Gjest Tekola Skrevet 19. april 2012 #72441 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg dør litt av hvor søte noen av disse dyrene med bamser av seg selv er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. april 2012 #72442 Del Skrevet 19. april 2012 Med handa på hjertet Mynona syns du at du behersker stoffet så dårlig at det er en reel sjanse for at du kan stryke? Ja, det er desverre det. Hvis jeg er uheldig med oppgavene. Jeg behersker noen emner ganske greit, men andre er jeg helt blank på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. april 2012 #72443 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg dør litt av hvor søte noen av disse dyrene med bamser av seg selv er! Hihii!! Så søte Jeg likte spesielt kaninen ___ Har fått brev om at de skal skru av avløpsrørene neste uke. Fra 9.00 til 21.00. Får bli overtid den dagen... Ikke bruke vann eller do eller noe som helst.. Nei, det kommer til å gå dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. april 2012 #72444 Del Skrevet 19. april 2012 Hihii!! Så søte Jeg likte spesielt kaninen ___ Har fått brev om at de skal skru av avløpsrørene neste uke. Fra 9.00 til 21.00. Får bli overtid den dagen... Ikke bruke vann eller do eller noe som helst.. Nei, det kommer til å gå dårlig.. den er kjip! men heldigvis så er det jo bare en dag da jeg kjenner jente på charles bernad som jeg så fint kaller det ( eller carl berner som det enkli heter), som har det akkuratt likedan, meeeeeeeen, det var fra Mars, og så heeeelt til sensommer! og med en sønn på 4 år, så funker det dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. april 2012 #72445 Del Skrevet 19. april 2012 den er kjip! men heldigvis så er det jo bare en dag da jeg kjenner jente på charles bernad som jeg så fint kaller det ( eller carl berner som det enkli heter), som har det akkuratt likedan, meeeeeeeen, det var fra Mars, og så heeeelt til sensommer! og med en sønn på 4 år, så funker det dårlig! OI, hvordan funker det a?? Da hadde jeg flytta hjem til mor&far. Man må jo dusje og bruke do i løpet av 4-5 mnd. Og vaske huset. Og drikke kaldt vann (la vannet renne for at det skal bli kaldt). Vaske opp.. Nei.. det hadde ikke funket for meg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 19. april 2012 #72446 Del Skrevet 19. april 2012 blæææ.... veldig lite motivert for å sette i gang med dagens treningsøkt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. april 2012 #72447 Del Skrevet 19. april 2012 Trene klokka ti?? Det er vel ikke lov? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 19. april 2012 #72448 Del Skrevet 19. april 2012 Jooo, for jeg har ikke hviledag før i morra Også er det bare i 20 min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. april 2012 #72449 Del Skrevet 19. april 2012 Gjør det nå, så kan du slække'n etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 19. april 2012 #72450 Del Skrevet 19. april 2012 blæææ.... veldig lite motivert for å sette i gang med dagens treningsøkt... Jeg løpte i en hel time tidligere på kvelden da,om det hjelper på motivasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. april 2012 #72451 Del Skrevet 19. april 2012 OI, hvordan funker det a?? Da hadde jeg flytta hjem til mor&far. Man må jo dusje og bruke do i løpet av 4-5 mnd. Og vaske huset. Og drikke kaldt vann (la vannet renne for at det skal bli kaldt). Vaske opp.. Nei.. det hadde ikke funket for meg altså! hun bor hos mamman sin , ihvertfall når hun har sønnen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 19. april 2012 #72452 Del Skrevet 19. april 2012 Nå er jeg ferdig trent for i dag:) godt å legge seg! Go natt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 19. april 2012 #72453 Del Skrevet 19. april 2012 Siden jeg ikke hadde noe i kjøleskapet, så måtte jeg ha en hel del ting. Så jeg tok med meg hele handlevogna hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 19. april 2012 #72454 Del Skrevet 19. april 2012 ja,ja slik går no dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 19. april 2012 #72455 Del Skrevet 19. april 2012 Nå har jeg spist litt ny inkjøpt musli med skogsbæryoghurt, faktisk en helt OK smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 19. april 2012 #72456 Del Skrevet 19. april 2012 Alle bortevekk nå? Hatt kveldsvakt idag, og alt blir så seint da. Blæ.. Men fikk med meg at Eplebit stod på eksamen! Woho! Gratulerer! :danser: Alle hatt en bra dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 19. april 2012 #72457 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg er her. I'll be there for you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 19. april 2012 #72458 Del Skrevet 19. april 2012 huff da daybreak! hva har hendt? har du falt av hesten? neida, fra spøkelse til revolver- det går vel på egenandelsgreia det der daybreak? (hvis det ikke er privat såklart) Nei,har ikkje falt av hesten på over eit år faktisk Ryggplager har eg hatt sidan ungdomsskulen,og har berre blitt verre med tida. Har prøvd forskjelleg fysioterapi,men lite vits i. Så no håper eg dette kan hjelpe. Ja,men må jo betale alt no først,så får eg att i ettertid. Heilt greitt det,men har jo ikkje all verda å ta av som student Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 19. april 2012 #72459 Del Skrevet 19. april 2012 Naprapat ftw! Har vært hos kiropraktor, fysioterapaut og aromaterapeaut i tillegg. Aldri igjen. Kanskje sistnevnte for "vanlig" massasje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 19. april 2012 #72460 Del Skrevet 19. april 2012 Hver gang jeg ser overskrifta "RunKeeper" på forumet leser jeg "Runke-per"... Og så ler jeg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg