pinar Skrevet 6. april 2012 #69321 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg har bakt sjokoladekake idag. med blåbær og bringebærinne, og hakkede hasselnøtter og seigmenn på glasuren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 6. april 2012 #69322 Del Skrevet 6. april 2012 Ha ha ha nei jeg bare fant det bildet på face fra forrige gang jeg var i Sosslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. april 2012 #69323 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg lukter gulrotkaaaakeee! VI har vært ute på tur idag! Sett på den nye hytta til svigermors kavaler, som det så fint heter! Veldig fin var den, og ganske ny! Siden vi der oppe snakket litt om hva en hytte er for de forskjellige, tenkte jeg å spørre folket her og! Hva mener dere en hytte skal inneholde, før det føles som enhver enebolig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 6. april 2012 #69324 Del Skrevet 6. april 2012 En radio,en sofa,seng,komfyr og et ludobrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #69325 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Jeg lukter gulrotkaaaakeee! VI har vært ute på tur idag! Sett på den nye hytta til svigermors kavaler, som det så fint heter! Veldig fin var den, og ganske ny! Siden vi der oppe snakket litt om hva en hytte er for de forskjellige, tenkte jeg å spørre folket her og! Hva mener dere en hytte skal inneholde, før det føles som enhver enebolig? huff ja, liker ikke dagens "hytter" ...jeg var på "hytte"tur forige helg, og da vi kom frem sa mamma : "eeeh, jeg trodde vi skulle på hyttetur jeg, dette er en villa joh! " en hytte for meg skal ikke være så stor. jeg tror jeg synes at 70 kvm holder i masseviiiiiis! innlakt strøm er luksus, og kan aksepteres, men jeg synes ikkeno om å ha oppvaskmaskin på hytta! en hytte skal inkludere brettspill og køyesenger! gress på taket er også veldig fint og sånn 70-talls "Loppismøbler" (sofa) Endret 6. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. april 2012 #69326 Del Skrevet 6. april 2012 Hytta vi var på idag, er en ganske ny sak, tror den er 5 år gammel eller no. Innlagt vann, strøm, pent, nytt kjøkken, peis, varmekabler på badet, badstu. Ikke kjempestor, men grei plass til 10, som er antall sengeplasser (fordelt på 3 rom). Og den har oppvaskmaskin, men den hadde ikke svigermor og typen brukt enda :gjeiper: Var ikke vits med bare to stk der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. april 2012 #69327 Del Skrevet 6. april 2012 Var ikke så mye brettspill da, siden han strengt tatt bare har eid hytta i tre dager Men en vanlig kortstokk, og en Uno-kortstokk lvar det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 6. april 2012 #69328 Del Skrevet 6. april 2012 Her du vært hos legen? Ja, det var ikke noe brudd. Men jeg får veldig lett betennelser i ledd, så armen her helt stiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. april 2012 #69329 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg har veldig lyst å reise meg opp og hente meg et eple, men katten har lagt seg på beina mine og jeg får dårlig samvittighet om jeg flytter på henne. Hva gjør jeg? Det er et kjempe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. april 2012 #69330 Del Skrevet 6. april 2012 Bæsj er det svenske ordet for en halvliter med øl Ellers takk, men jeg foretrekker brødskive med eggerøre og røkelaks. Følger spent med i utviklingen i det eplebitske hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. april 2012 #69331 Del Skrevet 6. april 2012 Gulrotkake, anyone? Nybakt og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. april 2012 #69332 Del Skrevet 6. april 2012 Imorra skal jeg til Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. april 2012 #69333 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg har vondt i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. april 2012 #69334 Del Skrevet 6. april 2012 Katten fant heldigvis ut at hun var sulten og spratt plutselig ut av det blå opp og strenet direkte mot mat skålen. Jeg er fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. april 2012 #69335 Del Skrevet 6. april 2012 jeg stikker til byen og henger på jobben litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. april 2012 #69336 Del Skrevet 6. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. april 2012 #69337 Del Skrevet 6. april 2012 Åh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. april 2012 #69338 Del Skrevet 6. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. april 2012 #69339 Del Skrevet 6. april 2012 Imorra skal jeg koke gooooommeeee!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. april 2012 #69340 Del Skrevet 6. april 2012 Gomme, gomme! Jeg lager uten rosiner! Ekle rosiner! De skal enten flyte eller være i sin originale form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg