Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Ja, hun klatrer opp verandaen min. Og hopper på døren. Bokstaveligtalt.

Hun og min pus er ikke bestevenner. Mildt sagt, så skjønner ikke at hun tør hehe. Jeg lot hun komme inn i leilighet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅåååå føler meg så slem! Har lagt et pledd og litt mat på veranda. Hun hoppet nettopp på veranfa døren på glassvinduet. Hun klarer å stå der. Hun pleide å komme hit før jeg fikk egen katt. Så sluttet hun siden hun er livredd fru pus.

Skulle ønske de komme overens :grine:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke slem da, det var jo en fin løsning! Tror hun får det helt fint der, jeg :) Bedre enn at det blir full slåsskamp i leiligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenker at nå har hun valget å bli der ute i ly, og hun kan gå helt ut om hun vil. Det er ikke noe vits å slippe den ut i trappa (hun har pleid å bruke leiligheten min som gjennomgang fra ut til trappeoppgang), for da blir hun jo stuck der til nabo står opp.

Men skulle ønske begge pusene kunne være inne i leilighet. Sofa er stor nok for dem begge.

Endret av eplebit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Null strøm.. jordfeil en eller anna plass, men får ikke slått på jordfeilbryteren, så får ikke testa hvor :sukk: skikkelig dårlig timing med tullete kjøleskap og vaskemaskin, jordfeil, bryllupsgave, service på bilen og nye dekk.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du midt i Oslo? Har lurt på hvordan det er å ha katter midt i byen ...

Ene katten min sitter under beina mine og sniker på meg nå :fnise: hun er skikkelig natterangler, og må alltid sjekke at jeg ikke har lagt meg - den andre sover som en stein (som vanlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor veldig midt i Oslo, men likevel på et stille område. (kampen). Her er det hvertfall masse katter som går ute. Det er lite trafikk og masse hus. Tror kattene som bor akkurat her har det veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

What would Gru do LB?

Dette fikser du! Æ har trua :)

:ler: humøret ble lettere hvertfall!

Bra nån har trua, va like før æ mista den. Men det ordner seg vel, får ikke gjort så mye midt på natta uansett, så får legge beskymringene vekk til i morgen :)

:blomst: og :klem: til deg, Hog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest hogwash

:ler: humøret ble lettere hvertfall!

Avataren din har samme effekt på meg ;)

Bra nån har trua, va like før æ mista den. Men det ordner seg vel, får ikke gjort så mye midt på natta uansett, så får legge beskymringene vekk til i morgen :)

Det er en viktig egenskap synes jeg, å kunne legge fra seg problemer man ikke kan gjøre noe med istedet for å ha dem hengende over seg hele tiden :)

:blomst: og :klem: til deg, Hog!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei LB!

Ja hun er ute av og til når jeg jobber, eller er på ksole. Varierer på hvilket vær :) Er det regn vil hun fort inn så da lar jeg henne bli inne, hvsi ikke finner jeg hun bare hengende i trappa når jeg kommer hjem. Er det sol og varmt kan hun være ute på tokt lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...