Rumle Skrevet 8. april 2012 #69641 Del Skrevet 8. april 2012 Du må prøve å være litt snillere med deg selv, Ery 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 8. april 2012 #69642 Del Skrevet 8. april 2012 Gi meg? jeg føler meg stygg. Alle de andre er mye slankere og penere enn meg. Jeg ser jo ut som en ku Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 8. april 2012 #69643 Del Skrevet 8. april 2012 Hør på søster Rumle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2012 #69644 Del Skrevet 8. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 8. april 2012 #69645 Del Skrevet 8. april 2012 Det har jeg Eplebit De mørk lilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 8. april 2012 #69646 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg skjemmes så mye over meg selv, at jeg ikke orker tanken på å gå ut med jevnaldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 8. april 2012 #69647 Del Skrevet 8. april 2012 Gi meg? jeg føler meg stygg. Alle de andre er mye slankere og penere enn meg. Jeg ser jo ut som en ku Du ser ikke ud som noen ku. Du ser koselig ud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 8. april 2012 #69648 Del Skrevet 8. april 2012 Slutt å sitt å fisk etter sympati Ery! Du trenger det ikke for akkurat du er like bra som alle andre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 8. april 2012 #69649 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg skjemmes så mye over meg selv, at jeg ikke orker tanken på å gå ut med jevnaldrene. Du må holde opp med å tenke sånn. Det fører ikke noe godt med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 8. april 2012 #69650 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg kan ikke holde opp å tenke sannheten. Jeg kan aldri tenke positivt om meg selv. Ingen kan det når de er som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. april 2012 #69651 Del Skrevet 8. april 2012 Det har jeg Eplebit De mørk lilla Jeg så det! Haha! Ery. Være snill mot deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 8. april 2012 #69652 Del Skrevet 8. april 2012 Da stikker jeg ut av tråden til du er ferdig, for jeg gidder ikke å sitte å høre på så masse syting på en så fin dag. Litt syting innimellom er helt greit, men nå synes jeg det blir litt for mye negativ oppgulp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 8. april 2012 #69653 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg kan stikke, så kan du få være i denne hellige tråden. La dere penere mennesker overta hele faenskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 8. april 2012 #69654 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg synes ikke noen av dere skal gå ud av tråden. Kan vi ikke heller dreie oss over mod noe andet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2012 #69655 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg kan ikke holde opp å tenke sannheten. Jeg kan aldri tenke positivt om meg selv. Ingen kan det når de er som meg. Du kan godt, hvis du begynner i det små å være litt mindre selvkritisk. Prøv å fokusere på det du kan, det du er flink til, og det du er fornøyd med ved deg selv. Bygg opp selvtilliten, bit for bit. Du er god nok, akkurat som du er Men, husk at det tar tid å forandre inngrodde tankemønstre, det finnes ingen quick-fix. Jeg sier ikke dette bare for å si noe, for jeg kjenner mye på samme tanker som du, og har til tider ekstremt lav selvtillit, og dette har stort sett fulgt meg hele livet, så jeg vet utrolig godt hvor kjipt det kan være. Men, man kan ikke gjøre noe annet en å prøve, litt etter litt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 8. april 2012 #69656 Del Skrevet 8. april 2012 Hva med kakeeeeeeeeeee? og viiiiiiiin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. april 2012 #69657 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg synes ikke noen av dere skal gå ud av tråden. Kan vi ikke heller dreie oss over mod noe andet? God ide. Jeg forsov meg til jobb idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 8. april 2012 #69658 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg stiller meg bak Rumles ord. Vi har alle destruktive sider i oss selv, og må lære oss å leve med dem. Jeg vilde f. eks. ikke unne noen å være meg, men forsøker å gjøre det bedste ud av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 8. april 2012 #69659 Del Skrevet 8. april 2012 Hva med kakeeeeeeeeeee? og viiiiiiiin? Kake for dagen: Sachertorte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 8. april 2012 #69660 Del Skrevet 8. april 2012 Da kan vi jo være destruktive sammen, vi kan få oss en sånn forening med møter på sanatoriet. Foreningen for destruktive sjeler. Å så kan vi ha sånn selvmotiveringskurs med en flink lærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg