Giacomo_P Skrevet 16. september 2012 #113461 Del Skrevet 16. september 2012 Hvordan står det til med dere? Så uvanlig stille det er her i natt? Det er fordi jeg har en del å gjøre på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. september 2012 #113462 Del Skrevet 16. september 2012 Wee! My morsom lesing i vente der Rumle. Hikken var naughty i går Da ønsker jeg dere alle sammen en strålende natt og at søvnen tar dere imot med åpne armer når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113463 Del Skrevet 16. september 2012 hva kan man si om meg? jeg er en temmelig spesiell person, det er sikkert. i kveld var min største forelskelse her. hun har vært med meg i huset jeg opprinnelig hadde tenkt skulle være vårt hjem. vårt og våre barns. hun har fått se hva jeg har bedrevet og hun har fått høre sin sang. hun er den kvinnen som har fått meg til å ville slutte det noe destruktive og ustabile livet jeg har levd så langt, med vold opp og ned i mente og kaos og kriser til hverdag og fest. hun har fått se at jeg er i gang med det nye "meg". hun beregnet å bli her natten over fordi jeg bor så avsides til. det ble uaktuelt, jeg ordnet selvfølgelig transport. hun er fremdeles like vakker. jeg er fremdeles like glad i henne. vel, nesten. jeg stoler ikke en meter på henne. nå føles alt bare temmelig rart, nøyaktig 50 minutter etter at hun har forlatt meg her. jeg savner henne, men kan ikke mer. jeg er en jævlig rar mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113464 Del Skrevet 16. september 2012 hva kan man si om meg? jeg er en temmelig spesiell person, det er sikkert. i kveld var min største forelskelse her. hun har vært med meg i huset jeg opprinnelig hadde tenkt skulle være vårt hjem. vårt og våre barns. hun har fått se hva jeg har bedrevet og hun har fått høre sin sang. hun er den kvinnen som har fått meg til å ville slutte det noe destruktive og ustabile livet jeg har levd så langt, med vold opp og ned i mente og kaos og kriser til hverdag og fest. hun har fått se at jeg er i gang med det nye "meg". hun beregnet å bli her natten over fordi jeg bor så avsides til. det ble uaktuelt, jeg ordnet selvfølgelig transport. hun er fremdeles like vakker. jeg er fremdeles like glad i henne. vel, nesten. jeg stoler ikke en meter på henne. nå føles alt bare temmelig rart, nøyaktig 50 minutter etter at hun har forlatt meg her. jeg savner henne, men kan ikke mer. jeg er en jævlig rar mann. Nei. Du er helt normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 16. september 2012 #113465 Del Skrevet 16. september 2012 Wee! My morsom lesing i vente der Rumle. Hikken var naughty i går Da ønsker jeg dere alle sammen en strålende natt og at søvnen tar dere imot med åpne armer når den tid kommer Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 16. september 2012 #113466 Del Skrevet 16. september 2012 hva kan man si om meg? jeg er en temmelig spesiell person, det er sikkert. i kveld var min største forelskelse her. hun har vært med meg i huset jeg opprinnelig hadde tenkt skulle være vårt hjem. vårt og våre barns. hun har fått se hva jeg har bedrevet og hun har fått høre sin sang. hun er den kvinnen som har fått meg til å ville slutte det noe destruktive og ustabile livet jeg har levd så langt, med vold opp og ned i mente og kaos og kriser til hverdag og fest. hun har fått se at jeg er i gang med det nye "meg". hun beregnet å bli her natten over fordi jeg bor så avsides til. det ble uaktuelt, jeg ordnet selvfølgelig transport. hun er fremdeles like vakker. jeg er fremdeles like glad i henne. vel, nesten. jeg stoler ikke en meter på henne. nå føles alt bare temmelig rart, nøyaktig 50 minutter etter at hun har forlatt meg her. jeg savner henne, men kan ikke mer. jeg er en jævlig rar mann. Isj da Jack. Men jeg tror ikke du er mye rarere enn de fleste av oss her. Høres nå ut som du har gjort en sunn beslutning. Leser en på Samliv og Relasjoner så..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113467 Del Skrevet 16. september 2012 at jeg gjør en sunn beslutning er ganske uvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113468 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) at jeg gjør en sunn beslutning er ganske uvanlig. Jeg synes ikke du skal nedvurdere deg selv så mye. Dessuten så er det du skriver over her veldig gjenkjennelige reaksjoner og følelser for alle som har vært igjennom et brudd.. Å bryte opp fra et forhold er den sorgen det ikke sendes noen blomster til. Ikke døm degselv nord og ned. Endret 16. september 2012 av Maruu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 16. september 2012 #113469 Del Skrevet 16. september 2012 at jeg gjør en sunn beslutning er ganske uvanlig. Jammen da kan det jo bare gå oppover fra her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september 2012 #113470 Del Skrevet 16. september 2012 --- Kremen satt fast i boksen så jeg bestemte meg for å suge på tuten for å få kremen ut. Det er fordi jeg har en del å gjøre på jobb! Åh er det derfor! Wee! My morsom lesing i vente der Rumle. Hikken var naughty i går --- tror jeg er for trøtt .. får lese i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september 2012 #113471 Del Skrevet 16. september 2012 til Jack! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113472 Del Skrevet 16. september 2012 til Jack! Jeg tror Jack trenger mange klemmer så hvis jentene her inne vil klemme ham skikkelig godt er det fint Så skal jeg klappe ham på skulderen og tilby han en røyk og noe å drikke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 16. september 2012 #113473 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Jeg tror Jack trenger mange klemmer så hvis jentene her inne vil klemme ham skikkelig godt er det fint Så skal jeg klappe ham på skulderen og tilby han en røyk og noe å drikke på. Maaaassssse klemmer til Jack! Og et sånt elektrisk varmeteppe, så ham får den "varme-teppe-følelsen". Endret 16. september 2012 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113474 Del Skrevet 16. september 2012 Eventuelt kan vi gå ut i garasjen og skru litt på en motor i komplett stillhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113475 Del Skrevet 16. september 2012 Maaaassssse klemmer til Jack! Og et sånt elektrisk varmeteppe, så ham får den "varme-teppe-følelsen". Love-attack på Jack. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september 2012 #113476 Del Skrevet 16. september 2012 til alle som trenger det nå er det visst natt for meg ... natta folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 16. september 2012 #113477 Del Skrevet 16. september 2012 til alle som trenger det nå er det visst natt for meg ... natta folkens Natti! Sweet dreams! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113478 Del Skrevet 16. september 2012 jeg går og legger meg. klokken er pi, og jeg har fått nok av denne dagen allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113479 Del Skrevet 16. september 2012 til alle som trenger det nå er det visst natt for meg ... natta folkens God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113480 Del Skrevet 16. september 2012 jeg går og legger meg. klokken er pi, og jeg har fått nok av denne dagen allerede. Sov godt. Helt til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg