Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe kanskje håpe hun ikke har profil her :)

Ja, det er farlig at man leser om at jeg er interessert og at jeg avslår booty-calls fra andre fordi jeg heller vil satse på den ene.

Mesteparten av det jeg har avslørt av meninger og synspunkter på forumet tyder ikke på annet enn at jeg ER en ordentlig og flott kar. Jeg vokser ikke på trær og jeg er så visst noe å samle på. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er farlig at man leser om at jeg er interessert og at jeg avslår booty-calls fra andre fordi jeg heller vil satse på den ene.

Mesteparten av det jeg har avslørt av meninger og synspunkter på forumet tyder ikke på annet enn at jeg ER en ordentlig og flott kar. Jeg vokser ikke på trær og jeg er så visst noe å samle på. :)

Kjære deg det var da ikke sånn ment :) Mente ikke at du sa noe stygt. Jeg bare ser for meg en situasjon hvor jeg hadde vært på date og etterpå sett fyren skrive om det her. Det gjør ingenting. Nå har jeg forsåvidt ikke lest noe annet du har skrevet så du trenger ikek forsvare deg. Det var ikke slemt ment. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri fått noe booty calls jeg. Ikke som jeg vet om hvertfall, god mulig jeg har fått uten og vite det :skratte:

Du helt avholds eplefrøken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri fått noe booty calls jeg. Ikke som jeg vet om hvertfall, god mulig jeg har fått uten og vite det :skratte:

Du har garantert fått det uten å selv skjønne det ved en eller annen anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har garantert fått det uten å selv skjønne det ved en eller annen anledning.

Hmm, godt mulig men aldri som jeg har vært var på.

Nei 100%. jeg kan drikke sånn ca et glass vin. Er det negativt?

Nop. Ikke noe annet en at jeg lurte :) Du ikke glad i slikt? Drikker ca 3-4 ganger i løpet av året selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nop. Ikke noe annet en at jeg lurte :) Du ikke glad i slikt? Drikker ca 3-4 ganger i løpet av året selv.

Hehe skulle stå ikke 100% :) ikke spesielt glad i nei, og jeg tåler det ikke. Blir bare dårlig av alkohol. Men kan drikke et glass i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, litt kjipt at du ikke tåler det for det er en del gode drinker der ute :)

HEI GIACOMO Stor :klem: til den ærede herren :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...