Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Puh! Då er helgavasken,støvsuginga,ryddinga og støvtørket ferdig! No er det berre ein butikktur som manglar før eg kan seie det er helg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bøye hodet ned og vaske bare håret?? Det gjør jeg på morgenen når jeg ikke har tid til dusje. Blir ikke våt annet enn hodet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EryMax

Jeg bruker aldri å gi penger til tiggere, men det hender jeg kjøper de bladene som narkomane selger for en 50 lapp. Da går ihvertfall pengene til noe bedre enn en romaner. Å så jobber de for å få de pengene de får av å selge blader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Kan du ikke bøye hodet ned og vaske bare håret?? Det gjør jeg på morgenen når jeg ikke har tid til dusje. Blir ikke våt annet enn hodet da.

Jeg klarer ikke å bøye meg slik, synes i grunn det er vanskelig å bare ta på sokkene. Tenkte å spørre mannen om han kan gjøre det, men redd for å få vann i såret selv om jeg har på sånne vanntette bandasjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannee

Du får ikke vann i såret om de vanntette bandasjene sitter fast i huden. Hva var det slags klump du fjernet?

De kalte det for en talgklump, også var det infeksjon inni. Tror det var en slik som du beskrev tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja kjmep egodt! Og jeg oppdaget igår for første gang at det er mulig å kjøpe løsvekt twist! Jeg syns den coccosen er så god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På freia butikken i Karl Johan. Jeg har av en eller annen grunn aldri vært inne i den butikken før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...