Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest HuskyPusky

Lykke til i morra(?) da Daybreak :goodbye:

Nei, nå var jeg nesten et rent surrehode her... det er vel ikke daybreak som har eksamen i morra, det er jo eplebit!

Lykke til i morra da Eplebit :)

(Men du må jo ha en fin dag i morra du også da Daybreak :jepp: )

Endret av HuskyPusky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Huksy :) Jo,takk for det,har heldigvis ikkje eksamen før om vel 2 veker :gjeiper: I morgon skal eg på besøk til BUP,så til kiropraktor,og så på styremøte i rideklubben på kvelden,puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

mynona, kanskje du skal lage en ny trend? med å lage merkelige egg-retter?

her fant jeg en som du kan prøve i morgen:

http://www.vg.no/mat-og-drikke/oppskrift/oppskrift.php?id=3712

denne var jo skikkelig fancy også foresten, for du putter i ingrediensene, og når den er ferdig så har ingrediensene forvandlet seg selv til å blir asparges, laks og rogn :jepp: bare se på bilde! :ler:

edit :dæmitt! :sur: jeg leste bare hva ingrediensene var jeg, ikke hvordan man lager det! der står det jo laks og rogn og asparges :snurt:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

takk for omtanken, folkens - dere er gode :)

det er bare så fryktelig rart, hun har ikke hatt noe som helst kontaktnett rundt seg. jeg var ikke klar over at hun var så alene, de eneste hun hadde kontakt med var de hun jobbet med, et par av naboene sine, sin eldste bror - og meg. familien hadde hun ingen kontakt med etter at hennes mellomste bror ble dømt for overgrep mot henne, samt hennes mor ble dømt for alvorlig legemsbeskadigelse. en helt fucked up situasjon.

og jeg føler meg så jævlig alene oppi det hele. det er så mye å makte.

hun etterlot meg en leilighet full av detaljer/ting/minner fra den tiden vi var sammen. det er som en tidsmaskin. bare at hun er ikke der. har ikke hatt noen å snakke med det hele selv, hadde jeg ikke kunnet gjemme meg på jobben så hadde jeg sprukket snart.

Har ikke ord, så tungt du må ha det nå... :troest: Håper du har noen som kan støtte deg gjennom denne tiden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i morra(?) da Daybreak :goodbye:

Nei, nå var jeg nesten et rent surrehode her... det er vel ikke daybreak som har eksamen i morra, det er jo eplebit!

Lykke til i morra da Eplebit :)

(Men du må jo ha en fin dag i morra du også da Daybreak :jepp: )

Takker! :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for omtanken, folkens - dere er gode :)

det er bare så fryktelig rart, hun har ikke hatt noe som helst kontaktnett rundt seg. jeg var ikke klar over at hun var så alene, de eneste hun hadde kontakt med var de hun jobbet med, et par av naboene sine, sin eldste bror - og meg. familien hadde hun ingen kontakt med etter at hennes mellomste bror ble dømt for overgrep mot henne, samt hennes mor ble dømt for alvorlig legemsbeskadigelse. en helt fucked up situasjon.

og jeg føler meg så jævlig alene oppi det hele. det er så mye å makte.

hun etterlot meg en leilighet full av detaljer/ting/minner fra den tiden vi var sammen. det er som en tidsmaskin. bare at hun er ikke der. har ikke hatt noen å snakke med det hele selv, hadde jeg ikke kunnet gjemme meg på jobben så hadde jeg sprukket snart.

Jeg kondolerer. Jeg føler med deg.

Om du føler for å få ut litt luft er jeg tilgjengelig på PM hvis du trenger det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mynona, kanskje du skal lage en ny trend? med å lage merkelige egg-retter?

her fant jeg en som du kan prøve i morgen:

http://www.vg.no/mat-og-drikke/oppskrift/oppskrift.php?id=3712

denne var jo skikkelig fancy også foresten, for du putter i ingrediensene, og når den er ferdig så har ingrediensene forvandlet seg selv til å blir asparges, laks og rogn :jepp: bare se på bilde! :ler:

edit :dæmitt! :sur: jeg leste bare hva ingrediensene var jeg, ikke hvordan man lager det! der står det jo laks og rogn og asparges :snurt:

De butterdeigspinnene så gode ut :)

Men jeg er ikke no glad i bløt eggerøre, så jeg må steke den ihjel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Nå Mynona,har jeg satt meg godt til rette i soffen,har laget meg micro pop og venter at Criminal Minds begynner kvart over ti,er du klar :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå Mynona,har jeg satt meg godt til rette i soffen,har laget meg micro pop og venter at Criminal Minds begynner kvart over ti,er du klar :jepp:

ÅH HERREGUD!! Det var godt du sa! :takke: Det hadde jeg helt glemt!

Har bestilt meg ny Canal Digitalboks i dag, med serieopptak - det skal bli deilig å slippe å huske på sånne ting :)

___

Men nå har en annen venninne sin far fått slag. Jeg synes ikke vi har blitt så gamle at foreldrene våre skal få slag altså! Og begge de venninnene mine som har fedre som har fått slag mistet mødrene til kreft for flere år siden. Og han som fikk slag i dag - det er til og med på årsdagen for morens dødsdag. Livet er virkelig urettferdig for noen altså. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja det er det :tristbla: håper det går bra,kan liksom ikke si så mye annet :klemmer:

Ja, håper det jeg og. Han hadde max flaks, for han var hos legen når han fikk slaget - så han fikk behandling med en gang. Så oddsene hans er jo utrolig bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var voldsomt som folk skulle gjennomgå triste ting om dagen!

Synes det holder nå!

Her har det snødd/sludda i hele dag :sukk::sur:

Og kroppen min øm,øm,øm!!

Kan heldigvis sove lenge imorra :) HerrN skal ikke til legen før halv 2, så da kan vi sove ut :) (jeg ihvertfall :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så grusomt mynona!

hvordan går det med far nr 1 da?`for han måtte jo lære så mye på nytt?

Far nr 1 har stadig bedring. Han kan snakke en del. Litt uklart, men de skjønner hva han mener. Og han går med stokk. Men faller stadig vekk da, siden han er lam i den ene siden og har mistet balansen. Men han er sta, så han gir nok ikke opp med det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

hehee, jaaaa det er i få, enkelte situasjoner at sta-heta er god å ha ;)

håper at noen bra mennesker tok over jobben hans og tar seg av den en stund til da!!

pappa2 da? har han miste mange evner? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...