Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

selvfølgelig besto du eple! i knew it! gratts :strix:

så hyggelig med noen nye fjes eehm, Nick! i denne tråden :)

ellers da, dere gamle fine travere, korleis gjeng det? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med denne gamle travaren så går det så som så. Akkurat fått vite at eg kjem til å verte langtidspasient med kiropraktor. Er ikkje kjekt å vere student då altså,når ein time kostar 450 kr :sukk: Men prøver ellers å nyte fine vêret som vi har hatt i dag og :) Heile 14-15 grader og sol :sol:

Der då? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tiden går fort til dommedag :(

Er dette en kjeeeempemeeega viktig eksamen Mynona?

Hva er worstcase scenario egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

huff da daybreak! hva har hendt? har du falt av hesten? :fnise:

neida, fra spøkelse til revolver- det går vel på egenandelsgreia det der daybreak? (hvis det ikke er privat såklart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dommedag ja..- er det tid for det nå igjen!?

Var det ikke spådd at verden skulle gå under i 2012?

Syns jeg hørte/leste det en plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette en kjeeeempemeeega viktig eksamen Mynona?

Hva er worstcase scenario egentlig?

Hvis jeg stryker må jeg gjennom den samme dritten EN gang til! For jeg må stå for å få bacheloren min.

Jeg går ikke for god karakter i utg.punktet, for karakterene på vitnemålet har jo ikke all verdens å si, men så har jeg jo flinkpike-syndrom, så jeg vil jo ha et visst nivå på vitnemålet og! Og hvis jeg vil ta master siden må jeg ha snitt på ehhh.. C tror jeg. Eller er det B?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant du på quizen Noz?

Ja, Mayaindianerne sin kalender slutter 22. Des 2012, så da går jorden under. Blir ikke no jul i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

godt mulig det jelly, men jeg synes at det ikke er så fryktlig lenge siden sist "dommedag" også :fnise: kansdkje jeg husker feil, men jeg mener han karen at dommedag var en viss dag, la oss si 1.sep 2010. men så skjedde det ingenting da, og da sa han " ååneei, daa-aa-aahh jeg mente jo selvfølgelig i 2012! ) :klaske:

quizzen ble ikkeno av mynona :sukk:

Gjesten kunne ikke, så da ble det rett og slett bare glemt :vetikke:

for å være ærlig, så hadde jeg faktisk glemt at det var idag vi enkli skulle det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han forrige dommedagsduden sa vi skulle dø 25. Mai 2011 :jepp:

Men det var visst en regnefeil. Fikk en flyer på vei hjem fra jobb en dag. Leste en del av det, og hans regnestykke var jo helt på jordet! Lo så jeg grein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg stryker må jeg gjennom den samme dritten EN gang til! For jeg må stå for å få bacheloren min.

Jeg går ikke for god karakter i utg.punktet, for karakterene på vitnemålet har jo ikke all verdens å si, men så har jeg jo flinkpike-syndrom, så jeg vil jo ha et visst nivå på vitnemålet og! Og hvis jeg vil ta master siden må jeg ha snitt på ehhh.. C tror jeg. Eller er det B?

Med handa på hjertet Mynona syns du at du behersker stoffet så dårlig at det er

en reel sjanse for at du kan stryke?

Ja, Mayaindianerne sin kalender slutter 22. Des 2012, så da går jorden under. Blir ikke no jul i år!

Naaaaaiiii....må skyndte meg og ta opp ett svææært lån og leve mine siste dager med

kvinner,vin og sang da...hvis Jelly skal 'sjekke' ut så skal det jammen skje med stil :nigo:

godt mulig det jelly, men jeg synes at det ikke er så fryktlig lenge siden sist "dommedag" også :fnise: kansdkje jeg husker feil, men jeg mener han karen at dommedag var en viss dag, la oss si 1.sep 2010. men så skjedde det ingenting da, og da sa han " ååneei, daa-aa-aahh jeg mente jo selvfølgelig i 2012! ) :klaske:

Hehehe...vedder på at det blir 2013 eller 2014 som blir neste 'undergang'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Søster eplebit bestod praktisk eksamen idag :danser:

Såå deilig! Kom opp i subcutan injeksjon og høyt sengeleie.

FLINK! :) Gratulerer! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...