Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Surrehodet

Tommelen min er bedre, så jeg tok meg en tur ut i hagen nå.

Hodelykt og plastikhansker, det var litt sånn :lete::ninja: mens sneglene var litt sånn :sjokk::pls:

Jeg ga meg etter 53 sneglejævler. Fortsetter imorgen, :trampe: drapslysten på topp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjeder deg? hva er det forno tull?

:vetikke:

:fnise:

er du mamma eller bare later du som? :)

Hehe neei jeg har ingen barn! Samboeren er ute med gutta, mens jeg sitter hjemme å ser på jersey shore. haha hjelp:P Føler meg i det minste ganske smart da, med tanke på at de på Jersey Shore er rimelig dumme :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommelen min er bedre, så jeg tok meg en tur ut i hagen nå.

Hodelykt og plastikhansker, det var litt sånn :lete::ninja: mens sneglene var litt sånn :sjokk::pls:

Jeg ga meg etter 53 sneglejævler. Fortsetter imorgen, :trampe: drapslysten på topp her.

Så mye snegler allerede? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

Jupp, de har spist opp alle de fine dyre tullipanene mine-de billige har de latt stå :angry:

Også fant jeg 11 stk bare på liljene som er i ferd med å spire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag når jeg var ferdig på jobb kl 21 presterte jeg å glemme lommeboken igjen på jobb. Dette oppdaget jeg etter å ha gått i 20 min til t-banestasjonen. Så da var det bare å gå 20 min tilbake til jobb.. forsøkte meg på å ta en buss sånn at jeg slapp å gå nye 20 minutter. Den var 3 min forsinket som er akkurat de min jeg trenger for å rekke banen. Itilegg valgte sjåføren å kjøre ekstra sakte. Sånn for å forsikre seg om at her skulle jeg ikke rekke noen som helst bane.

Jeg ankom t-banestasjon nøyaktig samtidig som dørene lukket seg. Så da var det bare å sitte å vente i 15 min på neste. Resultat- over en time senere hjem enn nødvendig og tildlig vakt imorgen...

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Usj snegler er ekle. Min største skrekk er å tråkke på en barfot :haar:

Been there done that. Anbefales ikke!

Stakkars Eplebiten! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

legge de i poser med salt, eller putte de i en pose og kjøre ut i skogkanten og slippe de fri? :)

De derre liberiasneglene kan du ta, men ikke ta de tigersneglene, for de liker å spise/drepe liberiasneglene! :fnise:

(mao spar på de stripete).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Been there done that. Anbefales ikke!

Stakkars Eplebiten! :troest:

Uæææh! Stakkars! Håper jeg aldri opplever det. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for medlidenhet :) Jeg hadde såklart valgt å ta på meg høye sko akurat idag. Sånn bare for å gjøre traskinga mer komfortabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Surrehodet

Eplebit, du må alltid ha med joggesko i veska :opplyser: og helst en diger paraply for da skinner garantert sola.

Og ØL til sneglene det får de, men virker som at årets kull har blitt født med antabus, for ingen har gått i fella :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å trakke barfor på ein snegle høyres ut som same kjensla som eg hadde då eg trakka barfot på ein frosk :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja hver gang jeg har med paraply regner det ikke, men de gangene jeg glemmer det; DA begynner det å hølje ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...