Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest hogwash

Det verste er at det ikke overrasker meg! :ler:

Elsker å tusle innom der på vei hjem etter jobb, maten er så god!

Hun utstråler skikkelig mamma-følelse!

Dytter alltid på meg litt frukt og noe jeg bare MÅ smake på :ler:

Det skulle vært flere som henne :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Lykke til, Drømmespill!

Det er veldig fint å bo sammen, selv om det av og til kan være vanskelig også. Men det gode veier (i de fleste tilfeller) opp for det som tidvis er kjipt! Elsker å bo sammen med mannen min (dessuten irriterer vi hverandre med småting, og da er det greit :skravle: )

Nei, det skulle ikke vært flere som henne, for da hadde jeg gått konkurs på å spise ute! :snurt:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres spennende ut, Drømmespill - flytter du til et annet land, eller? :)

Nei, I wish :fnise:

Flytter til Oslo, etter å ha studert noen timer unna dette året. Valgt totalt feil studie, så motivasjonen har ikke vært på topp akkurat, så gleder meg til å flytte :)

Har hatt avstandsforhold i to år nå, blir godt med forandring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Drømmespill!

Det er veldig fint å bo sammen, selv om det av og til kan være vanskelig også. Men det gode veier (i de fleste tilfeller) opp for det som tidvis er kjipt! Elsker å bo sammen med mannen min (dessuten irriterer vi hverandre med småting, og da er det greit :skravle: )

Vi er veldig klar over alle utfordringene vi kommer til å møte, men vi er klare for dem :) Vi er veldig vant med hverandre og er veldig hverdagslige når vi er sammen, så blir ingen rosa boble som sprekker liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Det er bra! For jeg har sett avstandsforhold som har totalt kræsjlandet etter at de flyttet sammen, "for vi har det jo så bra sammen, så alt blir helt perfekt" :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! For jeg har sett avstandsforhold som har totalt kræsjlandet etter at de flyttet sammen, "for vi har det jo så bra sammen, så alt blir helt perfekt" :sjenert:

huff, jeg vet. Vi er ikke særlig romantiske og "klissete" av oss da, tror det hjelper litt, siden vi ikke glorifiserer hvordan ting er og vil bli liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Du trenger jo ikke oppvaskmaskin hvis du ikke har kopper og tallerker :gjeiper:

Ja, tiden går fort til dommedag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søster eplebit bestod praktisk eksamen idag :danser:

Såå deilig! Kom opp i subcutan injeksjon og høyt sengeleie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...