Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hannee

En abscess, ja de kan sette seg i svettekjertler og hårsekker. Jeg har en fast i kneet som sykehuset må fjerne.

Huff av meg! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Beklager? :klo:

:klemmer:

hehe, neeeii, ikke sånn da, bare tenkte at du kom til å sove lenge idag, siden du endelig kan ;)

Det er jo veldig lurt Nozzingen! Jeg har dessverre blitt avhengig av å vaske det omtrent hver dag, ikke bra.

det erke særlig lurt nei! stakar hodebunnen din!

Ja!!

:popcorn: + :sjokolade:

om man elsker popmais, så anbefaler jeg en tur til chicago (eller sikkert usa generelt) men en tidligere venninne var i chicago og der har de bokstavligtalt 983 forskjellige popmais-typer, blant annet karamellisert popmais.. x-venninna mi ble helt fra seg av glede og levde på forskjellige popmaiser den tiden hun var der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dit må jeg dra. Skulle egentlig til Lillehammer nå i helga, men avlyser pga klump.

Jaa! Til Freia. Nei til klump! Bor du i oslo?

Hehe noz, tror det er litt dyrt å reise til USA for popcorn, men skal ha det i bakhodet :P

Endret av eplebit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

ang løsvekt twist: på den freia butikken, får man ikke kjøpt twistbiter som ikke er med i posen lenger eplen?

den derre Bali og sånt? den med lyseblått papir fra mine yngre dager? *savne saaaaaaaavneeeeeee*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg HerrN her nede :fnise: er du mannen til FruN?

Det er jeg ja, men var ikke her når du spurte, fikk melding av FruN om at jeg var kommentert her inne, så ble nyskjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at HerrN og er innom da,er du stand in når FruN er på jobb :skravle:

Hehe, er ikke i nærheten av ivrig nok til å kunne være stand in for FruN her, og hun er innom når hun kan på jobb også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest odisi73

Men nå må dere alle ha en riktig fin fredag videre så snakkes vi senere kjære medlemmer :goodbye: ut å bli ferdig med fredagshandelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang løsvekt twist: på den freia butikken, får man ikke kjøpt twistbiter som ikke er med i posen lenger eplen?

den derre Bali og sånt? den med lyseblått papir fra mine yngre dager? *savne saaaaaaaavneeeeeee*

Det er jeg litt usikker på. Jeg så de hadde coccosen og da var jeg fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det er jeg litt usikker på. Jeg så de hadde coccosen og da var jeg fornøyd :D

ja, den finnes jo i posen i dag, gjør den ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, den finnes jo i posen i dag, gjør den ikke?

Jo men kjedelig å kjøpe en dyr twist pose når det kun er coccosen jeg vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...