Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

idag er det akkurat 5 uker siden ex døde. det har enda ikke gått helt opp for meg at hun ikke er der i leiligheten sin enda. det bare mangler så mye, ingen kjefte-sms, ingen hyggelige telefoner, ingenting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

idag er det akkurat 5 uker siden ex døde. det har enda ikke gått helt opp for meg at hun ikke er der i leiligheten sin enda. det bare mangler så mye, ingen kjefte-sms, ingen hyggelige telefoner, ingenting.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det var veldig trist WT :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HuskyPusky

Uff, det var trist WT! :klem:

Det hørtes hyggelig ut Tekola (trippeldaten). Bodde du i trondheim? Hvor går dere å spiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Så trist, WT! :klemmer:

Det hørtes hyggelig ut Tekola (trippeldaten). Bodde du i trondheim? Hvor går dere å spiser?

Tror det blir hyggelig. Jeg bor i Trondheim, ja! Vi har reservasjon på Frati, det er så god mat der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:klemmer: Til alle som trenger det! Selv har jeg ingen grunn til å være lei meg akkurat nå, jeg er bare ufattelig nervøs for eksamen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...