Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FruN-åå stakkar! Hehe, hvor lang tid pleier det å ta før det vokser ut? Hvordan reagerer hun på det? tenker på at katter er så glad i å vaske seg :)

Har ikke anelse! Det er første gangen ho har fått behandlinga. Men ho er veldig kosete (mistenker smisking) og snurt fordi ho ikke får komme ut :fnise:

Men som HerrN nevnte her, ho er veldig spretten blitt :fnise: Det er litt lettere spenst i bakbeina hennes :jepp:

Ser på Buffy vi, så hopper litt inn og ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe hun syns sikkert det er kjempe rart! Og uvant! bare tenk om vi skulle blitt skallet.

Men så mye som de røyter virker det som de masse produserer pels konstant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gå til innkjøp av sånn fancy børste! Furminator heter den :fnise: Tar masse av underpelsen som lager flokene :jepp: Og så skal de få annet fôr...må bare spise opp det de har, for har ikke råd til annet akkurat nå.. :sjenert:

Den som reagerer mest er egentlig Lizzy, for ho er virkelig ikke vant med å se søstra på den måten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får Fluffy måtte barbere seg litt pga en skade tok det noen uker. Ho var veldig :snurt: en stund skal det sies. Samme som når hun ble badet :gjeiper:

Natti natt Mynona og god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi katter er ofte :snurt: litt sånn!

Nei stakkar, hun lurer sikkert på hva som har skjedd! Sjakk har kort pels, MEN hun har hvit pels. Og det er alltid like morsomt når jeg går ut et sted for så og oppdage at klærne mine er fulle av hvite hår overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter meg flink til :snurt: og :sove:

Min svart og legger fra seg slike små dotter av pels over alt hvor hun ligger en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min har svart hode, og hale og litt på rygg, men det er såklart are de hvite hun legger igjen. Jeg har desverre åpent klesskap (skal kjøpe nytt, men ikke kommet så langt). Gjett hvem som liker å ligge inne der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine pus :D

Her er min :) Må nevne at at hun ikke er på sitt mest fotogene her.

Er det forresten Egypt du har vært i Ery?

Endret av eplebit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...