeg ihvertfall. SKÅL (min er hvit) Hvor i landet bor du, som har sol? Her hvor jeg bor er det regn og blåst, ikke noe trivelig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. april 2012 #73748 Del Skrevet 27. april 2012 Kanskje i morgen, om jeg gidder. Jeg tråkket over da jeg jogget og halter derfor rundt med en utrolig vond venstrefot. Ikke helt optimalt for en liten bytur. Nei, han har visst ikke gjort det enda. Jeg kan prøve å presse han til det. Hahaha! uff da aueee! jeg har god erfaring med det der, og det er svært lite behagelig! hehe, lurer på hva broren din skal kalle seg da.. vakre sko? deilige sko? mannesko? også pene sko? kanskje du kan bytte nick til venstresko, så kan broren din kalle seg høyresko? eller hva med B1 og B2?? ( er litt vel fan av bananer i pysjamas ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 27. april 2012 #73749 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Pene sko... #2 har blitt hans uoffesielle nick. Det ble i hvert fall det etter KG-treffet. Da er det en god sannsynlighet for at det faller på dette navnet og en lignende avatar. Ellers gav Yme meg ideen om nicket Penis sko forleden. Hahaha! Endret 27. april 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. april 2012 #73750 Del Skrevet 27. april 2012 Det er ikke pga farge, vil bare ha svart eller mørkt. Men fordi det ikke finnes små str!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. april 2012 #73751 Del Skrevet 27. april 2012 Det er ikke pga farge, vil bare ha svart eller mørkt. Men fordi det ikke finnes små str!! så du har det problemet der du også ja og om man finner en stram bukse, så det bare innmari dust ut kanskje ikke på deg, men på meg gjør det ihvertfall det drittkroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. april 2012 #73752 Del Skrevet 27. april 2012 Ja under 1.60 høy og under 45 kilo= umulig å finne bukser. Hyl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 27. april 2012 #73753 Del Skrevet 27. april 2012 Heisann alle i hopes! Nå har vi is i magen og satser på at selgeren er så desperat på å selge at han godtar budet vårt etterhvert, evt kommer med et motbud under takst. Her er fredagskvelden komplett med micropop, pepsi max og firefly på tven. Jeg trente i en og en halv time i sta, så det var mye mer behagelig å synke ned i sofaen i koseboksa nå enn å dra ut å farte og feire at det er helg. Også er jeg litt misunnelig på de som sitter i sola og koser seg, men men sofan er jo behagelig den og og bikkja sitter å ser misunnelig bort på popcornet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. april 2012 #73754 Del Skrevet 27. april 2012 Ja under 1.60 høy og under 45 kilo= umulig å finne bukser. Hyl! da er vi faktisk nesten like vi da.. sånn nesten ihverfall. liker du best å gå i bukser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 27. april 2012 #73755 Del Skrevet 27. april 2012 Dere kan få bukser av meg,har sikkert borti 40 stk. (greit å ha litt å velge i) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. april 2012 #73756 Del Skrevet 27. april 2012 Å like gamle! Ja jeg liker best bukser, men problemer med å finne! Hva går du i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. april 2012 #73757 Del Skrevet 27. april 2012 Dere kan få bukser av meg,har sikkert borti 40 stk. (greit å ha litt å velge i) om vi ikke finner i butikken, så tror jeg muligens ikke at dine passer heller men ellers takk snille Å like gamle! Ja jeg liker best bukser, men problemer med å finne! Hva går du i? ja, dæven går jo i bukser også, men de som aller aller oftest av den baggy sorten! men det går mest i kjoler og cityshorts! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. april 2012 #73758 Del Skrevet 27. april 2012 Mm jeg føler ikke jeg kler baggy bukser, liker best sånne åletrange skinny bukser som er umulig å få tak i :/ Forresten er freia sjokolade popcorn og kokos kubbe observert på Rimi idag. Og i freia kjeks serien hvor de fra før har firkløver og melkesjokolade har det nå kommet med daim og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... #2 Skrevet 27. april 2012 #73759 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) hehe, lurer på hva broren din skal kalle seg da.. vakre sko? deilige sko? mannesko? også pene sko? kanskje du kan bytte nick til venstresko, så kan broren din kalle seg høyresko? eller hva med B1 og B2?? ( er litt vel fan av bananer i pysjamas ) Slik ble det til slutt, sånn cirkus. Dog er denne profilen still work in progress. Endret 27. april 2012 av Pene sko... #2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 27. april 2012 #73760 Del Skrevet 27. april 2012 Ligger her og slapper av. Deeiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg