Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113481 Del Skrevet 16. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. september 2012 #113482 Del Skrevet 16. september 2012 hva kan man si om meg? jeg er en temmelig spesiell person, det er sikkert. i kveld var min største forelskelse her. hun har vært med meg i huset jeg opprinnelig hadde tenkt skulle være vårt hjem. vårt og våre barns. hun har fått se hva jeg har bedrevet og hun har fått høre sin sang. hun er den kvinnen som har fått meg til å ville slutte det noe destruktive og ustabile livet jeg har levd så langt, med vold opp og ned i mente og kaos og kriser til hverdag og fest. hun har fått se at jeg er i gang med det nye "meg". hun beregnet å bli her natten over fordi jeg bor så avsides til. det ble uaktuelt, jeg ordnet selvfølgelig transport. hun er fremdeles like vakker. jeg er fremdeles like glad i henne. vel, nesten. jeg stoler ikke en meter på henne. nå føles alt bare temmelig rart, nøyaktig 50 minutter etter at hun har forlatt meg her. jeg savner henne, men kan ikke mer. jeg er en jævlig rar mann. Du er nesten like rar som meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 16. september 2012 #113483 Del Skrevet 16. september 2012 Kan noen komme å legge meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. september 2012 #113484 Del Skrevet 16. september 2012 Håper alle små og store får en fin dag! *sette igjen kaffekanner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113485 Del Skrevet 16. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113486 Del Skrevet 16. september 2012 I swam across I jumped across for you Oh what a thing to do Cause you were all yellow I drew a line I drew a line for you Oh what a thing to do And it was all yellow Your skin Oh yeah your skin and bones Turn into something beautiful And you know For you I'd bleed myself dry For you I'd bleed myself dry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 16. september 2012 #113487 Del Skrevet 16. september 2012 Noen andre som har opplevd dette når man studerer. Ikke en kanin nei, men har en Boff som legger snuten på tastaturet når jeg skriver. Og om jeg leser og han syntes det er litt for lenge siden han har fått kos, da hopper han opp og klorer meg på skulderen. Når jeg snur meg og sier hei får jeg ett vått smask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 16. september 2012 #113488 Del Skrevet 16. september 2012 AHHHRRRGGGHHHHHH!!!!!! Jeg kan si fra innerste del av hjertet mitt at jeg ikke kan fordra stebarna mine. Ikke mora deres heller for den del. Jeg er nok et særdeles ondt menneske, siden jeg kan mislike noen så sterkt. Men de driver meg til vannvidd *river seg i håret* Nå skal jeg lese, men må høre på diskusjon mellom frk. sta og faren. De diskuterer hva hun skal ha på seg. Moren sender henne med hullete tights og topper i str. M-L som er full i flekker som ikke går av i vask (jenta er 8 år) Jeg har satt foten ned og sagt at det dyre tøyet jeg kjøper til ungene IKKE skal tilbake til den heksa, så de får dra i litt mindre pent tøy -dog ikke i det jækelskapet de kommer i, det hiver jeg. Så nå vil jenta ha på seg den flotte nye toppen jeg kjøpte på fredag (jeg skjønner jo det, den er fin) og hun sitter på rommet og hyler fordi hun ikke får viljen sin. Puuhhh det var godt å få ut litt frustrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. september 2012 #113489 Del Skrevet 16. september 2012 Det er du ikke Surre Det høres ut som noe veldig normalt å føle Jack. Kjente meg litt igjen jeg også i det du skrev God morgen tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. september 2012 #113490 Del Skrevet 16. september 2012 Skjønner deg virkelig, Surre! Nå er det baketid. Får besøk av HerrNs døtre m/bonusforeldre i ettermiddag Så da blir det skillingskringle og vafler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 16. september 2012 #113491 Del Skrevet 16. september 2012 ~ Tears stream down your face I promise you I will learn from my mistakes Tears stream down your face And I Lights will guide you home And ignite your bones And I will try to fix you ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 16. september 2012 #113492 Del Skrevet 16. september 2012 Noen andre som har opplevd dette når man studerer. Nommen... Nusselige kaninen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. september 2012 #113493 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg fikk 36 roser, pakke og kaffe da jeg våknet idag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. september 2012 #113494 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) GRATULERER MED DAGEN MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! håper du får en skikkelig fin dag!!! hva fikk du i pakken?? ooog- hva fikk du av MiniMaya?? Endret 16. september 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. september 2012 #113495 Del Skrevet 16. september 2012 AHHHRRRGGGHHHHHH!!!!!! Jeg kan si fra innerste del av hjertet mitt at jeg ikke kan fordra stebarna mine. Ikke mora deres heller for den del. Jeg er nok et særdeles ondt menneske, siden jeg kan mislike noen så sterkt. Men de driver meg til vannvidd *river seg i håret* Nå skal jeg lese, men må høre på diskusjon mellom frk. sta og faren. De diskuterer hva hun skal ha på seg. Moren sender henne med hullete tights og topper i str. M-L som er full i flekker som ikke går av i vask (jenta er 8 år) Jeg har satt foten ned og sagt at det dyre tøyet jeg kjøper til ungene IKKE skal tilbake til den heksa, så de får dra i litt mindre pent tøy -dog ikke i det jækelskapet de kommer i, det hiver jeg. Så nå vil jenta ha på seg den flotte nye toppen jeg kjøpte på fredag (jeg skjønner jo det, den er fin) og hun sitter på rommet og hyler fordi hun ikke får viljen sin. Puuhhh det var godt å få ut litt frustrasjon. Surreeeemin! det er ikke noe rart i det hele tatt at du har fått visse mennesker i huset ditt oppi halsen! Til og med JEG har fått dem oppi halsen jo! Det derre utspekulerte greiene som mamman holder på meg, har jeg hørt om såå mange før som gjør...... sender meg stygge klær, for at dere skal bruke deres penger på nye klær, så hun slipper det selv....... Dusteidiooooooot av et kvinnfolk! Du har ikke et bibliotek eller noe du kan rømme til da? eller bare en litt rolig kafè? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. september 2012 #113496 Del Skrevet 16. september 2012 GRATULERER MED DAGEN MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! håper du får en skikkelig fin dag!!! hva fikk du i pakken?? ooog- hva fikk du av MiniMaya?? Takk:-D Jeg fikk nydelige øredobber av mannen:-D Og minstejenta har jobbet skikkelig med gaven, hun har laget scrapbok til meg, sikkert 50 sider der hun har tegnet, limt inn bilder, og notert masse hyggelige ting:-D Og senere kommer størstejenta hjem, og da skal vi kose oss med sjokoladekake og kanelsnurrer:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. september 2012 #113497 Del Skrevet 16. september 2012 Gratulerer masse med dagen Maya! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. september 2012 #113498 Del Skrevet 16. september 2012 Gratulerer med dagen, Maya! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. september 2012 #113499 Del Skrevet 16. september 2012 Gratulerer masse med dagen Maya! Takk:-D Det er litt kjekt å ha bursdag, selv om man begynner å bli gammel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. september 2012 #113500 Del Skrevet 16. september 2012 Gratulerer med dagen, Maya! Takk:-D Bursdager er koselig:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg