Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest hogwash

Det varmer hjerteroten å se "ukjente" bry seg så mye om hverandre som i denne tråden til tider, men jeg synes dere må huske at bare Atlas kan ta hele verden på sine skuldre..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan i alle dager gjør du det?

men hva i alle dager? :klo:

hehe, har du oppfunnet det selv?

Nei, fant det på nett :)

Brukte sånn muffinsbrett, og la bare baconet rundt formen. Stekte i 5 min, tok ut og kakket egget oppi og satt inn i ovnen i 10-15 min igjen :) Også tok jeg ost på noen av de da.

Ble godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det varmer hjerteroten å se "ukjente" bry seg så mye om hverandre som i denne tråden til tider, men jeg synes dere må huske at bare Atlas kan ta hele verden på sine skuldre..

men saken er at vi ikke er såå ukjente for hverandre lenger..

vi har faktisk blitt såpass kjent her i denne fjasetråden at jeg oppriktig bryr meg om disse traverne :)

Nei, fant det på nett :)

Brukte sånn muffinsbrett, og la bare baconet rundt formen. Stekte i 5 min, tok ut og kakket egget oppi og satt inn i ovnen i 10-15 min igjen :) Også tok jeg ost på noen av de da.

Ble godt.

oiii, det hørtes jo faktisk skikkelig godt ut!

egget må vel få en skikkelig luftig konsistens?

Pikkabooooh daybreak :vinke:

hatt en bra dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget fikk anderledes konsistent.. Klarer ikke å forklare det - det blir litt.. ehh.. glattere og ikke så hard som når det er hardkokt f.eks.. Men likevel fast. :klo:

Huff i dag har jeg brukt kr. 5.500,-! Og har ingenting å vise til :( Liker ikke. Godt det er lønn med overtidsbetaling på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

vi har faktisk blitt såpass kjent her i denne fjasetråden at jeg oppriktig bryr meg om disse traverne :)

Det var derfor jeg tok med "" :)

Men skjønner utmerket godt hva du mener, og jeg tror du vet du kan påvirke humøret mitt og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oiii, det hørtes jo faktisk skikkelig godt ut!

egget må vel få en skikkelig luftig konsistens?

Pikkabooooh daybreak :vinke:

hatt en bra dag? :)

Nozze :vinke:

Ja,dagen har vore strålande,vi hadde heile 8 grader her og sol :sol::jepp: Har vore ute i fleire timar,og kosa meg i stallen :) Enn din sin då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det var derfor jeg tok med "" :)

Men skjønner utmerket godt hva du mener, og jeg tror du vet du kan påvirke humøret mitt og ;)

oh yes my darling ;)

Nozze :vinke:

Ja,dagen har vore strålande,vi hadde heile 8 grader her og sol :sol::jepp: Har vore ute i fleire timar,og kosa meg i stallen :) Enn din sin då?

oiioii, bedre vær og varmere enn her på østlandet jo!

dagen i dag har vært ypperlig fantastisk bra :strix:

:5: for bra dager for oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest odisi73

Jupp har vært ute noen timer nå, men det begynte selvsagt å regne med en gang jeg gikk ut

Ja det pleier å være slik når du endelig kommer deg ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...