Mynona Skrevet 18. april 2012 #72341 Del Skrevet 18. april 2012 hehee, jaaaa det er i få, enkelte situasjoner at sta-heta er god å ha håper at noen bra mennesker tok over jobben hans og tar seg av den en stund til da!! pappa2 da? har han miste mange evner? Tja, det er dattern hans (min venninne) som plutselig har blitt bonde sammen med gårdsgutten. Crashkurs i bonde! Så er ikke sikkert avlingen blir så bra i år, siden de ikke har gjort dette før. Pappa2 vet vi ikke helt enda. Han kan snakke hvertfall. Tiden vil vise. Stakars jenter Synes de har fått nok nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 18. april 2012 #72342 Del Skrevet 18. april 2012 Stakkars deg WT. Slikt aldri noe kjekt å måtte gå igjennom alene Om du trenger/vil snakke med noen er vi i samme by så må bare gi en lyd. Ooo, fælt så kjipt da Mynona Enig i det at de ikke er gamle nok for slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. april 2012 #72343 Del Skrevet 18. april 2012 Odisi: han politiker-fyren i criminal minds; han har jeg møtt han spiller i one tree hill og. Stod bak meg i passkontrollen en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. april 2012 #72344 Del Skrevet 18. april 2012 Huff Mynona,tenkjer på deg Og heilt einig,det er altfor ungt å få slag så tidleg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. april 2012 #72345 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Takk Daybreak. men det er ikke meg det er synd på. Endret 18. april 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. april 2012 #72346 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) ååååhh, nå hadde jeg skrevet et superlangt innleegg til deg mynona, så klikka nettet mitt, så ble alt borte! men det jeg prøvde å si var: jeg har en del bonderske-erfaringer, jeg prøver ikke å si at jeg kan bidra til å bedre avlingene, men jeg har veldig lyst til å hjelpe venninnen din med generelle ting! hva med at vi drar å hjelper henne en dag, eller tre? jeg veit hvor mye arbeid det er å være bonde, så hjelp til et eller annet kommer sikkert godt med, tror du ikke? er gården der hvor foreldrene dine bor? Endret 18. april 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 18. april 2012 #72347 Del Skrevet 18. april 2012 til Mynona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. april 2012 #72348 Del Skrevet 18. april 2012 Så snill du er Noz! Ja, det er der foreldrene mine bor. Hun har hyra oss inn til å plukke ugress i sommer Så da får du sikkert lov å være med. Men nå venter de bare på at det skal bli tørt nok til å så, så det er ikke så mye arbeid akkurat nå. Takk Hannee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 18. april 2012 #72349 Del Skrevet 18. april 2012 Chelsea hadde flaks SP! Og Drogba overfilma.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. april 2012 #72350 Del Skrevet 18. april 2012 Odisi: han politiker-fyren i criminal minds; han har jeg møtt han spiller i one tree hill og. Stod bak meg i passkontrollen en gang Ja han spilte Melrose place også,og noen cowboy serier og filmer. Var ganske hot på 90 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. april 2012 #72351 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Ja han spilte Melrose place også,og noen cowboy serier og filmer. Var ganske hot på 90 tallet Gjorde han?? Hvem spilte han i melerose? Jake? Neeei.. Ligner ikke helt. Jeg og venninnen min var veldig opptatt av one tree hill når vi møtte på han, så vi var i ekstase! Også ble vi oppgradert til businessclass på flyet! Vi var i godt humør den flyturen ja! Endret 18. april 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. april 2012 #72352 Del Skrevet 18. april 2012 Så snill du er Noz! Ja, det er der foreldrene mine bor. Hun har hyra oss inn til å plukke ugress i sommer Så da får du sikkert lov å være med. Men nå venter de bare på at det skal bli tørt nok til å så, så det er ikke så mye arbeid akkurat nå. Takk Hannee neinei, ikke snill, har jo bare lyst så! har de noen dyr? husk å si fra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. april 2012 #72353 Del Skrevet 18. april 2012 neinei, ikke snill, har jo bare lyst så! har de noen dyr? husk å si fra da Bare hunder og katter. Og mus. De har skog og korn. Skal si fra. Kan kombinere med tur på stranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. april 2012 #72354 Del Skrevet 18. april 2012 Du mente vel borgermesteren Mynona? Jeg vet ikke hvem av dem han spilte men han har hatt roller i enten Melrose eller Beverly hills nesten 100% sikker på at han spilte i Melrose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 18. april 2012 #72355 Del Skrevet 18. april 2012 Budeie Nozzingen? Meget snilt gjort av deg frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. april 2012 #72356 Del Skrevet 18. april 2012 Du mente vel borgermesteren Mynona? Jeg vet ikke hvem av dem han spilte men han har hatt roller i enten Melrose eller Beverly hills nesten 100% sikker på at han spilte i Melrose. Ja, han som viste seg å være slem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. april 2012 #72357 Del Skrevet 18. april 2012 Bare hunder og katter. Og mus. De har skog og korn. Skal si fra. Kan kombinere med tur på stranda jaaah! vi får ta med oss Gjesten også da Budeie Nozzingen? Meget snilt gjort av deg frøken nja, bestemor på armen var det ihvertfall besteforeldrene mine var bønder, og mamma har jo vokst opp på den gården, så jeg var der hver/annenhver helg i lang lang tid, til besteforeldrene mine døde, og nå bor fettern min der, og jeg er der ca hver 3./4. helg så er vel litt budeie i blandt kanskjeeem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. april 2012 #72358 Del Skrevet 18. april 2012 Kjekt å sjå det er ikkje berre eg budeie herno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 18. april 2012 #72359 Del Skrevet 18. april 2012 Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 18. april 2012 #72360 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg glemte å se på Morgan idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg