Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med handa på hjertet Mynona syns du at du behersker stoffet så dårlig at det er

en reel sjanse for at du kan stryke?

Ja, det er desverre det. Hvis jeg er uheldig med oppgavene. Jeg behersker noen emner ganske greit, men andre er jeg helt blank på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør litt av hvor søte noen av disse dyrene med bamser av seg selv er! :rodmer:

Hihii!! Så søte :) Jeg likte spesielt kaninen :)

___

Har fått brev om at de skal skru av avløpsrørene neste uke. Fra 9.00 til 21.00. Får bli overtid den dagen... Ikke bruke vann eller do eller noe som helst.. Nei, det kommer til å gå dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hihii!! Så søte :) Jeg likte spesielt kaninen :)

___

Har fått brev om at de skal skru av avløpsrørene neste uke. Fra 9.00 til 21.00. Får bli overtid den dagen... Ikke bruke vann eller do eller noe som helst.. Nei, det kommer til å gå dårlig..

den er kjip! men heldigvis så er det jo bare en dag da :) jeg kjenner jente på charles bernad som jeg så fint kaller det ( eller carl berner som det enkli heter), som har det akkuratt likedan, meeeeeeeen, det var fra Mars, og så heeeelt til sensommer! og med en sønn på 4 år, så funker det dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er kjip! men heldigvis så er det jo bare en dag da :) jeg kjenner jente på charles bernad som jeg så fint kaller det ( eller carl berner som det enkli heter), som har det akkuratt likedan, meeeeeeeen, det var fra Mars, og så heeeelt til sensommer! og med en sønn på 4 år, så funker det dårlig!

OI, hvordan funker det a?? Da hadde jeg flytta hjem til mor&far. Man må jo dusje og bruke do i løpet av 4-5 mnd. Og vaske huset. Og drikke kaldt vann (la vannet renne for at det skal bli kaldt). Vaske opp.. Nei.. det hadde ikke funket for meg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blæææ.... veldig lite motivert for å sette i gang med dagens treningsøkt...

Jeg løpte i en hel time tidligere på kvelden da,om det hjelper på

motivasjonen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

OI, hvordan funker det a?? Da hadde jeg flytta hjem til mor&far. Man må jo dusje og bruke do i løpet av 4-5 mnd. Og vaske huset. Og drikke kaldt vann (la vannet renne for at det skal bli kaldt). Vaske opp.. Nei.. det hadde ikke funket for meg altså!

hun bor hos mamman sin :fnise:, ihvertfall når hun har sønnen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle bortevekk nå?

Hatt kveldsvakt idag, og alt blir så seint da. Blæ..

Men fikk med meg at Eplebit stod på eksamen! Woho! Gratulerer! :danser: :danser: :danser:

Alle hatt en bra dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

huff da daybreak! hva har hendt? har du falt av hesten? :fnise:

neida, fra spøkelse til revolver- det går vel på egenandelsgreia det der daybreak? (hvis det ikke er privat såklart)

Nei,har ikkje falt av hesten på over eit år faktisk :fnise: Ryggplager har eg hatt sidan ungdomsskulen,og har berre blitt verre med tida. Har prøvd forskjelleg fysioterapi,men lite vits i. Så no håper eg dette kan hjelpe. Ja,men må jo betale alt no først,så får eg att i ettertid. Heilt greitt det,men har jo ikkje all verda å ta av som student :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naprapat ftw!

Har vært hos kiropraktor, fysioterapaut og aromaterapeaut i tillegg. Aldri igjen.

Kanskje sistnevnte for "vanlig" massasje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...