Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest NozMonster

Har de restauranter i Eidsvoll?

hehe, jaa selvfølgelig har de det!

jeg har sett mest kebabshapper men... regner da med at det er noen vanlige restuaranter der også... hehe, en restuarant heter faktisk kebab-ish :ler: .... jeg ville ikke spist der jaffal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Liten oppfordring til Corto Maltese og Rofl, kan dere ikke bruke spoiler tags når dere poster mange bilder? Gjør det så mye enklere når man er på mobil og skal titte innom...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna Nero Moviemakingdriiiiiit!!!

Og litt forbanna HerrN som skal ha så fancy videotakkekort...

Bruke windows movie maker. Nero noe dritt etter at det ble så mye dritt i det :jepp:

Kanskje om jeg husker det Hogwash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest HuskyPusky

Jeg liker bildebidragene fra både Corto og Rofl :) (men litt mye å scrolle på mobilen til tider, spesielt når noen quoter hele greia :fnise:.)

Men synes ikke du var så særlig hyggelig mot Corto, Ery...

(Jeg synes jo også det er litt morsomt med den sjappa som ligger rett over veien til kebabisj, nemlig "hyggelig kafè og grill". Men der har de faktisk veldig god indisk mat, og en god stund hadde de også bakte poeter på menyen :fnise: )

Nå er da heldigvis ikke Jessheim eller Lillestrøm eller Oslo mer enn en liten biltur unna da!

Endret av HuskyPusky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Corto :smilyblomst:

Rofl :smilyblomst:

Takk for alle de søte/gøye/fine bildene.

Jeg blir :hoppendeglad: når jeg ser dem.

Og du Ville, jobber du på Calibar? Har bare besøkt det stedet 1 gang jeg, og det var lønningspils aften.

Rart jeg ikke har vert der siden, for det var igrunnen ok der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...