Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wee! My morsom lesing i vente der Rumle. Hikken var naughty i går :fnise:

Da ønsker jeg dere alle sammen en strålende natt og at søvnen tar dere imot med åpne armer når den tid kommer :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva kan man si om meg? jeg er en temmelig spesiell person, det er sikkert.

i kveld var min største forelskelse her. hun har vært med meg i huset jeg opprinnelig hadde tenkt skulle være vårt hjem. vårt og våre barns. hun har fått se hva jeg har bedrevet og hun har fått høre sin sang. hun er den kvinnen som har fått meg til å ville slutte det noe destruktive og ustabile livet jeg har levd så langt, med vold opp og ned i mente og kaos og kriser til hverdag og fest. hun har fått se at jeg er i gang med det nye "meg".

hun beregnet å bli her natten over fordi jeg bor så avsides til. det ble uaktuelt, jeg ordnet selvfølgelig transport.

hun er fremdeles like vakker. jeg er fremdeles like glad i henne. vel, nesten. jeg stoler ikke en meter på henne.

nå føles alt bare temmelig rart, nøyaktig 50 minutter etter at hun har forlatt meg her. jeg savner henne, men kan ikke mer.

jeg er en jævlig rar mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i kveld var min største forelskelse her. hun har vært med meg i huset jeg opprinnelig hadde tenkt skulle være vårt hjem. vårt og våre barns. hun har fått se hva jeg har bedrevet og hun har fått høre sin sang. hun er den kvinnen som har fått meg til å ville slutte det noe destruktive og ustabile livet jeg har levd så langt, med vold opp og ned i mente og kaos og kriser til hverdag og fest. hun har fått se at jeg er i gang med det nye "meg".

hun beregnet å bli her natten over fordi jeg bor så avsides til. det ble uaktuelt, jeg ordnet selvfølgelig transport.

hun er fremdeles like vakker. jeg er fremdeles like glad i henne. vel, nesten. jeg stoler ikke en meter på henne.

nå føles alt bare temmelig rart, nøyaktig 50 minutter etter at hun har forlatt meg her. jeg savner henne, men kan ikke mer.

Nei.

Du er helt normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ønsker jeg dere alle sammen en strålende natt og at søvnen tar dere imot med åpne armer når den tid kommer :goodbye:

:sjarmor:

Natta :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj da Jack. Men jeg tror ikke du er mye rarere enn de fleste av oss her. Høres nå ut som du har gjort en sunn beslutning. Leser en på Samliv og Relasjoner så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

at jeg gjør en sunn beslutning er ganske uvanlig.

Jeg synes ikke du skal nedvurdere deg selv så mye.

Dessuten så er det du skriver over her veldig gjenkjennelige reaksjoner og følelser for alle som har vært igjennom et brudd..

Å bryte opp fra et forhold er den sorgen det ikke sendes noen blomster til.

Ikke døm degselv nord og ned.

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Kremen satt fast i boksen så jeg bestemte meg for å suge på tuten for å få kremen ut. :fnise:

:unsure:

Det er fordi jeg har en del å gjøre på jobb!

Åh er det derfor! :ler:

---

:ler: tror jeg er for trøtt .. får lese i morgen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: til Jack!

Jeg tror Jack trenger mange klemmer så hvis jentene her inne vil klemme ham skikkelig godt er det fint :)

Så skal jeg klappe ham på skulderen og tilby han en røyk og noe å drikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Jack trenger mange klemmer så hvis jentene her inne vil klemme ham skikkelig godt er det fint :)

Så skal jeg klappe ham på skulderen og tilby han en røyk og noe å drikke på.

Maaaassssse klemmer til Jack! Og et sånt elektrisk varmeteppe, så ham får den "varme-teppe-følelsen".

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...