Mynona Skrevet 21. april 2012 #72881 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Skitten har ett poeng Mynona,det er måten du ordlegger deg på som gjør at jeg oppfatter deg som påståelig til tider (sikkert det samme som gjør at du oppfatter meg som frekk) Innlegget ovenfor illustrerer det godt,du evner liksom ikke å se noe ifra en annen synsvinkel enn din egen om du skjønner...Det var dette jeg skulle frem til. (for å svare på spm. ditt istad over nøyaktig hva jeg sikter til) Jada,jeg leste også svaret ditt lengre nede her til Skitten,og skjønner at du kanskje ikke er intensjonellt slik,det er bare skrivestilen din. Jo, jeg evner å se ting fra en annen synsvinkel, men jeg oppfattet ikke dette som en krangel, derfir følte jeg at jeg måtte poengtere det. For å få det på det rene. (og da synes du sikkert at jeg er påståelig og) (ja, nå er jeg litt krass, for nå er jeg lei av å måtte forsvare meg) Og nå håper jeg vi er ferdig med dette, for jeg begynner hvertfall å bli rimelig lei! (ikke krasst) Endret 21. april 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2012 #72882 Del Skrevet 21. april 2012 Hyggelig å se deg igjen, CM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 21. april 2012 #72883 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg har ingen dårlig dag, men jeg ble provosert av det du sa, og måten du forsøker å være morsom på. Jeg synes faktisk ikke det er morsomt å svare folk på den måten du gjorde, og det reagerte og det svarte jeg på. Hvis du har en god og glad dag, er det dummeste du gjør er å la deg provosere av noe som skal være morsomt og harmløst, (da har man kort lunte, derfor jeg tenkte du hadde hatt en dum dag..) Jeg skal jo ikke få svi for at min humor ikke er din humor - jeg vil si det er bedre å prøve å være morsom, og mislykkes, enn å være nitrist og kjedelig ^^ Jeg kalte forøvrig ikke deg patetisk, men jeg synes kommentaren din var det. Det var sikkert dumt av meg å skrive det, og det beklager jeg. (Føler egentlig at mine utsagn er en del av meg, da Men det var det jeg sa du ikke likte, og det får du lov til - det var ikke MEG du ikke likte. ( du får lov til det og ) Og nå er jeg ferdig med å diskutere dette Likte bildet Corto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 21. april 2012 #72884 Del Skrevet 21. april 2012 Not to self, aldri skriv i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. april 2012 #72885 Del Skrevet 21. april 2012 Not to self, aldri skriv i denne tråden Sjæl. Ha en fin dag alle sammen, vi snakkes sikkert ved en senere anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 21. april 2012 #72886 Del Skrevet 21. april 2012 Sjæl. Ha en fin dag alle sammen, vi snakkes sikkert ved en senere anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 21. april 2012 #72887 Del Skrevet 21. april 2012 Du Skitten hvorfor liker du ikke oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 21. april 2012 #72888 Del Skrevet 21. april 2012 Du Skitten hvorfor liker du ikke oss? hæ, tuller du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 21. april 2012 #72889 Del Skrevet 21. april 2012 Du kaller oss for sure drops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 21. april 2012 #72890 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg har snart bursdag jeg En liten måned bare, så blir jeg gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. april 2012 #72891 Del Skrevet 21. april 2012 gjør som meg, bli 25 igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 21. april 2012 #72892 Del Skrevet 21. april 2012 Du kaller oss for sure drops Nei, men at folk spiser sure drops i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 21. april 2012 #72893 Del Skrevet 21. april 2012 Løp på 50 min ute Unnskyld ordbruken men SATAN! Imponert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 21. april 2012 #72894 Del Skrevet 21. april 2012 Corto. Fantastisk bilde Ja, virkelig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 21. april 2012 #72895 Del Skrevet 21. april 2012 Hvor gammel blir du Surringen? For jeg synes at du virker ung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 21. april 2012 #72896 Del Skrevet 21. april 2012 Nå skal jeg og mannen se "Fluenes herre" igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. april 2012 #72897 Del Skrevet 21. april 2012 Skitten har ett poeng Mynona,det er måten du ordlegger deg på som gjør at jeg oppfatter deg som påståelig til tider (sikkert det samme som gjør at du oppfatter meg som frekk) Innlegget ovenfor illustrerer det godt,du evner liksom ikke å se noe ifra en annen synsvinkel enn din egen om du skjønner...Det var dette jeg skulle frem til. (for å svare på spm. ditt istad over nøyaktig hva jeg sikter til) Jada,jeg leste også svaret ditt lengre nede her til Skitten,og skjønner at du kanskje ikke er intensjonellt slik,det er bare skrivestilen din. når man skriver på nettet, og dermed ikke hører tonefall eller ser mimikken, så kan det lett mistolkes! jeg som har møtt mynona irl, kan virkelig ikke si at det er noe annet enn positivt med dama! for å være ærlig så kjenner jeg ikke igjen mynona i det du skriver. Jeg har snart bursdag jeg En liten måned bare, så blir jeg gammel. 24.mai! weeeeeeeeee! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 21. april 2012 #72898 Del Skrevet 21. april 2012 Unnskyld ordbruken men SATAN! Imponert. Takktakk, skal ha tre økter i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 21. april 2012 #72899 Del Skrevet 21. april 2012 Takktakk, skal ha tre økter i morgen Du er gal,mann! Men for all del,creds til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 21. april 2012 #72900 Del Skrevet 21. april 2012 Du er gal,mann! Men for all del,creds til deg Haha, trodde det var mandag i morgen oppe i hodet mitt - skal visst "bare" ha to i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg